כל הדרכים להוזיל את רכישת הרכב הבא שלך

איתן נוימן5 דקות קריאה
שתף:

ניסיון לחסוך כסף על רכישת רכב פרטי לא חייב לבוא על חשבון התמורה, הבטיחות והביצועים. איך עושים את זה? הנה כמה דרכים שאותן כדאי להכיר

רכב פרטי היה ונותר אמצעי התחבורה הנפוץ בישראל. כתוצאה מכך, יותר ויותר אנשים בוחרים כיום לנסוע על רכב שיעניק להם תמורה מלאה להשקעה. בין היתר, התמורה נמדדת ברמת הבטיחות של הרכב, בנתוני צריכת הדלק וכמובן בביצועים. מצד שני, כולם מעוניינים לחסוך כסף ולהישאר בתוך מסגרת התקציב – אך מבלי שזה יבוא על חשבון כל השאר.

החדשות הטובות הן שיש כיום לפחות 3 דרכים להוזיל את רכישת הרכב הבא, בלי להתפשר על שום דבר. רוצים לדעת איך עושים את זה? הנה כל הפרטים:

  1. רכישת רכב יד שנייה ואפס קילומטר

היצע גדול של רכבי יד שנייה תורם לירידת מחירים ומגדיל את כושר המיקוח של הנהגים. אם אתם רוצים לקנות רכב שמתאים לכם ולנהוג עליו כבר מחר בבוקר, הדרך הכי משתלמת לעשות את זה תהיה לתת עדיפות לרכב משומש על פני רכב חדש. מעבר לכך, תמיד עומדת לרשותכם האופציה האטרקטיבית של רכב 0 קילומטר.

רכב 0 ק"מ הוא למעשה רכב חדש לחלוטין, שאותו אתם מקבלים במחיר של רכב יד שנייה. הסיבה לכך היא שהחברה שקונה את הרכב מהיבואן נרשמת ברישיון בתור היד הראשונה, אך היא מעבירה אותו אליכם מבלי שאף אחד ינהג עליו. המשמעות היא קבלת רכב חדש במחיר מעולה וניצול כל היתרונות תחת קורת גג אחת.

  1. לחכות לסוף שנה

אם אתם מתעקשים על קניית רכב חדש, סביר להניח שתרצו לחכות לסוף השנה. לקראת החלפת השנתון של הרכבים צפויים כל המחירים להתעדכן וגם היבואנים יוצאים במבצעים טובים על מנת לסיים את המלאי שעומד לרשותכם. מבחינתכם, מדובר על שיטה מעולה להוזיל את רכישת הרכב החדש ולבחור אותו מתוך קטלוג יחסית מגוון.

המתנה לסוף שנה היא דרך מעולה להוזיל רכישת רכב פרטי בכל רחבי העולם. בנוגע לישראל, הדגש הוא על התקופה שמתחילה אחרי החגים ונמשכת עד ינואר-פברואר. בכל מקרה, את הפרטים הספציפיים על מבצעי רכבים חדשים ניתן לקבל ישירות מול היבואנים עוד לפני סוף השנה וללא צורך בשום סוג של התחייבות.

  1. לקנות רכב מכונס נכסים

תמיד יש את האפשרות לקנות רכב מכונס נכסים. היתרון הוא הוזלה של עשרות אחוזים במחיר הרכב וקטלוג גדול לבחור מתוכו, בעוד החיסרון הוא תחרות עם אנשי מקצוע שההתמחות שלהם היא בעסקאות מן הסוג הזה.

בקניית רכב מכונס נכסים יש גם מידה מסוימת של סיכון. על מנת להתגבר עליו, מה שכדאי לעשות זה להגיע לאירועים ייעודיים שמנוהלים על ידי הכונס ולבקש כמה שיותר אינפורמציה.

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme