בלי תירוצים: ציוד ספורט זול שיגרום לכם לקום מהספה

מערכת2 דקות קריאה
ציוד ספורט זול
שתף:

המלצות ריאלי מתמקדות במוצרים ובשירותים שתוכלו לרכוש אונליין. אתר ריאלי מקבל עמלות מהשותפים העסקיים אבל ההמלצות ותיאורי המוצרים אובייקטיביים ובלתי תלויים.

 

מנוי לחדר כושר יכול להיות עסק די יקר. מניסיון. ממכון פשוט שעולה 150 שקלים בחודש ועד למועדונים יוקרתיים יותר שיגבו מכם יותר מ-300 שקלים באופן קבוע, בטווח הארוך מדובר בהשקעה לא זולה. אני לא אומרת שהיא לא משתלמת, בהנחה שאתם מקפידים לנצל את המנוי כמובן. אלא שגם אם כן, מדובר על הוצאה שעשויה להגיע לכמה אלפי שקלים מדי שנה, והמתמידים משלמים עליה הרבה יותר מזה.

 

אחד הפתרונות הזולים ביותר הוא, כמובן, חדר כושר ביתי. זה לא אומר שאתם חייבים לפנות חדר בבית, דרך אגב. עם ציוד מתאים תוכלו לשמור על כושר למרות הוצאה חד פעמית, לצד כמה הוצאות נלוות על ביגוד ואביזרים שגם הם לא אמורים לעלות לכם יותר מדי. בתור מכורה לכושר (כן, הפכתי לאחד מאלה שתמיד די קינאתי בהם) מסתבר שלא חייבים לשלם 360 שקלים בחודש לחדר כושר כשאפשר לקנות כמה פריטים הביתה ולעשות את כל התרגילים שאתם רגילים לעשות. באינטרנט אפשר למצוא אותם במחירים מוזלים אפילו יותר.

 

רצועות גומי להתנגדות – 11 דולר

את הרצועות האלה קניתי עוד לפני שהתחלתי להתאמן, בעיקר כי ידעתי שהן יכולות להפוך את האימון הפשוט ביותר – לאימון קצת יותר מאתגר. בקיצור, הן מתאימות גם למתחילים, ואפשר לשלב אותן בקלות בכל אימון. אם אתם ממילא עושים סקווטים או תרגילי רגליים הן יהפכו את האימון למשמעותי וקשה יותר. חוץ מזה, הן גם לא יקרות, ואפשר להעלות את רמת האתגר ככל שהכושר משתפר.

 

קישור לרכישת המוצר

 

גלגל לעבודת בטן – 32 דולר

יש סיבה שהגלגל הזה זוכה לפופולריות, וגם במכוני כושר כבר משתמשים בו היום יותר. קל מאוד לתפעל אותו והוא גם נוח לאחסון אם אתם מעדיפים שלא להפוך את חדר העבודה לחדר כושר צפוף ועמוס. זו דרך מעולה לשפר את הכושר ולחזק את הבטן, שכן הכדור מוסיף התנגדות ואתגר לאימון ומחזק את שרירי הליבה. אז במקום כפיפות בטן (שמחייבות עבודה נכונה כדי לשמור על הגוף), הגלגל הזה עושה את העבודה ומשדרג את האימון שלכם בעלות של פחות מחודש אחד בחדר הכושר.

 

קישור לרכישת המוצר

 

 

כדור בריאות – 30 דולר

כשמאמנת הכושר שלי הציגה לי את הכדור הזה בפעם הראשונה אני מודה שדי קיללתי אותו (ואותה), אבל האמת היא שגם היום הוא עדיין חלק בלתי נפרד מהאימון שלי. הסיבה הפשוטה (חוץ מהמחיר) היא שמדובר בכלי די פשוט שמשדרג את האימון. אפשר להוסיף את הכדור לסקווטים או להשתמש בו בעליות מדרגה או בדדליפט. מאחר והוא גם זמין במשקלים שונים אפשר להתחיל ממשקל קל יחסית, ולהעלות את הרמה ככל שהכושר משתפר.

 

קישור לרכישת המוצר

 

 

קטלבל – 31 דולר

בחיפוש קצר באמזון מצאתי המון משקלים ודגמים במחירים זולים יותר, אבל כאן מדובר על שלושה משקלים שונים במחיר משתלם למדי. הסט הזה כולל קטלבל במשקל 2.5 ק"ג, 4 ק"ג ו-5.5 ק"ג. זה אומר שאפשר לגוון במשקל בהתאם לתרגיל, לכושר ולדרגת הקושי הרצויה, והאמת היא שאפשר להשתמש בו כמעט לכל תרגיל. אני משתמשת בו כדי להפוך את הסקווטים לקשים יותר, משלבת אותו באימון בטן וכמובן לחיזוק הידיים (אחורית וקדמית).

 

קישור לרכישת המוצר

 

 

ערכת TRX ביתית – 170 דולר

בשנים האחרונות כולם גילו את ה-TRX, והאמת היא שמדובר באימון כושר שעושה את העבודה. אלא שבמקום להירשם לחדר הכושר או לסטודיו הקרוב אליכם, אין סיבה שלא תרכשו את הציוד ותרכיבו לעצמכם תרגילים (אפשר למצוא גם כמה מערכי אימון ביוטיוב). הרעיון הכללי הוא שאתם לא משתמשים במשקולות אלא במשקל הגף שלכם, והמכשור אמור לצמצם גם את הסיכון מפני פציעות. אפשר להתקין אותו לבד בכל מקום, בין אם בתוך הבית ובין אם בחצר, בהנחה שיש לכם לאן לחבר את הרצועות כמובן.

 

קישור לרכישת המוצר

 

 

בקיצור, מסתבר שבמקום להשקיע אלפי שקלים במנוי שנתי לחדר כושר אפשר להשקיע הרבה פחות ולהתאמן בבית לבד. מי שלא ממש בטוח מה עושים או איך בכלל עושים את זה נכון יכול להשתמש בסרטוני יוטיוב או, במקרה שלי, להיעזר במאמן כושר לפחות למשך כמה אימונים. משם תמשיכו לבד, ותדעו בדיוק אילו תרגילים לעשות, ואיך אפשר להפוך אותם למאתגרים יותר.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme