"ילדים טובים" / "The Good Boys" – סרט ילדים למבוגרים בלבד

Roei Frenkel2 דקות קריאה
The Good Boys
שתף:

כששמעתי שגדול בימאי ומפיקי סרטי ה-"White Trash" ומחייה בדיחות הפיפי-קקי מוציא לאקרנים סרט ילדים שהוא למבוגרים בלבד, אמרתי לעצמי שאין מצב שאני מפספס את זה. סת' רוגן הוא בוגר האקדמיה "ללהוציא את המקל מהתחת" בהוליווד ומצטיין דיקן. בסרטים שלו תמיד אפשר למצוא את כל מה שבחיים לא תוכלו לראות בסרט זוכה אוסקר/אמי וזה טוב בדיוק כמו שזה נשמע רע. יש לו רקורד לא מבוטל של מסחטות דמעות כדוגמת Superbad, Knocked Up, This is The End, Zack and Miri Make a Porno ועוד רבים טובים ומצחיקים עד אין קץ. אומנם לא כל אחד יכול להתחבר לנונסנס האינפנטילי קמעה אבל מי שכן, יגיע לכתוביות מחויך, מאושר וייתכן אף קצת מיובש. אז הלכתי לראות את "The Good Boys" עם ציפייה אחת ואחת בלבד – לצחוק.

 

 

מקס, ת'ור ולוקאס הם שלושה חברים טובים בני 12. הם עושים הכל ביחד. משחקים, צוחקים, חולמים וגם מגלים לראשונה את עולם הפורנו והחרוזים האנאלים. השלישיה מוזמנת "למסיבת נשיקות" אצל אחד הילדים המקובלים בשכבה ולוקחת את הרחפן של אחד ההורים על מנת לרגל אחר שכנה נימפומנית במטרה ללמוד איך להתנשק. הדברים קצת יוצאים משליטה כשהרחפן נתפס ומוחרם על ידי זוג נערות שהן שלא במקרה גם סוחרות סמים. הספור הזה הוא יותר "ספור כיסוי" מספור עם התחלה אמצע וסוף, שחקנים, מוטיבים וכו'. מי שקצת מכיר את הסרטים שהזכרתי קודם מהר מאוד יבחין בדמיון הרב בין שלושת הילדים לחברים הכי טובים (ושרוטים עד העצם) של רוגן – קרייג רובינסון, ג'יימס פרנקו ודני מקברייד. כל מה שנאמר, כל מה שקורה הוא בסך הכל תפאורה לבדיחה שתבוא. עושים את מה שצריך כדי שיהיה מצחיק. כל השאר זה בונוס.

 

The Good Boys באדיבות Tulip Entertainment

 

מקס מאוהב, ת'ור נגרר אחרי החברה ולוקאס אינו יודע לשקר. שלושת הסטריאוטיפים האלה של ילד בכיתה ו' הולכים יד ביד מצוין ולילדים הייתה סך הכל כימיה טובה לאורך הסרט. לשלושתם היו את הרגעים שלהם אבל מי שגנב את ההצגה הוא ללא שמץ של ספק לוקאס. הוא גמר אותי מצחוק במס' הזדמנויות שונות. כל הילדים מעצם היותם ילדים הם סופר תמימים ונאיביים אבל הילד הזה הוא משהו אקסטרה מיוחד. הסרט לוקח את התמימות הזו ועושה ממנה מטעמים. אם ילדים לא היו מספרים את הבדיחות בסרט הזה, כנראה שהן לא היו עובדות כל כך טוב. כל האולם צחק ללא יוצא מן הכלל. גם האימא לידי שהראתה סימני שבירה מהחופש הגדול ורק ניסתה לתפוס תנומה. צפיתי, חזיתי מראש, ידעתי מתי תגיע הבדיחה הבאה ועל מה ועדיין הצליחו להפתיע אותי לא פעם ולא פעמיים.

 

מתוך "The Good Boys" באדיבות Tulip Entertainment

 

איך עושים סרט עם רייטינג R שהכוכבים הראשיים בו הם ילדים, יש בו אסופה ענקית של דילדואים דו-כיווניים וסמים ועדיין אף אחד לא קורא לרשויות? זו שאלה שרק צפייה "ב-The Good Boys" יכולה לענות במלואה. מי הרי לא בטוח שהילד שלו הכי תמים וטהור בעולם? פורנו? מה פתאום! הקרם לחות הזה שהוא מחסל בשבועיים זה כי יש לו יובש כרוני בידיים. הוא אמר לי. בובת מין מתנפחת? הוא עדיין ישן עם הבובות רובוטריקים שלו אז הוא ידע מה זה בובה מתנפחת? לא יכול להיות! כמה שנכחיש, כמה שנסגור עיניים, כמה שנגיד שאין מצב, הסרט הזה הוא תצוגה מדויקת(!) של האמת השנייה של הילדים שלנו – זו שהכי היינו רוצים להדחיק. והוא פשוט מצחיק. אז הורים, לכו לראות.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme