שופינג לחיית המחמד – המוצרים שעולים לכם הרבה פחות באינטרנט

מערכת2 דקות קריאה
מוכנים לעשות שופינג לחיית המחמר?
שתף:

דיברנו כאן לא פעם על העלויות הנלוות לגידול חיית מחמד, ובפרט על עלויות גידול הכלב שלכם. הוא החבר הכי טוב, ואין ספק שהוא גם שווה כל שקל שנשקיע בו, אבל זה ממש לא אומר שאתם לא יכולים לחסוך בעלויות – ולשלם הרבה פחות. אז אחרי שעל הכלב שלי הוצאתי לא מעט כסף מאז האימוץ (כלומר, חוץ מעלויות האימוץ עצמן) הבנתי שאם הייתי מחטטת קצת באתרי המסחר מחו"ל אולי הייתי חוסכת, ולא מעט. אז הנה 5 פריטים שיעלה לכם הרבה פחות דרך אמזון.

 

 

1 – מזרן לכלב

הכלב שלי די גדול אז באופן אישי הייתי צריכה לקנות לו מזרן גדול בהתאם. בארץ שילמתי על התענוג הזה קצת פחות מ-200 שקלים, אם כי יש לציין שגם אחרי שלוש שנים המזרן מחזיק לא רע בכלל. אלא שגם המזרנים באמזון איכותיים למדי, והם יחסכו לכם לפחות 50 אחוז מהעלויות אם לא יותר. המזרן הזה למשל, עולה כ-50 שקלים, הוא רך וכיפי, וסביר להניח שהכלב (או החתול) ייהנה מכל רגע. הוא גם לא מחליק, וזו עוד נקודה חשובה.

 

אז איפה קונים? הנה קישור לרכישת המזרן באתר אמזון ב-14 דולר בלבד.

 

שופינג לחיית המחמד

 

2 – רצועה מתכווננת לכלב

בהתחלה, כשרוג'ר הגיע אליי בפעם הראשונה, הסתפקתי ברצועה בסיסית ופשוטה שקיבלתי במעמד האימוץ. עם הזמן רציתי לאפשר לו להתרחק קצת יותר ולשחק בזמן הטיול, בלי להישאר תמיד צמוד אליי. הפתרון היה רצועה מתכווננת, שיכולה לעלות בין 80 ל-100 שקלים, או יותר אם אתם משדרגים אותה (למשל לרצועה עם שקיות מובנות). אז החיסכון כאן לא אדיר, אבל אם אתם ממילא קונים כמה פריטים לכלב, אמזון הוא מקום טוב לעשות את זה, ועל הדרך תוכלו לחסוך כמה שקלים עם רכישת הרצועה הזו שאפשר לשחרר או לעצור מתי שרק תרצו.

 

אז איפה קונים? הנה קישור לרכישת הרצועה באתר אמזון ב-20 דולר בלבד.

 

 

3 – כיסוי למושב הרכב

אם יש לכם מזל אולי הנשירה של הכלב לא כל כך נוראית, אבל במקרה שלי הבעיה באמת בלתי נסבלת. כל נסיעה עם הכלב ברכב דרשה כמה וכמה ביקורים בעמדות השטיפה בתחנות הדלק, ותהיו בטוחים שהשארתי טיפים נדיבים אחרי הזמן הרב שהושקע בניסיון להעלים ראיות. כמה טוב לדעת שיש פתרון פשוט יותר, כזה שכולל כיסוי למושב האחורי ולמעשה מונע את הצמדות השערות למושב עצמו. בארץ הכיסוי הזה יעלה לכם 110 שקלים לפחות, וזה קצת מצחיק לגלות שבאמזון הוא עולה כ-65 שקלים בלבד.

 

אז איפה קונים? הנה קישור לרכישת הכיסוי באתר אמזון ב-18 דולר בלבד.

 

 

4 – מכונת תספורת

אחת הנקודות הכואבות ביותר היא השיער, וזו גם אחת הנקודות היקרות ביותר. כל ביקור של רוג'ר במספרה עלה לי כ-120 שקלים, ומיותר לציין שהוא פשוט שנא כל רגע. אז מכונת התספורת לא תעזור לו לאהוב את השלב הזה, אבל לפחות תחסכו הרבה מאוד בטווח הארוך. במקום לשלם 120 על תספורת מדי שלושה או ארבעה חודשים, תשלמו פחות מ-90 שקלים על ציוד שיאפשר לכם לספר את הכלב מתי שרק תרצו. זו מתמטיקה שאני אוהבת.

 

אז איפה קונים? הנה קישור לרכישת הציוד באתר אמזון ב-24 דולר בלבד.

 

תספורת לכלב

 

5 – אי אפשר בלי צעצועים

כלבים ישנים ואוכלים רוב היום, וזה לגמרי נכון. הם גם מטיילים מדי פעם כדי לעשות את מה שצריך, אבל בשאר הזמן לא נראה שיש להם יותר מדי עיסוקים. אלא שגם הם אוהבים לשחק קצת מדי פעם, וזו דרך לא רעה לחזק את הקשר עם הבעלים שלהם. אז במקום להוציא המון כסף על מגוון צעצועים (שלא ישעמם להם) אפשר לקנות כמה צעצועים זולים במיוחד, והנה כמה דוגמאות: הצעצוע הזה מצפצף ולעיס, והוא יעלה לכם כ-10 שקלים בלבד. יש גם את הצעצוע הזה, שיעלה פחות מ-5 שקלים.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme