למה כדאי לקנות בבלאק פריידי?

איתן נוימן5 דקות קריאה
https://www.pexels.com/
שתף:

הנחות, מבצעים ותחרות שעובדת רק לטובתכם היא בין הסיבות העיקריות לעשות קניות בבלאק פריידי. אבל במה בדיוק מדובר ואיך אפשר לחסוך זמן וכסף בעונת השופינג האמריקאית? הנה כל התשובות

יום שישי השחור, שידוע בכינוי הלועזי Black Friday, מייצג בלוח השנה את יום השישי של השבוע הרביעי בחודש נובמבר. בגלל שהוא חל יום לאחר חג ההודיה ורגע לפני חג המולד, הוא נחשב על ידי האמריקאים ליום שיא של צרכנות. אז איך זה משפיע עליכם? בצורה הרבה יותר דרמטית ממה שאתם חושבים.

במקור, בלאק פריידי היה ביטוי שתיאר את העומס והצפיפות בחנויות וברשתות השיווק ברחבי ארצות הברית. מאז עברו הרבה מים בנהר ואנחנו כבר כמעט לא יוצאים מהבית כדי לעשות קניות, אבל אותו עיקרון בדיוק נשמר גם במרחב המקוון של האינטרנט.

למה יש הנחות בבלאק פריידי?

קודם כל, הרגלי הצריכה בארצות הברית משפיעים על כל העולם. כאשר האמריקאים יוצאים יחד לקניות בבלאק פריידי, יש תחרות עצומה מצד החברות הגדולות. התחרות גורמת לירידת מחירים שממנה כולנו נהנים, בעיקר על רקע היכולת להזמין מוצרים באינטרנט ובלחיצת כפתור. מעבר לכך, אותה תחרות עולמית היא גם זו שתורמת לירידת המחירים באתרי הקניות בארץ.

בנוסף, בלאק פריידי מזוהה ממילא עם קניות, הנחות ומבצעים. זה אומר שגם החברות הגדולות וגם המוכרים הקטנים מחכים עם המבצעים הכי שווים ליום שישי האחרון של נובמבר. השנה למשל נחגוג את בלאק פריידי ב-29.11 וכבר עכשיו אפשר להתרשם מהנחות מפליגות על שלל מוצרים.

איזה מוצרים הכי כדאי לקנות?

המוצרים שאותם הכי כדאי לקנות בבלאק פריידי הם אלו ששייכים לקטגוריה של מכשירי חשמל. בגלל שאלו ממילא מוצרים מעט יקרים יותר לעומת הקניות הרגילות של הבגדים והאקססוריז, כל אחוז של הנחה משמעותו מאות שקלים.

חוץ מזה, הביקוש למכשירי חשמל זהה בכל העולם המערבי ומבצעים של היצרנים מתגלגלים לפתחם של לקוחות הקצה בפערי מחירים של עשרות אחוזים. בניגוד לבגדים, מכשירי חשמל לא יוצאים מהאופנה והטכנולוגיה מאחוריהם נשארת פחות או יותר זהה – או מקסימום משתנה רק אחת לכמה שנים.

במילים אחרות, בלאק פריידי זה בדיוק היום שבו משתלם לקנות מוצרי חשמל. זה כולל גם את מוצרי החשמל הקטנים לבית, למטבח ולסלון וגם את אלו שמיועדים עבור המשרד או החצר. כל עוד מתכננים מראש את הקניות וקובעים את מסגרת התקציב, מה שנותר זה רק לבחור את המוצר המועדף ולקבל אותו בהנחה.

לסיכום, בלאק פריידי מעבר לפינה וכדאי לכם לנצל אותו כדי לקנות מוצרי חשמל בהנחה. בתאריך 29.11 אתם עומדים ליהנות מתחרות בין החברות והיצרנים שתורמת לירידת מחירים משמעותית, מה גם שבטוח שיש מוצרים שאותם אתם צריכים אבל לא היה לכם את התקציב הרצוי.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme