חיות המחמד העשירות בעולם

רננה מור5 דקות קריאה
שתף:

אנשים שהכניסו חיות מחמד לחייהם יודעים שמהר מאוד הן הופכות לחלק מהמשפחה, וזה נכון גם כשמדובר במשפחה של מיליונרים.

 

יש כאלה שלקחו את זה לקצה, השאירו לחיות המחמד שלהם ירושות של מיליונים ולפעמים אפילו הפכו אותן ליורשים הבלעדים של נכסים עצומים וערמות של כסף. המשפחה המורחבת אולי לא תמיד אוהבת את הרעיון, ולפעמים זה נגמר במאבקי ירושה מכוערים בין כלב המחמד ליורשים המקופחים, אבל למיליונרים הפרוותיים זה ממש לא מזיז והם ממשיכים לחיות את החיים הטובים.

 

הנה כמה סיפורים מטורפים במיוחד של חיות מחמד שזכו בכל הקופה:

גונתר הרביעי:

גונתר הרביעי אולי נשמע כמו שם של רוזן גרמני, אבל במקרה הזה מדובר בצאצא של שושלת כלבים מיליונרים מסוג רועה גרמני, שחיים את החלום. הרוזנת קרלוטה ליבנשטיין נפטרה ב- 1992 והורישה לאביו של גונטר הרביעי, שנקרא גונתר השלישי, לא פחות מ- 373 מיליון דולר. גונתר השלישי הרגיש אמיד מספיק כדי לדאוג לדור ההמשך, וכך נולד גונתר השלישי שממשיך לעשות מיליונים עם השקעות חכמות של צוות היועצים שלו, והוא נחשב לכלב העשיר בעלום.

בין הרכישות של גונתר אפשר למצוא וילה במיאמי שהייתה בעבר בבעלות מדונה, וכן נכסים באיי הבהמה, איטליה וגרמניה.

german

 

הפודל טובי ריימס:

טובי ריימס הוא ללא ספק הכלב המיליונר המפורסם בעולם, אך עד היום לא ברור האם הסיפור של טובי אמיתי או שמדובר באגדה אורבנית. טובי התפרסם לאחר שהבעלים שלו, אלה וונדל, אשת החברה הגבוהה ביו יורק, הורישה לו בשנת 1931 30 מיליון דולר והפכה אותו לכלב המיליונר הראשון. טובי כמובן כבר לא בחיים, אבל לפי השמועות הצאצאים שלו ממשיכים להנות מההון שירש אביהם. היום הונם מוערך ב- 92 מיליון דולר.

 

poodle

 

Gigoo התרנגול:

למיילס בלקוול, הבעלים של הוצאה לאור מצליחה, הייתה חיבה מיוחדת לתרנגול המחמד שלו והוא החליט להוריש לו 10 מיליון דולר. בלקוול היה אוהב מושבע של בעלי חיים, אבל נראה שבסיפור הזה יש גם מסר לבני האדם.

%d7%aa%d7%a8%d7%a0%d7%92%d7%95%d7%9c

 

"צרות" הלמסלי:

המלטזית ברת המזל הזו היא היורשת של המיליונרית לאונה הלמסלי, אשתו של הארי הלמסלי, הבעלים של רשת מלונות ויזם מצליח. הלמסלי נישלה את שני נכדיה מהירושה, והורתה בצוואתה להקים קרן נאמנות על סך של 12 מיליון דולר עבור כלבתה האהובה. בית המשפט הפחית את הסכום ל- 2 מיליון דולר בלבד, וצרות נאלצה להסתפק בסכום הצנוע הזה.

צרות נפטרה גם היא לפני כמה שנים, אבל מעדויות של הקרובים לה מדובר בכלבה עם פתיל קצר במיוחד.  עד לפטירתה היא התגוררה בפלורידה עם קלרק לקיק, המנהל הכללי של מלון הלמסלי סנדקאסל, ונהנתה מתקציב הוצאות שנתי מכובד הכולל 60,000$ למטפל הצמוד, 100,000$ לאבטחה סביב השעון, 80,000$ לטיפוח, 1,200$ למזון ובין 2,500$- 18,000$ להוצאות רפואיות.

trouble
AP Photo

 

 

תומסינו החתול:

תומסינו התחיל את חייו כחתול רחוב, אבל זכה בליבה של קשישה איטלקיה בת 94 בשם מריה אסונטה שהחליטה להוריש לו את הונה העצום. תומסינו זכה בקופה של לא פחות מ- 15 מיליון דולר, ומאז הלילות הקרים ברחוב הם רק זיכרון רחוק.

לפי החוק האיטלקי, לא ניתן להוריש כסף לבעל חיים ספציפי אבל אסונטה מצאה פתרון והורישה את כספה ל"בעלי חיים ראויים". עורכי הדין של המיליונרית מצאו את תומסינו כבעל חיים ראוי בהחלט, ומאז הוא מתגורר עם האחות שטיפלה באסונטה, ונהנה מחיים מלאים במעדני דגים ופינוקים.

%d7%97%d7%aa%d7%95%d7%9c-%d7%a9%d7%97%d7%95%d7%a8

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme