9 כוכבים גדולים שהתחילו מאפס והצליחו בענק

מערכת2 דקות קריאה
מהומלסית למיליונרית
שתף:

את השמות בכתבה הזו אתם כנראה מכירים לא רע בכלל, חלקם כוכבים הוליוודיים מצליחים מאוד ואחרים עשו את המיליונים (או את המיליארדים) ממותגי ענק שבנו בכוחות עצמם. הסיפורים שלהם בהחלט מעוררי השראה, ויש מה ללמוד מהם.

 

1 – האלי בארי ישנה במקלט לדרי רחוב

הרבה לפני שהפכה לכוכבת גדולה וזוכת אוסקר עם אחוזה מפוארת במיוחד, האלי ברי מאוד רצתה להצליח בהוליווד אבל החלומות על ההצלחה המסחררת הגיעו כשישנה במקלט לדרי רחוב. עד היום היא זוכרת את התקופה ההיא כשיעור משמעותי מאוד, ומספרת שמבחינתה זו ההוכחה לכך שיש לה את היכולת להתמודד עם כל אתגר באשר הוא. היום ההון שלה מוערך בכ-70 מיליון דולר, שזה לא רע בכלל.

 

מהומלסית למיליונרית
מהומלסית למיליונרית – האלי בארי

 

2 – שרה ג'סיקה פרקר חגגה ימי הולדת בלי חשמל

היום היא שחקנית מוכרת מאוד, ובקרוב היא חוזרת למסך בתור קארי ברדשואו בפעם המי-יודע-כמה, אבל פעם שרה ג'סיקה פרקר הייתה ילדה ענייה למדי. כשהתגוררה עם משפחתה באוהיו, לא היה להוריה כסף לשלם את חשבון החשמל, וכך את ימי ההולדת חגגו הילדים בחושך. גם לחשבון הטלפון לא היה תקציב, אבל היום היא כבר שחקנית רווחית מאוד עם בית מפואר ומואר.

 

3 – אד שירן נשר מהלימודים וישן בתחנות אוטובוס

מי שנחשב לאחד הזמרים הגדולים והמוכרים בעולם, הוא אמן שהתחיל את דרכו ברחובות לונדון, עם שאיפות גדולות ומעט מאוד כסף בארנק. למעשה, רבים מהלילות שלו הוא בילה בתחנות אוטובוס או בסאבווי, שם נהנה גם מחימום בלילות הקפואים. אגב, גם את אחד משיריו – הומלס – כתב כשישן בכניסה לתחנת הרכבת הסמוכה לארמון באקינגהם. כמה הוא שווה היום? יותר מ-60 מיליון דולר.

 

אד שירן
מתחנת האוטובוס לבמות הגדולות של לונדון – אד שירן

 

4 – ארנולד שוורצנגר חווה רעב קשה לאחר מלחמת העולם השנייה

סרטי "שליחות קטלנית" צולמו שנים אחרי שכוכב הסרט (ומושל קליפורניה לשעבר) היה ילד שגדל באוסטריה אחרי מלחמת העולם השנייה. הוא חווה מחסור משמעותי מאוד במזון ובבית עברו תקופות ארוכות מאוד שבהם הלך לישון רעב. היום הוא ממש לא רעב, וההון שלו מוערך ב-400 מיליון דולר.

 

 

5 – ג'יי קיי רולינג היא אם חד הורית שהתקשתה לסגור את החודש

ספרי "הארי פוטר" הפכו את ג'יי קיי רולינג לאישה עשירה מאוד, מה שבהחלט שינה את המציאות עבורה ועבור ילדיה. למעשה, כשהספר הראשון בסדרה יצא, רולינג הייתה אם חד הורית בלי כסף בחשבון. היא חוותה דיכאון קשה והתמודדה עם המון אתגרים – נפשיים וכספיים – לפני שהפכה לאחת הסופרות המצליחות בהיסטוריה, עם הון של כ-60 מיליון דולר.

 

ג'יי קיי רולינג
מאם חד הורית ענייה לסופרת מצליחה – ג'יי קיי רולינג

 

6 – אופרה ווינפרי הייתה ילדה ענייה

ב-1954 נולדה במיסיסיפי אחת הכוכבות הגדולות בהוליווד, אבל בצעירותה הייתה אופרה ווינפרי ענייה למדי. היא אף עבר התעללות מצד שני קרובי משפחה וברחה מהבית כשהייתה בת 13 בלבד. בגיל 14 ילדה את בנה הבכור אך הוא נפטר זמן קצר לאחר מכן. גם האתגרים הללו לא עצרו אותה, ועם מלגה התקבלה ללימודים לפני שנכנסה לעולם הטלוויזיה וקיבלה את תוכנית הטלוויזיה שלה. היום ההון שלה שווה כ-2.6 מיליארד דולר, כך שלסיפור הזה יש סוף הרבה יותר טוב.

 

 

7 – ראלף לורן חלם פשוט להיות מיליונר

כשהיא ילד למשפחה פשוטה בברונקס, ראלף לורן חלם להרוויח הרבה כסף, וכשנשאל בבית הספר מה החלום שלו הוא ענה: "להיות מיליונר". לימים הוא הגשים את החלום, כשהקים את מותג האופנה שלו. היום הוא כבר ברמה אחרת לגמרי, והונו הפרטי מוערך בכ-6.6 מיליארד דולר.

 

ראלף לורן
מהשכונה בברונקס למותג האופנה המצליח – ראלף לורן

 

8 – סטיב ג'ובס הוא בנם של זוג מהגרים

הוא נחשב לאחד המוחות הגדולות בהיסטוריה, הוא עומד מאחורי סיפור ההצלחה של אפל ובגיל 23 ההון שלו נאמד במיליארד דולר. כל זה הגיע אחרי שנים של עבודה קשה וחיים לא פשוטים כבנם של זוג מהגרים עם מעט מאוד כסף בארנק. עד פטירתו ב-2011 ההון שלו הוערך בלמעלה מ-10 מיליארד דולר.

 

9 – שלדון אדלסון חילק עיתונים לפני שהפך למולטי-מיליונר

סיפור ההצלחה של אדלסון הוא סיפורו של בחור צעיר, בנו של נהג מונית מעיירה קטנה במסצ'וסטס. בגיל 12 התקבל לעבודה הראשונה שלו, כמחלק עיתונים בשכונה. הוא התקבל בהמשך לקולג' המקומי אבל פרש ויצר לעצמו הכנסה באמצעות הפעלת מכונות שתייה וממתקים, חלוקת עיתונים וסיוע לעסקים קטנים. בנוסף היו לו כמה נכסי נדל"ן, ובאופן כללי הוא עשה כל מה שאפשר כדי להרוויח יותר, ואז להמשיך להרוויח.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme