לזמן מוגבל: מים טבעיים ואיכותיים לחודש שלם במחיר חסר תקדים!

מערכת2 דקות קריאה
מי עדן במבצע
שתף:

יתרונות המים ברורים לנו, אבל ישראלים רבים מסתפקים במסנן שמספק לנו מים באיכות ירודה למדי. עכשיו, עם המחיר המצוין של כדי המים שמגיעים עד הבית, כבר אין סיבה להתפשר על פחות מהטוב ביותר.

 

הם מונעים התייבשות, עוזרים לנו להישאר ערניים ועוזרים גם לדיאטה. יש לנו מספיק סיבות ממש טובות לשתות מים, וכמה שיותר. אז נכון, רובנו כבר לא סוחבים בקבוקים, אבל הפתרון האידאלי לא מסתתר במים המסוננים – אלא בכדים המספקים מים מינרליים טבעיים ואיכותיים הרבה יותר.

 

החשיבות העצומה של המים המינרליים

כאמור, יש לשתיית המים המון יתרונות חשובים מאוד. בין השאר הם עוזרים לנו להרגיש ערניים יותר, גם בלי עוד ספל קפה, והם גם שומרים על הגוף ומונעים כאבי מפרקים. בנוסף, כל מי שעוסק בפעילות גופנית יודע עד כמה המים משפרים את הביצועים ומאפשרים לו להישאר מרוכז וממוקד במטרה.

 

בנוסף לכל אלה, המים תורמים מאוד לתהליך הירידה במשקל, בעיקר משום שפעמים רבות אנחנו בוחרים לאכול למרות שבפועל אנחנו פשוט זקוקים לכוס מים. מאחר והם גם עוזרים לנו לנקות את הפסולת שמצטברת בגוף, הם מונעים בעיות ומחלות שונות. אל כל אלה אפשר להוסיף גם את ההשפעה האדירה על עור הפנים, את השמירה על טמפרטורת גוף תקינה וכמובן – על מניעת התייבשות, כאבי ראש ועצבנות.

 

במקום לסחוב מים
גם אם אתם לא סוחבים בקבוקים – האם אתם צורכים מים איכותיים ובריאים?

 

מים מסוננים הם לא מים מינרליים

היתרונות הבריאותיים של המים המינרליים ברורים, ולאורך השנים הומצאו עוד ועוד שיטות שנועדו לעזור לשנו לשתות יותר – ולסחוב הרבה פחות. כך הגיעו מסנני המים שהבטיחו הרבה אבל בפועל – סיפקו הרבה פחות.

 

המים המסוננים שמגיעים אל כוס השתייה של הילדים, הם למעשה מים שעברו תהליך התפלה בסיסי. בתהליך הזה נעלמו מהמים כמה מינרליים מרכזיים ובעלי חשיבות עצומה, כדוגמת הסידן והמגנזיום. במילים אחרות, כשאתם מסתפקים במי הברז או במי מסוננים, אתם מוותרים על מינרליים בעלי חשיבות רבה לתפקוד הגוף. את המינרליים הללו תוכלו לקבל בכדי המים המוצעים היום במחיר משתלם באמת.

 

המינרליים החסרים לכם

כאמור, המים המינרליים שונים באופן מובהק מהמים המסוננים, והם מספקים שפע של יתרונות בריאותיים. למשל, המגנזיום החסר במים המסוננים חיוני לתהליכים שונים בגוף, ובפרט לתפקוד הלב, לוויסות לחץ הדם ואף לבנייתם ולחיזוקם של העצמות. הסידן, מינרל נוסף שנעלם ממי הברז שעוברים דרך הפילטר, הוא מינרל שאחראי לכיווץ השרירים, להורדת לחץ הדם ואף לבניית השרירים שלנו.

 

עם זאת, את המים המינרליים הטבעיים והבריאים אנחנו יכולים לצרוך היום באחת משתי דרכים. עם זאת, בהנחה שוויתרתם על נשיאת בקבוקי המים הכבדים, החלופה הטובה ביותר היא שימוש בכדי מים שמגיעים אליכם הביתה, תוך שהם מציעים לכם את הטעם המופלא, את המינרלים החיוניים כל כך ואת כל היתרונות שיש למים להציע. עכשיו, תוכלו ליהנות מכל הטוב הזה במשך כל החודש, ב-49 שקלים. זוהי דרך נהדרת להעניק את המים הטבעיים והטעימים לכל בני המשפחה – מהקטנים ועד הגדולים.

 

מים טבעיים ואיכותיים

כדי המים של מי עדן מעניקים לנו מים מינרליים טהורים ואיכותיים על פי תקני האיכות הבינלאומיים המחמירים ביותר. כשהם מגיעים ישירות מן הטבע, מחלחלים דרך סלעי הבזלת וסופחים הרכב מינרלי ייחודי, המים מבטיחים לנו יתרונות בריאותיים וטעם נפלא. את כל אלה מקבלים הילדים בכל לגימה, ומכל אלה אנחנו נהנים בכל כוס.

 

המבצע של מי עדן, שמציע למצטרפים 3 כדי מים גדולים ב-49 שקלים לחודש למשך שלושה חודשים, הוא בהחלט מבצע משתלם. לא רק שהוא חסכוני יותר, הוא גם נוח הרבה יותר. לא רק שאנחנו לא צריכים לסחוב שישיות – יש לנו מים טבעיים ונפלאים בכל רגע נתון, וכל שנדרש הוא להושיט את הכוס, לטעום ולהתענג מהטעם המפנק של המים האיכותיים הללו. בקיץ הישראלי זה בדיוק מה שאנחנו צריכים.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme