תמי 4 – כל מה שצריך לדעת על המוצרים והמסלולים של תמי 4

עומר גלעדי5 דקות קריאה
תמי 4
שתף:

חושבים על מתקן מים של תמי 4? בין אם אתם שוקלים מתקן תמי 4 לבית הפרטי או לעסק – תגלו מגוון של פתרונות לשתיים מים מסוננים מבית תמי 4. אספנו עבורכם את כל הנתונים, המסלולים, והמחירים.

 

תמי 4 – מספקיות מתקני המים ופתרונות המים המסוננים הראשונות בעולם

קשה להאמין, אבל חברת תמי 4 קיימת בקיבוץ נתיב הל"ה כבר מאז שנת 1971. הם התחילו את דרכם בייצור מסגרות מתכת, בשנת 1975 התרחבו לייצור מכשירים לקירור משקאות קלים, ובשנת 1978 החלו בפיתוח מתקן סינון המים הראשון – תמי 3. השם תמי הוא שמה של נכדתו של ממציא הטכנולוגיה מהטכניון, אשר שיתף פעולה ביחד עם קבוצת מהנדסים אקדמאיים, בפיתוח המוצר. תמי 3 לא צלח, אבל אחיו הקטן, תמי 4, משווק לבתים בישראל מאז שנת 1987, מייד לאחר שנרשם כפטנט.

 

בשנת 2009 קנתה חברת שטראוס את מפעל תמי 4 (אשר למעשה קרוי חברת תנ"ה, והוא פשוט מזוהה עם המוצר שייצר) תמורת קצת פחות מ – 300 מיליוני שקלים. חברת שטראוס מים מפתחת ומספקת פתרונות לטיהור מים ומתקני מים מסוננים מאז, והיא כיום החברה הגדולה והפופולארית בארץ למתקני מים מסוננים.

 

 

תמי 4 מתקני מים
תמי 4 פועלת בשוק מתקני סינון המים מאז שנת 1987, כבר שלושים שנה

שלוש תכניות שירות שונות מוצעות עבור מתקני טיהור המים של תמי 4

שטראוס מים מציעה מתקני מים בשלושה מסלולי שירות שונים – מסלול הכל כלול לשנה אחת, לשלוש שנים, או לארבע שנים. בכל אחד מן המסלולים, ההובלה וההתקנה כלולים במחיר; הזמנת טכנאי ללא עלות נוספת למשך כל תקופת השירות; וכן הסננים ונורות ה – UV הנדרשות לתחזוקה מושלמת של כל מכשיר מסופקים ללא עלות נוספת במשך כל תקופת השירות על פי הוראות היצרן. בנוסף, על כל מתקני המים של תמי 4 אחריות יצרן לשנה אחת.

 

 

תמי 4 מסלולי שירות
תמי 4 מספקת שלושה מסלולי שירות. מעניין לשים לב, שההוצאה החודשית על המסלול המורחב זולה יותר מזו על המסלול התלת שנתי, בכל מתקני המים.

ברי המים של תמי 4 לבתים פרטיים

חברת שטראוס מים מציעה שלושה מתקני תמי 4 למים מסוננים, הנה הם לפניכם:

 

  • תמי 4 Family
    מתקן מים מסוננים המספק מים חמים, מים קרים ותערובת מים בטמפרטורה נבחרת בלחיצת כפתור, כולל צג דיגיטלי חכם. הוא בעל תו תקן 1505 הישראלי לסינון וטיהור מי שתייה, כמו גם תקן Energy Star ליעילות בצריכת החשמל. מתקן המיםFamily הוא מתקן בעל עיצוב ייחודי ונוח, בעל פטנט המאפשר מילוי כוסות או בקבוקים באמצעות מגש מתקפל להנחת הכוסות. בתפוקת המים הקרים, תמי 4 Family מספק עד 40 כוסות בשעה, בטמפרטורה מינימאלית של 5 מעלות (מרבית המקררים שלנו מקררים לטמפרטורה דומה). בתפוקת המים החמים, תמי 4 Family מספק עד 60 כוסות בשעה, בטמפרטורה מרבית של 90 מעלות. מערכת הסינון במתקן זה היא מערכת סנני פחם בעלי יכולת סינון של עד 2 מיקרון, ובנוסף, למתקן מים זה נורת UV באורך גל של 254 ננומטר וחוזק של 11 וואט, להשמדת חיידקים ומיקרואורגניזמים במים. המתקן מגיע בצבעים: כסוף, כחול, שמנת, שחור, אדום, או לבן – לבחירתכם. עלות מסלולי השירות עבור מתקן זה: 60 ש"ח לחודש X 36 תשלומים עבור מסלול אחריות לשנה (סה"כ 2,160 ש"ח); 97 ש"ח לחודש X 36 תשלומים עבור מסלול שירות לשלוש שנים (סה"כ 3,492 ש"ח); 87 ש"ח לחודש X 36 חודשים עבור מסלול השירות ל – 4 שנים (סה"כ 4,176 ש"ח).

 

  • תמי 4 Primo
    מתקן מים מסוננים המספק מים חמים או קרים בלחיצת כפתור. מתקן המים הוא בעל תו תקן 1505 הישראלי לסינון וטיהור מי שתייה, כמו גם תקן Energy Star ליעילות בצריכת החשמל. מידות המתקן: 37 ס"מ X5 ס"מ X 31.5 ס"מ.
    גם מתקן המים המסוננים Primo מאפשר מילוי נוח של כוסות ובקבוקים באמצעות פטנט המאפשר מילוי כוסות או בקבוקים באמצעות מגש מתקפל להנחת הכוסות. בתפוקת המים הקרים, תמי 4 Primo מספק עד 40 כוסות בשעה, בטמפרטורה מינימאלית של 5 מעלות. בתפוקת המים החמים, תמי 4 Primo מספק עד 60 כוסות בשעה, בטמפרטורה מרבית של עד 99 מעלות (מה שהופך אותו מתאים גם להכנת מזון תינוקות, המחייב מים רתוחים מצוננים). מערכת הסינון במתקן זה היא מערכת סנני פחם יצוק בעלי יכולת סינון של עד 2 מיקרון, ובנוסף, למתקן מים זה נורת UV באורך גל של 254 ננומטר וחוזק של 11 וואט, להשמדת חיידקים ומיקרואורגניזמים במים. המתקן מגיע בצבעים: אדום, ירוק, שמנת, אפור מטאלי, שחור, שמפניה, כחול, או לבן – לבחירתכם. עלות מסלולי השירות עבור מתקן זה: 69 ש"ח לחודש X 36 תשלומים עבור מסלול אחריות לשנה (סה"כ 2,484 ש"ח); 110 ש"ח לחודש X 36 תשלומים עבור מסלול שירות לשלוש שנים (סה"כ 3,960 ש"ח); 98 ש"ח לחודש X 36 חודשים עבור מסלול השירות ל – 4 שנים (סה"כ 4,704 ש"ח)

 

  • תמי 4 Bubble Bar
    מתקן מים מסוננים המספק מים חמים או קרים בלחיצת כפתור. בנוסף, מספק המים מים מוגזים (כלומר סודה), המסופקים בשלוש רמות הגזה שונות לבחירתכם, ובהגזה טרייה של כל כוס מייד טרם המזיגה. מתקן המים הוא בעל תו תקן 1505 הישראלי לסינון וטיהור מי שתייה, כמו גם תקן Energy Star ליעילות בצריכת החשמל. מידות המתקן: 36.3 ס"מ X3 ס"מ X 31.8 ס"מ.
    בתפוקת המים הקרים, תמי 4 Bubble Bar מספק עד 40 כוסות בשעה, בטמפרטורה מינימאלית של 5 מעלות. בתפוקת המים החמים, תמי 4 Family מספק עד 60 כוסות בשעה, בטמפרטורה מרבית של עד 99 מעלות (מה שהופך אותו מתאים גם להכנת מזון תינוקות, המחייב מים רתוחים מצוננים). הספק מיכל ה – CO להכנת משקה מוגז מספיקה ל – 40 ליטרים (200 כוסות) בהגזה עדינה, או 28 ליטרים (140 כוסות) בהגזה בינונית, או ל – 16 ליטרים (כ – 80 כוסות) בהגזה חזקה. תפוקת המים המוגזים – עד 5 כוסות ברצף.
    מערכת הסינון במתקן זה היא מערכת סנני פחם פעיל ונורת UV להשמדת חיידקים ומיקרואורגניזמים במים. המתקן מגיע בצבעים בשמות פואטיים: Golden Shine – זהוב ורדרד; Modern Spark – אפרפר בעל גוון ירוק; Black Chic – שחור; ו – Urban Chic- אפרפר. גוון נוסף בשם Natural White בתוספת 100 ש"ח.
    עלות מסלולי השירות עבור מתקן מים זה: 90 ש"ח לחודש X 36 תשלומים עבור מסלול אחריות לשנה (סה"כ 3,240 ש"ח); 131 ש"ח לחודש X 36 תשלומים עבור מסלול שירות לשלוש שנים (סה"כ 4,716 ש"ח); 116 ש"ח לחודש X 36 חודשים עבור מסלול השירות ל – 4 שנים (סה"כ 5,568 ש"ח)

 

 

מתקני המים של תמי 4
שלושת מתקני המים המוצעים על ידי תמי 4 מספקים מים חמים וקרים באיכות גבוהה ובהתאם לתוי תקן הן לאיכות הטיפול במים והן לגבי צריכת החשמל

השירות, האחריות, והמידע של מתקני המים מבית תמי 4

כל מסלולי השירות של מתקני המים של תמי 4 מספקים טכנאי שירות, החלפת סננים ונורות UV על פי הוראות היצרן ללא עלות נוספת. בנוסף, בחנות המקוונת של שטראוס מים תמצאו אביזרים כמו מסננים להחלפה, נורות UV, מיכלי 2CO, ערכות חידוש עבור שלושת מתקני המים (כולל הפאנלים הצבעוניים להחלפה קלה ולמראה חדש לחלוטין של מתקן המים), וערכת מוצרי ניקוי ייחודית עבור מתקני המים.

 

שטראוס מים מציעה באתר האינטרנט שפע של מידע ואפשרויות לקבלת שירות – החל מסרטוני מידע מפורטים המסבירים על שימוש במתקני המים, תפעול והתמודדות עם תקלות, ועוד – וכלה במוקד דיגיטלי המספק שפע של מידע כמו חשבוניות דיגיטליות, פירוט חיובים, אפשרות להזמנת טכנאי אונליין, ועוד.

 

לא בטוחים שתמי 4 הוא מתקן המים בשבילכם?

צוות המקצוענים של אתר ריאלי סקר את כל האפשרויות לרכישה של מתקני מים בשנת 2017 – לקבלת פרטים נוספים על מתקני מים נפוצים בשוק הישראלי, קראו את מאמר ההשוואה שלנו, על מתקני מים לבית.

 

 

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme