גם ברגע האחרון: היעדים השווים (והזולים) לפסח

מערכת2 דקות קריאה
חופשת פסח בישראל
שתף:

יכול להיות שהשנה אתם ממש רוצים להתחמק מהבישולים לחג, ואולי אתם דווקא מחפשים חופשה קצרה להתאוששות אחרי ליל הסדר. מה שבטוח זה שלרוב, החופשות בשלב הזה כבר מתוכננות. אם עדיין לא עשיתם את זה, וגם אם אתם מחפשים יעד למנוחה בארץ אחרי שכולם יחזרו לעבודה ויתאוששו מהמופלטות, מצאנו כמה דילים משתלמים ואתרים שכדאי לכם להכיר.

 

 

חופשה במלון בתל אביב ב-600 שקלים

דווקא עכשיו, כשהאביב הגיע רשמית והגיע הזמן לרענן את בגדי הים – ועוד לפני שתל אביב מתמלאת בתיירים שמגיעים לקראת האירוויזיון – זה נראה לנו כמו זמן טוב לבלות את הזמן בבית מלון בעיר הכי סוערת בישראל. אז בדרך כלל (ובטח בזמן התחרות שתתקיים בעיר במאי) המחירים קצת יותר גבוהים. זה לא אומר שאין דילים. באתר פתאל למשל, מצאנו הנחות של 15 עד 30 אחוזים לכמה בתי מלון נחשבים כמו לאונרדו בוטיק במחירים שמתחילים מ-584 שקלים.

 

אגב, בפתאל מציעים דילים גם למלונות מחוץ לתל אביב. ברחובות מוצעת הנחה של 25% (מה שאומר שתשלמו פחות מ-700 שקלים לחופשה) ו-20% בירושלים (גם כאן המחיר נמוך מ-700 שקלים). בים המלח המחיר כבר מתחיל לעלות, אבל עדיין נמצא בסביבות 800 השקלים לחופשה.

 

תל אביב
זה בדיוק הזמן ליהנות מהים בתל אביב

 

יורדים לאילת במחירים שפויים

בדרך כלל חופשות באילת יכולות להיות עסק די יקר, אבל באתר ישרוטל יש כמה הצעות מפתות שהצליחו למשוך את תשומת הלב שלנו. למשל, באפריל חופשה במלון המלך שלמה תעלה קצת פחות מ-500 שקלים ללילה לזוג, ובאגמים – באותו הזמן בדיוק – חדר יעלה לכם לא הרבה יותר (מ-512 שקלים).

 

כדאי לשים לב לעובדה שלקוחות ישראכרט גם יכולים ליהנות ממבצעים בישרוטל, אז אם תזמינו כבר עכשיו חופשה לחודש הבא (מאי) לילה במלון המלך שלמה יעלה אפילו פחות (מ-434 שקלים לזוג ללילה).

 

 

חופשת פסח בירושלים

בירושלים המחירים קצת יותר גבוהים, בטח בזמן פסח, אבל עדיין יש הפתעות. באתר איסתא מצאנו חופשה במלון קראון פלאזה בפסח ב-620 שקלים ללילה לזוג וגם במלונות כמו רימונים או פרימה פארק המחירים לא גבוהים הרבה יותר. בקיצור, חול המועד באחד המלונות היותר שווים בעיר הבירה יעלה לכם 2,400 עד 5,000 שקלים לזוג ל-4 לילות, ואפילו יותר במלונות כמו אוריינט או לאונרדו פלאזה.

 

חופשת פסח באילת
גם באילת יש הפתעות לפעמים

 

עוד אתרי הזמנות

לצד אתרי הרשתות ישרוטל ופתאל אפשר להשיג עוד דילים לא רעים בכלל גם באתרים כמו הדקה ה-90 או וואלה טורס. באתר הדקה ה-90 למשל, מצאנו חופשות באילת ב-600 או 700 שקלים ללילה לזוג, וחופשה בכפר נופש בים המלח בפחות מ-400 שקלים לזוג. בירושלים תמצאו גם מקומות קצת יותר זולים, וזה זמן מצוין לטייל בעיר, גם בזכות מזג האוויר המתחמם וגם בגלל החגים והאווירה הנהדרת בזמן הזה של השנה.

 

מחירים דומים אפשר למצוא גם באתר וואלה טורס לעוד יעדים, כמו טבריה, נתניה ואפילו חיפה. בקיצור, מי צריך לטוס לחו"ל כשיש בתי מלון מצוינים בארץ ואפשר לחסוך על טיסה?

 

ואם אתם בכל זאת עם העיניים לחו"ל…

אז יש בארץ שפע של דילים משתלמים בערים המרכזיות, בין אם אתם רוצים חופשה של בטן-גב בתל אביב או לספוג יותר מאווירת החג בירושלים. אלא שבזמן הזה יש גם לא מעט יעדים אטרקטיביים בחו"ל במחירים מצחיקים.

 

דרך EasyGo מצאנו טיסות זולות לבוקרשט (פחות מ-200 דולר) או לרומא (פחות מ-350 דולר) וגם חבילות נופש לפראג שיעלו כ-500 דולר או חבילות דומות דווקא לאתונה בפחות מ-400 דולר. עוד דילים כאלה אפשר למצוא באתרים כמו טלטוס או גוליבר כך שמה שבאמת נשאר לכם לעשות זה רק לארוז מזוודה ולוודא שיש לכם דרכון בתוקף.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme