לקראת הלידה: 5 פריטי חובה לתינוק שאפשר לקנות בזול אונליין

מערכת2 דקות קריאה
הכירו: פריטי חובה לתינוק
שתף:

ילדים זו שמחה גדולה, אבל אם נודה באמת – זו שמחה שיכולה להיות די יקרה. עוד לפני הלידה מתחילות הקניות, ובסופו של דבר מדובר בסל קניות לא זול במיוחד. כדי לעזור לכם לחסוך בכל זאת כמה שקלים (או כמה עשרות) מצאנו כמה פריטים אונליין שיוזילו את הסיפור.

 

 

תיק חיתולים לעגלה

כל יציאה מהבית עומדת להפוך לאתגר אחרי הלידה. חיתולים, בקבוקים, מוצצים, בגדים להחלפה ועוד לא אמרנו מילה על מגבונים. בקיצור, אתם צריכים תיק נוח ומאובזר. אלא שבחיפוש קצר מצאנו בארץ תיקי חיתולים שיעלו לכם כ-200 שקלים ויותר. לעומת זאת באמזון מצאנו את התיק הזה, שיעלה קצת פחות מ-150 שקלים. הוא מרווח ונוח, יש לו 16 כיסים לכל מה שאתם צריכים וחוץ מזה הוא גם מרשים – וגם לאסתטיקה יש חשיבות.

 

בנוסף, פתיחת התיק רחבה, מה שאומר שיהיה לכם ממש קל למצוא את מה שאתם צריכים גם בזמן שאתם מחזיקים תינוק בוכה ויש לכם רק יד אחת זמינה. הוא גם נוח לטיולים אחרים, כלומר גם כשהעגלה נשארת בבית.

 

המחיר: 40 דולר (כ-140 שקלים). תוכלו לקנות אותו כאן.

 

תיק חיתולים
(תמנה: אמזון)

 

טרמפולינה רוטטת

בארץ הטרמפולינה הזו תעלה לכם לפחות 120 שקלים, ובמקומות רבים אף יותר. אלא שברכישה אונליין תוכלו לחסוך כ-25%. באתר אמזון אפשר לקנות את הטרמפולינה של פישר פרייס ב-25 דולר, והיא מתאימה לתינוקות עד למשקל של 18 ק"ג. אתם יכולים גם לכוון את הזווית ואת עוצמת הרטט. בקיצור, זו דרך מעולה להרגיע את התינוק ולהעסיק אותו כשאתם צריכים שתי ידיים פנויות.

 

המחיר: 25 דולר (כ-90 שקלים). תוכלו לקנות את הטרמפולינה כאן.

 

טרמפולינה רוטטת

 

 

מחמם בקבוקים

הנה מוצר שמוכיח עד כמה הפער בין המחירים בארץ למחירים בחו"ל גדול. כשחיפשנו את המוצר ברשתות הישראליות מצאנו אותו במחיר ממוצע של 250 שקלים. באמזון, לעומת זאת, מחירו לא עולה על 100 דולר. הרעיון מאחורי המוצר פשוט: המתקן מחמם את הבקבוק באופן מדויק ושוויוני, מה שאומר שאין "נקודות קרות". הוא מתאים לבקבוקים קלאסיים, לכוסות הייחודיות של הילדים וגם לקעריות אוכל. אז למה לשלם יותר מפי 2 על מוצר שאפשר להזמין אונליין?

 

המחיר: 27 דולר (כ-98 שקלים). תוכלו לקנות את המוצר כאן.

 

מחמם בקבוקים

 

כרית הנקה

למרות שמצאנו את הכרית הזו ב-30 דולר בלבד באמזון (בקישור הזה), בחנויות אחרות בארץ היא עולה בין 130 ל-200 שקלים. היא נוחה, היא מעניקה תמיכה מצוינת בזמן ההנקה והיא תומכת גם בתינוק כמובן. חוץ מזה היא יכולה לשמש תינוקות עד גיל שנה, כך שמדובר במוצר איכותי שאתם עומדים להכיר ממש בקרוב.

 

המחיר: 30 דולר (כ-105 שקלים). תוכלו לקנות אותו כאן.

 

 

משטח החתלה

הפריט האחרון, ואי אפשר בלעדיו, הוא משטח התחלה. בארץ יש כמה וכמה דגמים, חלקם מעוצבים ומרשימים, רובם יקרים להחריד. למעשה, רוב המשטחים שמצאנו עולים יותר מ-200 שקלים, אם כי יש גם בודדים שעולים קצת פחות (אבל לא הרבה פחות). המשטח הזה באתר אמזון יחסוך לכם הרבה מאוד כסף – הוא עולה קצת יותר מ-70 שקלים. קל לנקות אותו ויש לו גם רצועת ביטחון שתבטיח את יציבות התינוק. 

 

המחיר: 20 דולר (כ-72 שקלים). תוכלו לקנות אותו כאן.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme