חובה בזמן בידוד: 5 אתרי האינטרנט שבלעדיהם בידוד היה בלתי אפשרי

מערכת2 דקות קריאה
אתרי אינטרנט מושלמים למי שנשאר בבית
שתף:

החנויות סגורות, רוב הישראלים עובדים מהבית וגם הילדים נשארים בין ארבעת הקירות במשך כל שעות היממה. בדיוק לימים האלה אספנו עבורכם 5 אתרי אינטרנט שיחסכו לכם את היציאה מהבית ויעזרו לכם להסתגל ולשרוד את התקופה הקרובה.

 

בזמן שרובנו נשארים בבית ולומדים להסתגל למציאות החדשה שנכפתה עלינו, יש לא מעט דרכים טובות לנצל את הזמן הזה. במקום להתווכח על השימוש במחשב ולמחזר את עדשות המגע שלכם, הנה כמה אתרים שיאפשרו לכם לשמור על שגרה יחסית, ולמצוא את הפתרונות הזולים ביותר שמתאימים בדיוק לצרכים שלכם.

 

עובדים מהבית? המחשב הוא החבר הכי טוב שלכם

בין אם אתם מנהלים עסק משלכם ובין אם המעסיק שלח אתכם לעבוד מהבית, זה הזמן להצטייד במחשב חדש ואיכותי במחיר שיתאים בדיוק לכיס שלכם. כך גם הילדים יוכלו לשמור על שגרה, ללמוד מרחוק ולתקשר עם סבא וסבתא בקלות רבה יותר. חוץ מזה, עם מחשב עוצמתי יהיה לכם קל יותר לתקשר עם החברים ועם בני המשפחה, בוודאי בתקופה שבה אנחנו נדרשים להישאר בבית ולשמור על ריחוק חברתי. 

גם אם אתם לא צריכים מחשב, הציוד הנכון יכול להפוך את התקופה הקרובה לקלה ונחמדה הרבה יותר. לפעמים כל מה שחסר כדי להוריד את מפלס הלחץ זה שולחן המחשב הנכון, עכבר ומקלדת או מסך חדש.

הפתרון: אתר אייבורי מציע לכם מגוון מחשבים נייחים וניידים, טאבלטים, טלפונים סלולרים ומבחר פתרונות מחשוב מתקדמים, בהזמנה דרך האתר ובמשלוח ישיר עד הבית.

 

לפטופ חדש וזול
מי שעובד מהבית צריך מחשב איכותי במחיר משתלם

 

יום שלם עם הילדים? הערב המושלם שלכם

אחרי יום שלם שבו נדרשתם לשמש על תקן מורים, מאמני כושר וגם צוות הווי ובידור, מגיע הרגע שבו הילדים הולכים לישון והשקט חוזר לשרור בבית. אלה הרגעים שכדאי לנצל בצורה טובה יותר, בין אם אתם לבד ובין אם אתם מחפשים הזדמנות לבלות זמן איכות עם בן או בת הזוג. הדרך האידאלית לעשות את זה היא עם קוקטייל מפנק, יין איכותי או בירה קרה.

הפתרון: באתר פנקו תוכלו למצוא מבחר עשיר של אלכוהול מכל הסוגים, לצד קפסולות קפה, בשמים ואקססוריז. תוכלו גם ליהנות מסרטוני הדגמה וללמוד איך להכין קוקטיילים צבעוניים בקלות.

 

דרך מושלמת לסגור יום
אחרי יום שלם עם הילדים הרווחתם את כוס היין שלכם

 

עדשות מגע חדשות? לא צריך לצאת מהבית

בזמן שהקניונים נעולים והחנויות סגורות, אתם עדיין צריכים לחדש את מלאי עדשות המגע שלכם. הבשורה הטובה היא שגם לצורך המשימה הזו אין סיבה לצאת מהבית, בין אם המדינה בעוצר ובין אם לא. בלחיצת כפתור תוכלו להזמין הביתה בדיוק את מה שאתם צריכים.

הפתרון: אתר עדשות מאפשר לכם להזמין את עדשות המגע המועדפות אליכם עד לפתח הבית, ובמחירים משתלמים.

 

עדשות מגע עד הבית
עדשות מגע שמגיעות עד הבית – ובלחיצת כפתור

 

גאדג'טים וסטייל? משלוח עד הבית

רשתות האופנה סגרו את שעריהן בהתאם להנחיות משרד הבריאות, ולמעט מזון או תרופות אין לנו באמת סיבה לצאת מהבית. מצד שני, כשהילדים בבית אנחנו מחפשים משחקים וצעצועים חדשים, לחיות המחמד שלנו מגיעים מזון וחטיפים, ולקראת הפסח אנחנו זקוקים לשואב אבק עוצמתי ואולי אפילו לשמלה חדשה. אז החנויות אולי סגורות, אבל מי אמר שאתם צריכים לשבור את הבידוד כדי לדאוג לכל הפרטים הקטנים הללו?

הפתרון: אתר וואלה! שופס מציע מגוון רחב מאוד של מוצרים במחירים נוחים ובתנאי משלוח אטרקטיביים, לצד מוצרים רבים במבצעים משתלמים מאוד.

 

קניות מהבית
אפשר להמשיך לערוך קניות – גם כשהקניון סגור

 

חיית המחמד איתך בהסגר? רכישת מזון בלחיצת כפתור

הזכרנו את חיית המחמד, זו שנמצאת אתנו גם בזמני המשבר וגם כשאנחנו בבידוד. הבעיה היא שחנויות המזון לבעלי החיים סגורות, אבל זה ממש לא אומר שאין פתרון פשוט ויעיל יותר. זה הזמן לרכוש מזון טרי ואיכותי, והאמת היא שהמשלוח שמגיע עד הבית הוא הפתרון המנצח גם בימי השגרה. בכל זאת, למה לסחוב שקי מזון אם אפשר לחסוך את הזמן ואת המאמצים?

הפתרון: אתר סולמייט מציע מזון יבש ורטוב לכלבים ולחתולים, במחירים נוחים ובמשלוח עד הבית.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme