למה חשוב ונכון להצביע למפלגת כולנו?

עינת שמואלוביץ1 דקות קריאה
למה להצביע למפלגת כולנו
שתף:

מחויבת אלי ולמשפחתי ולא לאף סקטור

המפלגה היחידה שלא מחויבת לאף סקטור ספציפי. כל האזרחים הם הסקטור של משה כחלון ושל מפלגת כולנו ובתקופת כהונתו, כחלון נגע בכל אחד מהמגזרים – חיילים, זוגות צעירים, הורים לילדים, קשישים וגמלאים, אנשים עם מוגבלות. לכולם הוא נתן תקווה, תיקן עוולות ושיפר את איכות החיים. "כל אזרח צריך להרגיש שהוא חי במדינה שאכפת לה ממנו. לכן, "כולנו" תמשיך לפעול להקטנת הפערים ואי-השוויון בין קבוצות ויחידים בישראל. "כולנו" תמשיך לפעול להגברת הנגישות של אוכלוסיות מוחלשות לתעסוקה ולשירותי בריאות, חינוך ותחבורה. "כולנו" תמשיך להעניק תשומת לב מיוחדת למען קורת גג בהישג יד עבור המשפחות הצעירות" אומר משה כחלון.

 

מצליחים לממש את היעדים

כי זו המפלגה היחידה שיום לאחר הבחירות התחילה לממש את האג'נדה שלה, לא פחדה להתעמת לצורך כך עם גופים עסקיים מהגדולים במשק, יצרה אופק ותקווה למגזרים מקופחים בזכות זאת וחיזקה את הגופים העסקיים שפועלים מתוך הבנה חברתית.

 

כי מצבנו מעולם לא היה טוב יותר מבחינה כלכלית

ישראל נחשבת כאחת המדינות החזקות בעולם בהיבט הכלכלי, רמת החיים כאן גבוהה מאוד והאשראי שלנו בעולם רק הולך וגדל. אלה דברים שאינם קורים מעצמם. שר אוצר מקצועי, מוכוון מטרה ומדוייק שיודע לפעול בכל החזיתות הצליח ליצור זאת.

 

כדי להמשיך בתנופה ולשנות

וכדי לא להרוס את כל מה שנבנה, כדי לא לעצור את הרפורמות החברתיות, חייבים שר אוצר עצמאי וחזק, עם גב של מפלגה חזקה מאחוריו, שרואה רק אותך, הבוחר, האזרח הפשוט, שאין לו לוביסטים שיעמדו מאחוריו וידאגו לו.

 

ניסיון פוליטי והכרה איך מזיזים את המערכות

כי כדי להצליח בעולם הפוליטי וליצור את כל המהלכים והחוקים לטובת האזרחים צריך אנשים עם ניסיון פוליטי, אנשים שמכירים את המהלכים השלטוניים הנכונים, אנשים שצמחו בתוך המערכת ומכירים אותה על בוריה ולא כוכבים שצנחו ממערכות צבאיות והיררכיות ואין להם תובנות או הבנות על הדרך הנכונה להניע מהלכים במגזרים הציבוריים והפוליטיים. כזה הוא שר האוצר, משה כחלון. אדם שצמח מלמטה, מכל הבחינות. טיפס במערכות פוליטיות מורכבות ויודע את כל מה שצריך לדעת כדי להצליח בהן – וממנף זאת לטובת האזרחים, המגזרים החלשים והמערכות הכלכליות והעסקיות.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme