4 אסטרטגיות ליצירת הכנסה של אלפי שקלים בשנה

מערכת2 דקות קריאה
4 אסטרטגיות ליצירת הכנסה של אלפי שקלים בשנה
שתף:

הייתם אולי שמחים להתעשר, אבל כרגע אתם צריכים רק תוספת קטנה לשכר. כמה מאות שקלים מדי חודש יעשו את העבודה, אולי כמה אלפים. למעשה אתם רק רוצים לעמוד בכל ההתחייבויות שלכם, לצאת פעם או פעמיים יותר למסעדה, ואפילו לחלום על חופשה נוספת. אז חוץ משיחה עם הבוס על העלאת שכר או שעות נוספות במשרד, האם יש עוד דרכים לייצר הכנסה?

 

התשובה היא כן.

 

 

אסטרטגיה ראשונה: השתמשו במשאבים הקיימים

אתם לא צריכים להשקיע בפיתוח מוצרים, ברכישת חומרי גלם או בייבוא סחורות מסין. אתם פשוט לא צריכים להוציא עוד כסף כדי לייצר כסף. אם אתם מתכננים להקים עסק משלכם (ועל זה נדבר בהמשך) כמובן שתצטרכו תקציב ייעודי, אבל אפשר לייצר הכנסה נאה גם בלעדיו, בהנחה שיש לכם מחשב עם חיבור לאינטרנט.

 

הרעיון המרכזי פשוט: השתמשו במה שכבר יש לכם בבית והתחילו לייצר כסף. מכירת מוצרי יד שנייה היא דוגמה מצוינת לאסטרטגיה הזו, והיא אפילו משיגה שתי מטרות במקביל. מצד אחד אתם מפנים חפצים ישנים מהבית, ומצד שאני אתם מכניסים לחשבון הבנק שלכם עוד כמה מאות שקלים. באופן דומה תוכלו למכור גם ספרים ישנים (לדוגמה כאן), צעצועים או מוצרי טכנולוגיה (למשל ב-ebay או באמזון). דרך אגב, גם השכרת הדירה שלכם דרך Airbnb היא דרך מעולה להשתמש במשאב קיים (חדר פנוי) ולייצר ממנו הכנסה.

 

לייצר הכנסה אונליין
עם מחשב וחיבור לאינטרנט יש לכם את מה שצריך כדי לייצר הכנסה

 

אסטרטגיה שנייה: שווקו את הכישורים שלכם

אתם מעצבים גרפיים לא רעים, יש לכם כישרון כתיבה או שליטה מלאה באנגלית, בצרפתית או ברוסית. אם כך, אתם יכולים להרוויח עוד כמה מאות ואף אלפי שקלים מדי חודש, בתלות בזמן שעומד לרשותכם. במקום להסתפק במשרה היומיומית שלכם, זו שמבטיחה לכם תלוש שכר קבוע ונחמד מדי חודש, הציעו את הכישורים הללו למכירה. באתרים כמו X-place או פרילנסרים תוכלו למצוא לקוחות רלוונטיים, ותמיד אפשר לפנות ישירות ללקוחות פוטנציאליים. למשל, אם אתם מקלידים מהר ויש לכם קצת ניסיון בתמלול, יש חברות רבות (כולל משרדי עורכי דין או חוקרים פרטיים) בהן השירות הזה נדרש כל הזמן.

 

 

אסטרטגיה שלישית: נצלו את הזמן הפנוי

אתם ממילא בבית בשעות הערב, ואם יש לכם כלב אתם בטח יוצאים לטיול קצר בשכונה. את הזמן הזה אפשר לנצל כדי לייצר עוד הכנסה די בקלות: הציעו שירותי דוג-ווקינג, וצאו לטייל עם הכלבים של השכנים תמורת תשלום סמלי. תוכלו גם להציע טיפול בחיות המחמד כשבעליהם יוצאים לחופשה, למשל. באופן דומה אפשר להציע גם שירותי שמרטפות או שיעורים פרטיים בתחום שבו אתם ממש טובים (כמו אנגלית, חשבון ואפילו נגינה בגיטרה). גם אם תעשו את זה רק פעם בשבוע, עדיין תסיימו את החודש עם סכום כסף נחמד בכיס.

 

הכנסה מטיול עם הכלב
אם אתם ממילא יוצאים לטייל עם הכלב, למה שלא תרוויחו עוד כמה שקלים על הדרך?

 

אסטרטגיה רביעית: שווק את הידע שלכם

יכול להיות שהוזמנתם להרצאות או לסדנאות בתחומים שונים ומגוונים, מסדנאות בישול ואפייה דרך הרצאות מעוררות השראה של אנשי עסקים ועד לסדנאות כתיבה או קורסים מזורזים באקסל. אז נכון, יש תחומים שבהם ההכשרה המקצועית היא קריטית, אבל במקרים רבים תוכלו להשתמש בידע ובניסיון שלכם – ולהרוויח מזה לא מעט. למשל, סדנה שתתמקד בכלים המקצועיים שרכשתם במסגרת העבודה הנוכחית או שלכם או הרצאה שבה תספרו על הדרך שעברתם, כל אלה יכולים לסקרן לא מעט אנשים שירצו להגיע, לשמוע וגם לשלם. תוכלו לעשות את זה גם אונליין, עם הרצאה מקוונת או וובינר (סמינר מקוון).

 

אסטרטגיה חמישית (בונוס): הקימו עסק

אתם יכולים לשמור על העבודה הקבועה שלכם, לפחות בשלבים הראשונים, מה שאומר שגם אם אתם חוששים מהסיכון אתם יכולים לצמצם אותו ברמה כזו או אחרת. עם זאת, הקמת עסק היא דרך טובה לייצר הכנסה נוספת באופן קבוע. מפיתוח אפליקציה ועד למכירת הבגדים או התכשיטים שאתם ממילא אוהבים לעצב ולהכין, יש שפע של דרכים להפוך את העסק שלכם לסיפור הצלחה. מוצרים תוכלו למכור דרך הרשת, בין אם באמצעות חנות וירטואלית ובין אם באמצעות אתרי מסחר כמו אמזון ו-ebay.

 

שימו לב שבמקרים רבים יש לא מעט עלויות נלוות. בין אם תקנו מוצרים למכירה חוזרת ובין אם תייצרו אותם בעצמכם, תצטרכו להשקיע ברכש או בחומרי גלם, ועוד לא אמרנו מילה על הקמת אתר אינטרנט או ניהול עמוד פייסבוק עסקי. מצד שני, אם תעשו את זה נכון תוכלו ליהנות מהכנסה קבועה, וזו בדיוק המטרה שלכם, לא?

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme