5 גריפים לטלפון שיעלו לכם פחות מ-15 דולר

מערכת1 דקות קריאה
למצוא גריפ לטלפון
שתף:

המלצות ריאלי מתמקדות במוצרים ובשירותים שתוכלו לרכוש אונליין. אתר ריאלי מקבל עמלות מהשותפים העסקיים אבל ההמלצות ותיאורי המוצרים אובייקטיביים ובלתי תלויים.

 

על פניו, מדובר בפריט קטן, פשוט ואולי לא מאוד נחוץ. בפועל, גריפ לטלפון יכול רק לשדרג את חוויית השימוש במכשיר. אם נודה באמת, כולנו קצת מכורים למכשיר החכם הזה, ועם גריפים לטלפון גם אתם כנראה תתהו איך יכולתם לחיות בלעדיהם. מאחר והם גם זולים מאוד – לפחות אונליין – אין באמת סיבה לוותר עליהם.

 

לאחת כמוני, שנוטה להפיל את הטלפון לא מעט, לראות אותו נסדק ולשמוע את קולו של אבא שמזכיר שמזל שהראש שלי מחובר לצוואר, גריפ הוא פתרון לא רע. הוא עוד יותר יעיל כשהוא מעניק כיסוי טוב, מה שאומר שהוא לא רק נוח אלא קצת יותר בטוח.

 

 

LoveHandle יעלה לכם 10 דולר

קישור לרכישת הגריפ באמזון

הוא אלסטי ורך, הוא נצמד לטלפון ויש לו לולאה שמאפשרת להכניס כמה אצבעות ולהחזיק את המכשיר בצורה נוחה מאוד. יש לגריפ הזה גם חיסרון אחד מרכזי, והוא השחיקה המהירה יחסית של הלולאה. מצד שני, במחיר הזה אולי זה לא יהיה נורא אם תצטרכו לקנות אחד חדש בהמשך.

 

 

View this post on Instagram

 

Show your phone some 💛 this spring 💐 • Use code “spring19” for 10% off at lovehandle.com till March 31st.

A post shared by LoveHandle (@lovehandle) on

 

Fitfort יעלה לכם 11 דולר

קישור לרכישת הגריפ באמזון

אם אתם כמוני, גם אתם כנראה נוגעים במכשיר כמה פעמים ביום. או בשעה. אתם גם בטח רוצים גריפ לטלפון שיאפשר לכם להניח את המכשיר בצורה נוחה על השולחן. אז הגריפ הזה עושה את העבודה, הוא קטן ומרשים, והוא יכול להתייצב בכל זווית שתרצו.

 

 

Speck יעלה לכם 7 דולר

קישור לרכישת הגריפ באמזון

הגריפ הזה קצת מזכיר את הראשון (LoveHndle), והוא בגודל של כרטיס אשראי. היתרון כאן, וזה לגמרי נחמד לאור העובדה שהגריפ הזה זול יותר, הוא שאתם יכולים לכוונן אותו בקלות לכל גודל ולכל מספר אצבעות. באותה דרך בדיוק אפשר להשתמש בגריפ כמייצב לטלפון, כדי שתוכלו להניח אותו מולכם בזווית המועדפת.

 

 

Monet יעלה לכם 14 דולר

קישור לרכישת הגריפ באמזון

אם אתם כבר רוכשים גריפ לטלפון, לפחות תנצלו את ההזדמנות ותהפכו אותו גם לארנק, או לכל הפחות למקום אחסון לכרטיס האשראי שלכם. אז הגריפ הזה הוא דוגמה טובה לגריפ עם חריץ ייעוד לכרטיס האשראי ואפילו למזומן, פתרון אידאלי למי שרוצה להרגיש "קליל" ולוותר על התיק או על הארנק. שימו לב שיש מחירים שונים בהתאם לדגמים, כך שיש גם כאלה שיעלו לכם 19 דולר, אבל יש גם זולים יוותר, הכול עניין של סטייל. ותקציב.

 

 

Spigen יעלה לכם 13 דולר

קישור לרכישת המוצר באמזון

גריפ לטלפון? עזבו אתכם, החברה הזו מציעה לכם טבעת מרשימה, וחייבים להודות שהיא באמת נראית לא רע בכלל. היא גם נוחה לשימוש, ולראייה – גם חוות הדעת בעמוד המוצר באמזון מעודדות.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme