הסטודיו שבו תוכלי להתאמן ולשמור על כושר – רק בסביבת נשים

מערכת2 דקות קריאה
היתרונות של סטודיו סי
שתף:

כל מי שרוצה לשמור על הכושר ולחטב את הגוף רוצה להרגיש בנוח גם בזמן האימון, ובסטודיו סי יודעים להציע את הפתרון המושלם: סטודיו המיועד לנשים בלבד! עם מגוון השיעורים וההתאמה לכל אישה בכל גיל, אפשר להבין איך צמחה הרשת ופתחה למעלה מ-30 סניפים בכל הארץ, כשהיא מספקת מענה מושלם גם למי שלא עשתה פעילות גופנית מעולם וגם למי שרוצה לשפר את הכושר הנוכחי שלה.

 

הגיע הזמן להתחיל לזוז!

כל אישה רוצה להיראות במיטבה וחשוב מכך – להיראות בשיאה. אימוני הכושר ללא ספק תורמים למטרה הזו. מצד אחד זו דרך נהדרת לחטב את הגוף בכל גיל וגם במהלך ההיריון או אחרי הלידה, ומצד שני לשפר את הכושר, להגביר את העירנות הכללית ופשוט לחיות בריא יותר. אלא שנשים רבות מתקשות למצוא את הפעילות הגופנית שתעודד אותן להתמיד לאורך זמן.

 

סטודיו סי מתמודד עם הבעיה הזו מצוין, ולמעשה מציע פתרון פשוט ומדויק לכל אישה. הפתרון הזה כולל שילוב בין מגוון אדיר של חוגים, אימוני אונליין, אימונים ייחודיים לנערות וגם אימוני כושר לנשים בהיריון או לאחר לידה. עם מערכת שיעורים עשירה ומגוונת כל כך, ועם אימונים שמתבצעים בסביבת נשים בלבד, אין ספק שכל אחת יכולה למצוא את המסגרת האידאלית עבורה – בלי תירוצים ועם המון כוח רצון להמשיך ולהתמיד.

 

סטודיו סי - להתחיל לזוז

 

כל השיעורים במקום אחד

הקונספט של סטודיו סי הוא בהחלט קונספט ייחודי ומיוחד בנוף של מכוני הכושר ומתחמי הבריאות בישראל. חדרי הסטודיו המרווחים והמאובזרים משרתים נשים רבות שמגיעות לאימוני פילאטיס, חיטוב, עיצוב, אירובי, זומבה וגם Power Dance ואימונים מחזוריים. היתרון הגדול הוא ההיצע הגדול, זה שמאפשר לגוון ולשנות, לנסות סגנונות אימון שונים ולגלות איזו פעילות גופנית מהנה יותר – כדי שתוכלי לחזור שוב ושוב, לשפר את הכושר ולחזק את הגוף.

 

התאמה לכל הגילים

עוד יתרון משמעותי שיש לסטודיו סי הוא התכנית הייחודית שמיועדת לנשים בראשית דרכן בסטודיו. כל מי שהתאמנה אי פעם בחדרי כושר "מסורתיים" מכירה את הרגע שבו היא מצטרפת לקבוצה של נשים ששולטות בכל תנועה ותרגיל, רק כדי להרגיש שהיא לא ממש בכושר ובעיקר שהיא במקום הלא נכון. מנגד, בסטודיו סי מתחילות הנשים משישה אימונים ממוקדים שנמשכים שעה כל אחד, פעמיים בשבוע. כך, בשלושה שבועות בלבד, משפרים את היכולות ואת הכושר, מחזקים את הגוף ולומדים לעבוד עם כל הציוד המקצועי והמתקדם ביותר, כולל כדורים, גומיות ומשקוליות.

 

עם השלמת התוכנית אפשר להמשיך לאימונים המופיעים בלוח השיעורים. אימוני ההמשך נמשכים 45 דקות ובכל סניף מוצע לוח שיעורים ייחודי שאפשר לבחון מראש, עוד לפני ההרשמה לסטודיו. כך, בסביבה נשי תומכת, עם צוות מקצועי ועם כל הציוד הדרוש, יש לך את כל הכלים להצלחה. בין אם את רוצה לשפר את הכושר, לחזק את הגוף, לרדת במשקל או לחטב את הבטן אחרי הלידה – עם השילוב הנכון בין כל המרכיבים האלה המשימה הזו כבר פשוטה הרבה יותר.

 

לנשים בלבד

 

סטודיו סי למתאמנות ותיקות וחדשות

פעילות גופנית תורמת לנו בצורה משמעותית, ויש לה שפע של יתרונות. היא משפרת את מצב הרוח ואת איכות השינה, היא תורמת לתהליך הירידה במשקל, היא גורמת לנו להרגיש חזקים ובטוחים יותר, וכשאנחנו עוסקים בפעילות מהנה בקבוצה אנחנו נהנים גם מחברתם של אחרים שחולקים איתנו מטרה משותפת או תחומי עניין.

 

אז גם אם לא עסקת בפעילות גופנית מעולם וגם אם את בכושר טוב אבל יודעת שאפשר לשפר, סטודיו סי מציע את המעטפת האידאלית לכולן. עם ליווי בתחילת הדרך ועם מערכת חוגים עשירה כל כך, את בדרך לכושר הטוב ביותר שלך גם אם היום נדמה לך שמדובר במסע ארוך. אלפי הנשים שממלאות את עשרות הסניפים של סטודיו סי הן ההוכחה הכי טובה לכך!

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme