לימודי תעודה בשילוב אומנויות ומדיה

מערכת5 דקות קריאה
שתף:

מתחברים לתחום האומנות? אל תסתפקו רק בסטודיו הביתי. מומלץ להעשיר את הידע ולפתוח את האופקים. לימודי תעודה מאפשרים לקבל ידע תאורטי ומעשי בתחום שלכם ואפילו לעסוק בתחום בעתיד. תוכלו להפוך למורים לאומנות ולפתוח סדנאות מקצועיות במגוון רחב של מוסדות לימוד, מתנ"סים וסדנאות ניידות מעבר לים. מה מצפה לכם במהלך לימודים אלה ומה היתרונות שלהם?

מדוע כדאי לשלב לימודי תעודה עם אומנות?

לכאורה, אומנות היא תחום יצירתי שאינו דורש לימוד מעמיק. האומנים הוותיקים החלו להתאמן והגיעו רחוק. אך, לאורך השנים, מסתבר כי אומן חנך אומן ולימד אותו את סודות היצירה. לימודי פרספקטיבה מעמיקים, תורה שלמה של צבעים וצורה ועוד כישורים שלא ניתן להכיר רק מאימון קצר. למעשה, כאשר מקבלים את הידע המעמיק מתוך ניסיון של אחרים ופותחים את האופקים לטכניקות ולמגמות אחרות אפשר להעשיר את היצירה שלכם.

טכניקות ביצוע עדכניות

בלימודי האומנות אפשר לרכוש מגוון רחב של כלים פרקטיים ליצירה. עם השנים נוצרו חומרים מיוחדים בהם אפשר לפסל ומהם אפשר ליצור. כאשר אתם מתחילים לעבוד יחד, כקבוצה, במהלך לימודי התעודה תוכלו להכיר את השיטות השונות המשמשות היום ליצירה ואפילו להכיר מגמות עיצוביות מבוקשות. בעוד מספר שנים, כאשר התחביב יהפוך למקצוע תוכלו להשתמש בידע שצברתם על מנת להוסיף את האמירה האישית שלכם באמצעות הטכניקות הללו

סדנאות חווייתיות

את תחומי היצירה לומדים מתוך חוויה, מתוך יצירה אקטיבית. במהלך הלימודים עוברים מגוון סדנאות וחוויות המעשירות את עולמות התוכן שלכם ומשמשות על מנת לשנות פרספקטיבה. יתכן והיצירה הטובה ביותר שלכם השנה תהיה תוצאה של אחת הסדנאות הללו.

 

סיורים מודרכים בגלריות ומוזיאונים

לצד הלימוד המעשי והתיאורטי, יועברו גם סדנאות וסיורים מודרכים בגלריות ומוזיאונים. תוכלו להכיר את האומנים השונים החל מהתקופות הקלאסיות שלפני מאות שנים ועד ליוצרים המודרניים של היום. תכירו את החומר והצורה שסבבו אותם, איך עבדו עם צבע וחומר? ומה המאפיינים השונים של כל יצירה? מתוך אותו עושר פנימי הנחשף בפניכם תוכלו לגלות את התחומים, הנושאים והטכניקות להם אתם מתחברים וליצור מתוך מלאות וידע.

מגוון תחומי אומנות ואמנות

האומנות מתפרשת על פני תחומים רחבים – הרבה מעבר לאומנות הפלסטית. ניתן לבחור לימודי תעודה בתחום המחול, התיאטרון או המדיה. כל אחד מהמדיומים הללו מאפשר לכם לבטא את עצמכם בדרך אחרת וליצור משהו חדש. חלק מהאמנות נועדה להחצין את הרגשות והתפישות שלכם אל מול קהל הצופה בכם, החלק השני מיועד עבורכם כביטוי עצמי על מנת להכיר את הדרך בה אתם רואים את העולם.

לסיכום, לימודי התעודה בשילוב אומנויות ומדיה פותחים בפניכם צוהר לעולם היצירתי של היוצרים האחרים לפניכם ומאפשר לכם ללקט את הסודות הקטנים של היוצרים הגדולים, על מנת להעשיר את היצירה שלכם. את הידע הזה, תוכלו לאחר מכן להמשיך ולהעביר הלאה.

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme