מוצרי איפור שווים שיעלו לך פחות מ-100 שקלים

עינת שמואלוביץ2 דקות קריאה
איפה קונים מוצרי איפור בזול?
שתף:

אימא שלי תמיד ניסתה לשכנע אותי להתאפר קצת יותר. זה לא תמיד עבד לה, אבל היא המשיכה להתעקש שיש חשיבות ל"צבעי מלחמה", גם אם אני מסתפקת במסקרה וקצת סומק. אז גם היום, ממרומי גילי, אני עדיין לא משקיעה המון זמן באיפור, ובהתאם אני גם לא רואה צורך להשקיע הון עתק. אם אפשר לקנות מוצרים טובים במחירים זולים, אני בעד. ואיפה קונים מוצרי איפור זולים? אונליין, כמובן.

 

 

לגבות: Wunderbrow ב-16 דולר

מאז ומעולם התעקשתי לסדר לעצמי את הגבות, ושילמתי על זה מחיר, בעיקר בכל הקשור לעובי שלהן ולעובדה שהן פשוט לא זהות. אז הפתרון הזה אמור לפתור את הבעיה, וגם די בקלות. הוא מעבה את הגבות וממלא אותן, כך שמי שמתמודדת (כמוני) עם גבות דקות ולא מסודרות, תגלה שאפשר לסדר אותן. לא, זה לא תחליף לעיצוב הגבות עצמן, אבל זו דרך ממש פשוטה (וזולה) למלא אותן ולהשיג מראה מטופח יותר כשיוצאים מהבית. המחיר? 16 דולר, או קצת פחות מ-60 שקלים.

קישור לרכישת המוצר באמזון

 

 

אייליינר Stila ב-22 דולר

אחת הבעיות המרכזיות באייליינר, והיא קיימת כמובן גם במוצרי איפור אחרים, היא העמידות בפני נוזלים. אם נדייק, יש יותר מדי מוצרים שלא ממש שורדים חשיפה למים, וגם לא בכי (קריטי לרגישות כמוני שבוכות בכל פרק של "האנטומיה של גריי"). אז המוצר הזה עמיד במים ואמור להישאר מרשים ויפה במשך יום שלם. חוץ מזה, קל מאוד להשתמש בו, כך שגם מי שעדיין חוששת מהקונספט של אייליינר ומעדיפה פתרונות אחרים (ופחות שווים) תגלה שהוא ממש לא מפחיד. המחיר? 22 דולר, או כ-80 שקלים.

קישור לרכישת המוצר באמזון

 

 

פודרה – 6 דולר

עוד תכשיר חובה לכל אישה שאוהבת להתאפר, ולו ברמה הבסיסית ביותר. הבעיה היא שבארץ מדובר בפריט שיכול להיות די יקר, עם פודרה זולה ב-50 שקלים ומעלה, וגם עם מוצרים יקרים יותר שעברו מזמן את שלוש הספרות. הפודרה הזו של e.l.f עולה הרבה פחות. 6 דולר ליתר דיוק, שהם קצת פחות מ-25 שקלים. אם קונים שניים משלמים אפילו פחות מזה (10 דולר לזוג, כ-36 שקלים).

קישור לרכישת המוצר באמזון

 

 

ליפ גלוס ב-3 דולר

כמעט כל אישה מחפשת ליפ גלוס טוב, כזה שנשאר לאורך זמן ומעניק לשפתיים צבע עדין ויפה. אישית אני מעדיפה את הגוונים הבהירים יותר, אז המוצר הזה בהחלט אידאלי מבחינתי. גם הביקורות האחרות בעמוד המוצר באתר של אמזון טובות, מה שרק מוכיח שמדובר בפתרון פשוט, מדויק ואיך לא: זול להפליא. 3 דולר, שהם קצת יותר מ-10 שקלים, וזו השקעה משתלמת, בטח ביחס למחיר.

קישור לרכישת המוצר באמזון

 

 

ערכת איפור למתחילות – 15 דולר

אני מודה שערכה כזו קניתי בפעם האחרונה לפני כעשר שנים, כשעוד לא ידעתי מה הצבעים המועדפים עליי ומה מתאים לי יותר או פחות. היום יש את המוצר הזה גם לאחייניות שלי, כי אם יש משהו שהן אוהבות זה להתנסות ולגוון בכל פעם עם צבע אחר. מגוון זה בהחלט שם המשחק במקרה הזה, וכשהוא עולה רק קצת יותר מ-50 שקלים, מדובר בסך הכל בפריט די משתלם.

קישור לרכישת המוצר באמזון

 

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme