מנהל תיק השקעות בבית השקעות גדול? כנראה שאתה מפסיד כסף

מערכת2 דקות קריאה
היתרונות של בית השקעות בוטיקי
שתף:

הדילמה הזו בוודאי מוכרת גם לכם. חסכתם סכום כסף לאורך השנים ואתם רוצים לנהל תיק השקעות שיניב תשואה נאה, רצוי עם דמי ניהול נמוכים. רוב הישראלים בוחרים חברת השקעות גדולה מתוך אמונה שיש לה את הכלים ואת היכולת לספק תוצאות. אז נכון, לבתי ההשקעות הגדולים יש יתרונות משלהם, אבל בשנים האחרונות צומחים בתי השקעות קטנים שיכולים לספק מענה מצוין לא פחות, ואולי אפילו יותר.

 

אם כן, הנה כמה מהיתרונות המרכזיים שעשויים להטות את הכף לכיוונו של בית השקעות בוטיקי.

 

1 – השירות אישי הרבה יותר

באופן טבעי, חברות גדולות מספקות שירות למספר רב של לקוחות. סביר להניח שיש גם לא מעט נציגי שירות לקוחות, אבל אם אתם מחפשים ערוץ תקשורת ישיר עם גורם אחד מקצועי ומיומן, בית השקעות בוטיקי יעשה את העבודה טוב יותר. עם הגורם המקצועי הזה תוכלו לקבוע מטרות ברורות, להגדיר יעדים ולתאם ציפיות. תקבלו תשובות מדויקות לכל שאלה, ויהיה מי שיעזור לכם לקבל החלטות השקעה חכמות יותר, בהתאם לצרכים שהגדרתם ולפי העדפות הסיכון שלכם.

 

בית השקעות בוטיק והשירות
שירות אישי הוא היתרון הבולט והמרכזי ביותר

 

2 – דמי הניהול נוחים יותר

בית השקעות בוטיקי יוכל להציע לכם תנאים מצוינים ודמי ניהול נמוכים יחסית. כמובן שרצוי לבצע השוואה בין גופים שונים, וכן בין חברות גדולות למותגים קטנים וצעירים יותר, אבל אתם בהחלט יכולים לחסוך לא מעט בדמי הניהול. בנוסף, על עלויות ניהול התיק תוכלו להזדכות במס, וגם זו נקודה חשובה.

 

3 – ניסיון רב שנים

הניסיון הוא מרכיב קריטי בכל הקשור לניהול תיקי השקעות, ואין ספק שתמצאו את הניסיון הזה בבתי ההשקעות המציעים שירות אינטימי ואישי מאוד. למעשה, הוותק של הגורמים המקצועיים ובפרט של איש הקשר שלכם בחברת ההשקעות הוא נושא מהותי מאוד. אם כן, לפני שתפקידו את מלאכת ניהול הכספים שלכם בידיו של בית השקעות בוטיקי, בהחלט מומלץ לבדוק את הניסיון שלו בשוק.

 

בית השקעות קטן - יתרונות
מה הוותק והניסיון של בית ההשקעות והצוות המקצועי?

 

4 – אין ניגוד עניינים

בתי השקעות גדולים משווקים מוצרים ייחודיים שלהם, ובאופן טבעי יעדיפו לקדם את המוצרים האלה על פני אחרים. עם זאת, לא תמיד מדובר בפתרון שיהיה אידאלי גם עבורכם. מן הצד השני, בעבודה עם בית השקעות קטן יותר ניגוד האינטרסים הזה פשוט לא קיים. המטרה העיקרית של בית ההשקעות היא לייעל את העבודה ולמקסם את הרווחים, ובעיקר להעניק לכם שירות אישי ברמה גבוהה.

 

אז נכון, בתי ההשקעות הגדולים זוכים לפרסום לא מבוטל והם מנהלים נכסים פיננסיים בסכומים בלתי נתפסים. אלא שגם בתי השקעות בוטיקים יכול לספק מענה מצוין לצרכים שלכם, ובזכות הצוות הקטן והניסיון הגדול תוכלו ליהנות משירות איכותי, מליווי אישי לכל אורך הדרך וממענה מדויק לכל שאלה ולכל דילמה. כשמדובר בניהול הכספים שלכם, אלה הנושאים החשובים באמת.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme