הפטנט של תמי4 משפר את איכות מי השתייה

מערכת2 דקות קריאה
הפטנט הייחודי של תמי 4
שתף:

הרופאים והמומחים אולי ממליצים לנו לשתות מים, וכמה שיותר, אבל האמת היא שהמים שמגיעים אלינו הביתה לא תמיד נקיים וטובים לבריאות. כדי שנוכל ליהנות מהיתרונות האדירים של המים אנחנו צריכים לסנן את כל המזהמים הכימיים, את המתכות וגם את התרופות והדשנים שמוצאים את דרכם למשאב החשוב והיקר ביותר. סינון החומרים הללו משפר לא רק את האיכות אלא גם את הטעם, וחברת שטראוס מים פיתחה את הפטנט הייחודי שלה, זה שמשדרג את איכות המים באופן משמעותי, מסיר כלור ומפחית אבנית.

 

הפטנט של תמי 4

 

מטהר המים MAZE משדרג לכם את המים

ברי המים תמי4 מבית שטראוס מים הם ללא ספק המובילים בישראל. אלא שלאחרונה רשמה החברה גם פטנט על מטהר המים MAZE, שמציע פתרון מתקדם לאחת הבעיות המרכזיות בתחום המים. הבעיה הזו מוכרת לרוב בשם "הקילומטר האחרון", והיא מתייחסת לתהליך שעוברים המים עד לרגע שבו הם מגיעים אל הברז הביתי – ובפרט לשלב האחרון בתהליך הזה.

 

הקילומטר האחרון, או השלב האחרון בתהליך ההגעה של המים לברזים שלנו, משפיע באופן משמעותי מאוד על איכות מי השתייה. ככל שאיכות הצנרת משפיע על איכות המים, הרי שאם הצנרת ישנה או שאיננה מתוחזקת כראוי – המים שיעברו דרכה יגיעו עם מרכיבים מזיקים. מטהר ה-MAZE, כאמור, מתייחס לסוגיה הזו בדיוק. הוא מסנן את המתכות, החומרים והמזהמים האחרים, ובמקביל הוא מפחית את האבנית במים.

 

הסקרים מוכיחים: המים טעימים יותר

בעקבות הפטנט החדש של תמי4, החברה ערכה לאחרונה מספר סקרים שנועדו לבחון לא רק את האיכות אלא גם את הטעם. על פי הסקרים הללו, התוצאות בהחלט ניכרות היטב. המים מגיעים מזוקקים, בלי ריח לוואי ועם טעם טוב הרבה יותר. מטהר ה-MAZE משנה את התמונה בכל הקשור לאיכות ולטעם, וכך גם הילדים נהנים מהמים הרבה יותר.

 

מבחינת הילדים, שיפור הטעם הוא קריטי. כך הם מתרגלים למים איכותיים וטעימים, והם מעדיפים אותם על פני המשקאות המתוקים, עתירי הסוכר. חשוב לא פחות מכך, היכולת שלהם לתפעל את המכשיר בעצמם מעודדת אותם לשתות בתדירות גבוהה יותר – ולהרגיש עצמאיים הרבה יותר.

 

תמי 4 גם לילדים

 

איכות וטעם – אבל גם חיסכון כספי

לצד היתרונות הבריאותיים של המים המסוננים, מטהר המים MAZE של תמי4 הוא גם פתרון חסכוני בהשוואה לפתרונות רבים אחרים. בעלות של פחות מ-90 שקלים לחודש יכולה כל משפחה ליהנות ממים איכותיים וטעימים. בנוסף, מסלול השירות של תמי4 כולל הובלה והתקנה ללא עלות, לצד אחריות מלאה, כך שמדובר בחיסכון משמעותי כבר מהיום הראשון. אז במקום לסחוב בקבוקי מים ובמקום להתווכח עם הילדים על כמויות המים שהם שותים, אפשר להציע להם חלופה בריאה, טובה וזמינה הרבה יותר.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme