עונת המבצעים: אלה התאריכים שבהם שווה לעשות קניות אונליין

מערכת5 דקות קריאה
קניות אונליין יעלו פחות במועדים האלה
שתף:

אם יש דבר אחד שאנחנו אוהבים יותר מאשר שופינג – זה שופינג במחירים זולים במיוחד. היום, כשהשפע אדיר ויש לנו גם גישה פשוטה ונוחה לאתרי המסחר הגדולים בעולם זו גם לא משימה מורכבת במיוחד. אלא שיש כמה ימים שממש כדאי לכם לסמן על לוח השנה שלכם. בימים האלה המחירים יצנחו עוד יותר, ואם יש לכם קצת סבלנות תגלו שאתם יכולים לחסוך לא מעט. לנוחיותכם, הנה כל המועדים החשובים ביותר למי שרוצה לעשות קניות אונליין עוד לפני ש-2018 תסתיים:

 

הרביעי ביולי – יום העצמאות האמריקאי

האמריקאים אוהבים לציין את החגים שלהם עם שופינג, וכמה שיותר. בין אכילת פאי התפוחים המסורתי למופעי הזיקוקים הם מוצאים את הזמן לגלוש באינטרנט ולחפש מבצעים. למזלם, יש מהם בשפע. אתרים מובילים כמו אמזון, רשתות אופנה כמו בננה רפבליק וגם מותגים כמו אסוס יציעו לדילים שווים למי שעושה קניות אונליין. ברוב האתרים ימשיכו לציין את החג הרבה אחרי שהקלוריות של פאי התפוחים יישרפו, כך שיש בהחלט סיכוי שתוכלו ליהנות מההטבות שבוע ואף עשרה ימים לאחר יום העצמאות.

 

ספטמבר – חוזרים לבית הספר

הלימודים בארה"ב מתחילים כמה ימים אחרי הלימודים בישראל, מה שרק מאפשר לנו למשוך את הקץ וליהנות מהסיילים הגדולים עוד כמה ימים. זה ממש לא אומר שאתם עומדים לגלות רק דילים של ציוד משרדי או ילקוטים, דרך אגב. המבצעים מיועדים לכולם וכוללים כמעט כל קטגוריה: מבגדי ילדים ועד אופנת נשים, תיקים, נעליים ואפילו מוצרי קוסמטיקה. בתקופה הזו המבצעים נחשבים לטובים למדי, ובאתרים רבים תמצאו מחירים שיכולים להתחרות רק במחירי הסיילים של חג המולד.

 

קניות קונליין בחזרה לבית הספר
כשהילדים חוזרים לבית הספר גם ההורים נהנים וגם מי שאין לו בכלל ילדים אז תתכננו לבצע קניות אונליין בסוף אוגוסט

 

לייבור דיי – תחילת ספטמבר

אם הזכרנו את החזרה ללימודים, הלייבור דיי הוא סוף השבוע המרכזי שבו תמצאו עוד כמה דילים שווים. בשנים עברו נמכרו בסוף השבוע הזה מחשבים ב-200 דולר, פריטי אופנה ב-60 אחוזי הנחה וגם מוצרי טיפוח וטקסטיל שהגיעו עד ל-70 אחוז הנחה. עם זאת, אל תשכחו לבדוק מראש האם האתר שממנו אתכם רוכשים מבצע משלוחים לישראל. יש גם לזה פתרונות, כמובן, כדוגמת חברות שילוח ישראליות שמספקות כתובת מקומית בארה"ב שאליה תוכלו לשלוח את המוצרים שאתם רוכשים, אבל בכל מקרה כדאי לוודא נושאים כאלה מראש.

 

אוקטובר – מתכוננים לפורים

בסוף אוקטובר חוגגים האמריקאים את ליל כל הקדושים (האלווין), מה שאומר שכמה שבועות קודם כבר תחל מכירת תחפושות במחירים מצחיקים במיוחד. אם אתם ממהרים להסיק שהחג הזה לא ממש רלוונטי אליכם כדאי להזכיר שזו הזדמנות מצוינת לקנות תחפושות לפורים במחירים שפויים. אם אתם מחפשים תחפושת פופולרית (וונדר וומן או דדפול הם דוגמאות לתחפושת כזו) רצוי למהר ולהזמין אותה לפני החג, אבל אם אתם לא מאוד בררניים תגלו שדווקא אחרי החג אתם יכולים להשיג הנחות גדולות אפילו יותר כשכולם ינסו להיפטר מהמלאי ויורידו את המחירים.

 

 

נובמבר – יום הרווקים הסיני

זה אולי נשמע כמו חג משונה ולא ברור, אבל האמת היא שזו דווקא הזדמנות נהדרת ליהנות מהנחות שוות במיוחד. בגדים, צעצועים, אפילו טלפונים חכמים, את הכל תמצאו ביום הזה. באתר עלי-באבא תגלו שהמחירים צונחים באופן דרמטי ויש המון פריטים ב-80 אחוזי הנחה.

 

אחרי חג ההודיה – בלאק פריידיי

יכול מאוד להיות שהדרך האידאלית להתאושש מארוחת חג ההודיה היא לעשות קניות אונליין, אחרת קשה להסביר למה בלאק פריידיי מתקיים בסוף השבוע הראשון לאחר החג. אולי זה פשוט משום שמדובר ביריית הפתיחה הרשמית לקראת חג המולד. התאריך שאתם צריכים לסמן השנה ביומן הוא ה-23 בנובמבר, וביום הזה כולם מציעים מבצעים מטורפים. בשנים קודמות נמכרו אייפדים של אפל במחירים שנמוכים ב-150 דולר מהמחיר המקובל, וגם וולמארט מכרה מוצרי אלקטרוניקה במחירי רצפה. חוץ מזה תוכלו לקנות גם בגדים, הלבשה תחתונה, נעליים, מוצרי קוסמטיקה וכל מה שרק תרצו. רק ודאו מראש שיש משלוחים לישראל (ושדמי המשלוח לא מייקרים את העסק משמעותית).

 

קניות אונליין בבלאק פריידיי
בלאק פריידיי הוא אחד הימים המשמעותיים ביותר בלוח השנה שלכם אם אתם מחפשים לעשות קניות אונליין בזול

 

סייבר מאנדיי – קניות אונליין למי שלא מיצה

כל מה שלא נמכר בבלאק פריידיי יוצע שוב בהנחות גדולות למדי ביום הזה, אבל האמת היא שאם הספקתם לנצל את ההטבות של יום שישי השחור אתם ממש לא צריכים את היום הזה. באופן כללי ההתמקדות כאן היא על מוצרי טכנולוגיה ומחשבים, אבל גם רשתות אופנה והנעלה מציעות לא מעט סיילים כדי להיפטר מעודפי המלאי.

 

 

דצמבר – חג המולד והסילבסטר

עוד חג הוא עוד תירוץ לשופינג, בהנחה שנשאר לכם מה לקנות (או כסף לקנות איתו) אחרי בלאק פריידיי וסייבר מאנדיי. בתחילת חודש דצמבר מתחילים המבצעים באופן רשמי וכל הרשתות הגדולות משתתפות בחגיגה הזו, כולל מייסיז, וולמארט ואמזון, וגם צעצועים וטכנולוגיה של המותגים המובילים – כולם נמכרים כמתנות לחג במחירים שעשויים להיות נמוכים ה-50 ואפילו 60 אחוזים מהמחיר הרגיל. בסוף החודש, לקראת השנה החדשה, תקבלו עוד הזדמנות לקנות ולבזבז. מצד שני, אחרי כל הקניות האלה יכול להיות שתעדיפו לנוח ולתת גם לארנק שלכם מנוחה.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme