מסתבר שהאנשים היעילים ביותר מתחילים את היום ב- 4 לפנות בוקר, ‏איך גם אתם תוכלו לעשות זאת

טל יהודאי5 דקות קריאה
שתף:

נראה שקיימת מגמה רווחת בקרב יזמים ומנהלים שונים, להתחיל את היום בשעות שרובנו עוד מתהפכים במיטה. דו"ח שפרסם וול סטריט ג'ורנל מצביע על כך שהתחלת היום בשעה 4 לפנות בוקר, מהווה את הזמן הטוב ביותר עבור ניצול נכון של הפרודוקטיבית שלנו.

 

אם עוברים על הסיבות לקימה בשעות אלו, הן גם נשמעות די הגיוניות:

  • בשעות אלו הסחות הדעת מהסביבה (כמו ילדים או עבודה) הן מינימליות.
  • לא מתקבלות הודעות או אימיילים שמפריעים לריכוז שלנו.
  • יש פחות מה לראות במדיה החברתית.

 

ניצול נכון של השעות האלה יכול לבוא לידי ביטוי לא רק בהקשר של עבודה כמובן, אלא גם בניצול נכון של הזמן לדברים שיעזרו לנו להעביר את שאר היום בצורה טובה יותר. טים קוק מנכ"ל אפל, מתחיל את שגרת הבוקר שלו ב- 3:45, היזם המיליארדר ריצ'רד ברנסון, מתעורר ב- 5 בבוקר על מנת לבלות זמן עם משפחתו ואילו הנשיא לשעבר של סטארבקס מישל גאס, מתעורר ב- 4:30 לפנות בוקר על מנת לצאת לריצה.

 

10 שיטות מוצלחות לניצול שעות הבוקר המוקדמות

אם תצליחו להתעורר בשעות שהיו בעבר הלא רחוק יותר קרובות לשעות בהן היינו הולכים לישון, ישנן מספר המלצות לניצול הזמן החדש שנוצר

 

1 – בצעו מדיטציה

לדבריה של אופרה ווינפרי המתחילה את יומה ב 20-30 דקות של מדיטציה, התחלת היום במדיטציה יכולה לעזור לנו לנהל את יומנו בצורה יעילה יותר, בכך שנרגיש את כובד משקלו של היום יורד מכתפינו.

 

2 – בצעו אימון מוקדם

היזם ראס פרי חבר למספר חברים בעלי לוח זמנים דומה ויחד עם משתתפים בשיעור התעמלות ב-5 לפנות בוקר.

 

3 – בצעו תרגילי נשימה

חוקר האושר מאוניברסיטת הרווארד שון אשצ'ור, טוען שהתבוננות על הנשימה במשך מספר דקות כל בוקר, ישחרר הרבה לחץ וישפר את רמות האושר שלנו.

 

4 – לכו לישון בבגדי התעמלות

שינה בבגדי ספורט, מאפשרת לנו לצאת מהמיטה ותוך פחות מדקה להתחיל בפעילות גופנית, כל שנשאר לנו הוא לנעול את נעלי הספורט שלנו.

 

5 – מצאו סיבה לקום בבוקר

מציאת סיבה ממשית בשבילה נרצה לקום בבוקר, תעזור לנו להצליח לקום בשעות לא הגיוניות אלו. חשבו על משהו נעים ומגרה שיגרום לכם לקום מהמיטה בהתרגשות.

 

6 – דאגו כל יום לדמיין מה הייתם עושים עם הזמן הנותר

על ידי שימוש בדמיון, נוכל לעודד את עצמנו לקום בשעות הבוקר המוקדמות ולנצל את הזמן לכל מה שתמיד חלמנו לעשות אם הייתה קיימת שעה נוספת במהלך היום.

 

7 – נצלו את שעות הבוקר המוקדמות לשדרוג ארוחת הבוקר

נצלו את הזמן השקט בבוקר על מנת להחליף את ארוחת הבוקר הרגילה שלכם בארוחת בוקר מושקעת. אכילה של ארוחת בוקר מושקעת כל יום תעזור לכם לשמור על עירנות ושובע לאורך זמן רב יותר.

 

8 – נצלו את הזמן לקביעת 3 יעדים ליום החדש

האנשים המצליחים ביותר מתחילים את יומם במחשבה על משהו שיהפוך את חייהם לטובים יותר. חשבו על שלושה יעדים ליום שלפניכם, היכולים להיות קשורים למשהו שייתן לכם אנרגיה חיובית, שיעזור לכם להיות שמחים או יותר יעילים.

 

9 – בצעו סדר בתיבת האימייל שלכם

ניצול השעות השקטות של הבוקר לעריכת סדר בתיבת הדואר הנכנס שלכם, יכולה להיות יעילה מאוד להמשך היום.

 

10 – שנו את המיקום של השעון המעורר שלך

שינוי המיקום של השעון המעורר יעזור לכם לקום בקלות מהמיטה, במקום לכבות אותו או להפעיל את כפתור ה"נדנוד".

 

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme