דרכים פשוטות לייצר הכנסה של למעלה מ-1,000 שקלים בחודש

רונן פדרבאום3 דקות קריאה
איך אפשר לייצר הכנסה?
שתף:

אתם עובדים קשה, אולי אפילו קשה מאוד, ואתם עדיין מוותרים על בגד חדש או בילוי כי המינוס מסרב להצטמצם וההוצאות נערמות. אז נכון, תמיד אפשר לבקש העלאה בשכר, ואם אתם ותיקים ומוערכים יש גם סיכוי לא רע בכלל שתקבלו תשובה חיובית. מצד שני, יש עוד דרכים לייצר הכנסה של כמה מאות ואף אלפי שקלים בחודש, בתלות בזמן הפנוי שלכם, ובעיקר בסבלנות שלכם לעשות את זה.

 

אם אתם מחפשים רעיונות להכנסה פאסיבית לא תמצאו אותם כאן, אבל אנחנו מבטיחים שלא תצטרכו לעבוד קשה כל כך או לצאת מהפיג'מה.

 

 

1 – הקימו אתר אינטרנט משלכם

יש מי שיגיד לכם שזו דווקא הכנסה פאסיבית למדי, אבל זה כמובן לא לגמרי נכון. הקמת אתר משלכם היא דרך טובה לייצר הכנסה, ומיד נסביר מה האפשרויות שלכם, אבל זו גם דרך שדורשת השקעה של זמן (וגם כסף). בשלב הראשון תצטרכו לרכוש שטח אחסון (למשל ב-bluehost) ורצוי שתשקיעו גם בדומיין משלכם. בשלב הבא תבנו ותעצבו את האתר, בין אם לבד ובין אם בסיוע מקצועי. כשתסיימו עם השלב הטכני תצטרכו להתחיל לנהל את הדבר הזה כמובן.

 

עכשיו אתם בטח תוהים איך האתר הזה יכניס לכם כסף, והתשובה מורכבת מכמה אפשרויות עיקריות. ברגע שהאתר שלכם יתחיל לגדול תוכלו לשלב פרסומות ולהרוויח מכניסה של גולשים לאתר, ובלוגרים שונים מקיימים גם שיתופי פעולה עם בעלי עסקים. במקרים מהסוג הזה תקבלו תשלום או מוצרים להתנסות, לדוגמה.

 

לייצר הכנסה מהבלוג
הבלוג שלכם יכול לייצר הכנסה לא רעה

 

2 – פרסמו ספר דיגיטלי

קינדל או אפליקציות דוברות עברית (כמו עברית) הן פלטפורמות מצוינות לפרסום הספר הדיגיטלי שלכם. בחלק מהמקרים תצטרכו לשלם סכום סמלי (של עד כמה מאות שקלים) וכמובן תחלקו את הרווחים עם האתר שמפרסם את הספר שלכם. מאחר והאפליקציות הללו מציעות ספרים במחירים זולים מאוד, ובעידן שבו ממילא רוב האנשים צורכים אתה תוכן שלהם דרך המסך, זו הזדמנות לייצר הכנסה יפה ממוצר דיגיטלי אחד. כשתראו את הכסף מגיע תהיה לכם כנראה השראה לספר נוסף.

 

3 – שיווק שותפים

בלוגרים, בעלי אתרי תוכן וגם אנשים שיש להם נוכחות משמעותית ברשתות החברתיות יכולים להרוויח משיווק שותפים. הרעיון כאן די פשוט: אתם מקדמים מוצרים וחברות באמצעות קישור ייחודי, ועל כל לקוח שמגיע דרך הקישור שלכם ומבצע רכישה – אתם מקבלים עמלה. דיל לא רע.

 

4 – פעלו לקבלת החזר מס

אתם בטח תוהים איך הסעיף הזה התגנב לרשימה הזו, אבל האמת היא שבמקרים רבים מדובר בהחזר של אלפי שקלים בשנה. יש כמובן לא מעט נושאים שיכולים להשפיע על השאלה האם תקבלו החזר או לא, אבל אם תפעלו נכון תוכלו לקבל החזר ממס הכנסה.

 

אולי מגיע לכם החזר?
אולי מגיע לכם החזר?

 

5 – מצאו פרויקטים ב-Fiverr

יש היום כמה וכמה פלטפורמות למציאת פרויקטים לפרילנסרים, וזו יכולה להיות הזדמנות לא רעה מבחינתכם. אם אתם יודעים לכתוב או לתרגם, שולטים בפרסום בפייסבוק או בכלל קריינים נהדרים או כותבי שירים, תוכלו לנסות אתרים כמו Fiverr או Upwork וגם אתרים ישראלים כמו Xplace.

 

6 – הציעו מוצרים למכירה באתרי יד 2

יש לכם משחקי מחשב שמעלים אבק בארון, ריהוט שאין לכם בו כל שימוש או מערכת סטריאו עתיקה שיכולה להיות שווה לא מעט לאספנים? זה הזמן להציע את הפריטים הללו למכירה באתרי יד 2 או בקבוצות המתאימות בפייסבוק. תתפלאו, אבל יש לא מעט אנשים שיעדיפו לרכוש מוצרים משומשים ולחסוך בעלויות, וכאמור גם אספנים שישמחו לרכוש את מכונת הכתיבה הישנה של סבתא.

 

7 – הציעו את הידע שלכם למכירה

הידע והניסיון שלכם יכולים להיות שווים הרבה למי שזקוק בדיוק להם, ואתם יכולים רק ליהנות מזה. חוץ מהאפשרות לקיים שיעורים פרטיים או הרצאות פרונטליות יש גם לא מעט כלים שיאפשרו לכם לעשות את זה מהבית. תוכלו לבנות קורסים מקוונים, וובינרים או אתר משלכם בו תשתפו הסברים וטיפים. בקיצור, אם יש לכם ידע – מותר לכם להרוויח ממנו.

 

 

8 – מלאו סקרים בתשלום

הדרך הזו מתאימה כמעט לכולם, בין אם אתם סטודנטים שרוצים להכניס כמה שקלים ובין אם את אימא בחופשת לידה עם כמה דקות פנויות ביום כדי להרוויח עוד קצת. יש היום אתרים שונים שבהם תוכלו למלא סקרים בתשלום סמלי או בתמורה לשוברי קנייה. כך או כך, כדאי לבחון את האפשרויות ולהבין מה זה באמת דורש מכם. אם יש לכם את הזמן, אתם יכולים לנצל אותו בצורה טובה יותר.

 

9 – השלמת הכנסה מחוץ לבית

אם אתם מוכנים להיפרד בכל זאת מהפיג'מה, יש עוד כמה דרכים טובות לייצר הכנסה. מטיפול בילדי השכנים או טיול עם כלבי השכונה, ועד למציאת משרה חלקית שתדרוש מכם עוד כמה שעות בודדות מדי שבוע. מה שבטוח הוא שבין אם אנחנו זקוקים להכנסה הזו ובין אם לא, יש לנו תמיד את הדרך לייצר אותה. עכשיו אנחנו רק צריכים להחליט מה מתאים לנו, וכמה כסף נוכל להרוויח.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme