4 גאדג'טים שיהפכו את הבית שלכם לבית חכם

מערכת2 דקות קריאה
בית חכם בקלות
שתף:

בשנה האחרונה יש יותר ויותר מערכות בית חכם בשוק. אין ספק שהן גם משנות את איכות החיים שלנו. הן מרשימות מאוד ואם מתכננים אותן נכון הן יכולות לחסוך לנו כסף בטווח הארוך, ובאופן כללי לייעל כמעט כל פעולה בסיסית בבית.

 

אז היום כבר לא מדובר רק על סייעת קולית כמו אלקסה, זו שמספרת לכם מה מזג האוויר בחוץ או משמיעה עבורכם את השיר שאתם אוהבים. במקום, אפשר היום לשלוט בטמפרטורה בבית, בתאורה בחדרים השונים ואפילו במתכונים שאנחנו מכינים. זו נוחות מסוג אחר, בטח כשיש לנו מספיק דאגות אחרות על הראש, ואם חשבתם שמדובר בעסק יקר במיוחד יש לנו בשורה טובה. המוצרים שלפניכם זמינים לרכישה באתר אמזון ובאתרי מסחר אחרים, וגם לא מאוד מסובך להתקין אותם.

 

 

לשלוט בתאורה ב-22 דולר

הנורות האלה לא מאוד שונות מהנורות הרגילות, רק שהן טובות יותר. הרעיון כאן פשוט: אתם יכולים לשלוט בתאורה מכל מקום דרך הסמארטפון. כדי לעשות את זה תצטרכו להתקין אפליקציה על גבי הטלפון החכם שלכם (Kasa App), ואם יש לכם את אלקסה של אמזון אפשר גם לתת לה הוראה להדליק ולכבות את האורות בעצמה. דרך אגב, ההתקנה אף היא פשוטה. אתם לא צריכים להבין יותר מדי בתאורה או בחיווט, האפליקציה תסביר לכם את הכל בקלות. מה שכן צריך זה חיבור לאינטרנט אלחוטי.

 

הנה הקישור למוצר באתר אמזון

אפליקציית Kasa App לאנדרואיד

אפליקציית Kasa App לאייפון

 

 

רמקול Amazon Echo ב-99 דולר

אם אתם מחפשים מכשיר פשוט ובמחיר נוח שיתחבר לסייעת הקולית ויאפשר לכם לקיים שיחות טלפון או לשמוע מוזיקה למשל, אפשר להפסיק לחפש. דרך המכשיר הזה תוכלו לתקשר עם אלקסה ישירות ולבקש ממנה לכוון עבורכם שעון מעורר, להשיב לשאלות או לשלוח במקומכם הודעות. היא אפילו תזכיר לכם שיש לכם אימון טניס כדי שלא תפספסו.

 

חוץ מזה איכות הסאונד מעולה ואפשר לשמוע אתכם גם מכל פינה בחדר. כך, גם בלי לקום מהספה, תוכלו להפעיל את הטלוויזיה, לעשות קניות או להזמין פיצה.

 

הנה הקישור למוצר באתר אמזון

 

 

המכשיר האידאלי לבישול ולאפייה

אם אתם קצת כמוני, מגיע הרגע שבו אתם ממש רוצים לעשות משהו מכל המצרכים שמצאתם במזווה. ואם אתם כמוני, אתם לא ממש בטוחים מה אפשר להכין מכוס קמח שנותרה, שלוש ביצים וכמה תותים שנשארו במקרר. אז הנה הפתרון לבעיה הזו. אתם רק צריכים להגיד מה יש לכם בבית, והמכשיר כבר ימציא לכם מתכונים מצוינים לפי המצרכים האלה בדיוק. תוכלו גם להרכיב רשימת קניות לפי מתכונים שתמצאו, שכן הוא יידע להגיד לכם מה חסר כדי להכין עוגה כזו או תבשיל אחר. אם זה לא מספיק, המכשיר גם אומר לכם מתי אפשר להפסיק לשפוך את המצרכים, כי יש לכם את הכמות הנחוצה.

 

הנה קישור לרכישת המוצר באתר אמזון

 

 

לשלוט בטמפרטורה בהוראה קולית

בית חכם חייב פתרון פשוט שיאפשר שליטה על הטמפרטורה, ואם אפשר לעשות את זה עם פקודות קוליות הרי זה משובח. הוא אפילו מתקשר היטב עם אפליקציות אחרות כמו אלקסה או Apple HomeKit. ולא, הוא לא מוגבל רק לחדר שבו הוא מותקן. כלומר, תוכלו לשלוט בטמפרטורה בכל חדר שבו אתם נמצאים. המחיר? 220 דולר, לא זול אבל בהחלט משתלם.

 

הנה קישור לרכישת המוצר באתר אמזון

 

 

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme