3 הסיבות שבגללן גם גברים צריכים לדאוג לטיפוח

רונן פדרבאום2 דקות קריאה
מוצרי טיפוח לגברים
שתף:

הנשים בישראל בהחלט מקפידות על טיפוח העור שלהן. עם קרמים ותכשירים, טיפולים קוסמטיים והקפדה על הרגלי היגיינה מסוימים, הן עושות את מה שצריך כדי לשמור על עור הפנים. אם חשבתם שהמשימה הזו שמורה לנשים בלבד, אין ספק שהגיע הזמן להפריך את המיתוס ולקרוא לשוויון גם בתחום הזה – ויש לגברים המון סיבות טובות וחשובות שאמורות לעודד אותם לדאוג לעצמם קצת יותר.

 

לא לנשים בלבד
לא לנשים בלבד

 

1 – כי הגוף מתחיל להשתנות בסוף שנות ה-20

בגיל 25 אתם אולי מרגישים צעירים ורעננים, אבל האמת היא שכבר בשלב הזה הגוף עובר לא מעט שינויים. למעשה, עד גיל 30 יש סיכוי לא רע שתתחילו לראות ניצנים של קמטים וגם שינויים מהותיים בכל הקשור לחילוף החומרים שלכם. אז נכון, יש את ברי המזל שנולדו עם גנטיקה מושלמת ועור שאפשר רק לקנא בו, אבל מי שלא נכלל בקבוצה המיוחדת הזה – כדאי שידאג לעצמו. יש היום גם שפע של תכשירים שעוזרים לטפח את עור הפנים של הגבר, כמו Particle For Men למשל.

 

 

2 – כי רמות הקולגן צונחות בעשור הרביעי

אם בשנות ה-20 שלכם השינויים היו קטנים או בלתי נראים, בשנות ה-30 הכול נראה אחרת. למעשה, לפי המחקרים רמות הקולגן שלנו צונחות במהלך העשור הרביעי לחיים, והעור נעשה דק יותר. זוהי בעיה שיש להתייחס אליה בזהירות, שכן הקולגן הוא זה שאחראי לאלסטיות של העור (ולמראה נטול הקמטים). צמצום החשיפה לשמש יעזור לעכב את התהליך הזה, וגם אורח חיים בריא יותר, אבל גם מוצרי טיפוח שונים יכולים לעזור – וזו ממש לא בושה להתחיל להשתמש בהם כבר עכשיו.

 

דרך אגב, בשלב הזה עור הפנים שלכם נעשה קצת יותר יבש, והוורידים מתחילים לבלוט, והמומחים מסבירים שזהו בדיוק העשור הנכון לטפל בגוף ולגלות את עולם הטיפולים הקוסמטיים ואת התכשירים השונים. שינויים בתזונה, פעילות גופנית, הפסקת עישון וטיפוח באמצעות תכשירים שונים, אה הם הכלים שיעזרו לכם להתמודד עם השינויים הללו ולמנוע את הקמטים ואת המראה העייף.

 

טיפוח לגברים
תהיו בטוחים שגם ג'יימס בונד משקיע בטיפוח

 

3 – כי הקמטים מופיעים בעיקר בעשור החמישי

יש מי שיטען שיש קסם מסוים במראה המחוספס והמקומט שמאפיין כמה דמויות גבריות מרכזיות בעשורים האחרונים (מי אמר ג'יימס בונד), אבל האמת היא שגם הגברים שמאיישים את התפקידים הללו מקפידים על טיפוח העור. למעשה, בשלב הזה הם מוסיפים גם קרם לחות, שכן העור נעשה יבש יותר בשנות ה-40 לחיינו. ההשקעה הזו בעור היא חשובה, וגם אם חשבתם שמדובר במהלך השמור רק לנשים זה פשוט לא נכון. הגבר המודרני דואג לטיפוח שלו לא פחות, וגם לו חשוב המראה הנקי, הרענן והצעיר. עם תכשירים מתקדמים וטיפולים מתאימים אפשר לעשות את זה נכון, ועדיף להקדים תרופה למכה.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme