טיסות לחו"ל – משווים באינטרנט ומזמינים

מערכת5 דקות קריאה
שתף:

מתכננים כבר את היעד הבא אליו תטוסו? עצרו הכל! טיסות לחו"ל הן מצרך שכל אדם עושה, יש אנשים שעושים זאת בתדירות גבוהה וגם הפוך. לפני שאתם מכניסים את פרטי האשראי, עשו השוואת מחירים! כך תוכלו לחסוך אלפי שקלים בשנה.

 

למה כדאי לכם לעשות השוואת מחירים?

  • טיסות סמויות – אתם בוודאי לא יכולים לתאר לעצמכם כמה טיסות לחו"ל יוצאות בכל יום משדה התעופה. ברגע שאתם נכנסים לאתר ועושים השוואת מחירים אתם תוכלו לראות את ההיצע הרחב. בדרך כלל באתרי חברות התעופה מוצג בפני הלקוח את הטיסות שמשתלמות יותר דווקא לחברת התעופה. דרך אתרים נטרלים אתם יכולים למצוא טיסות במחירים מוזלים של חברות שאתם אפילו לא מכירים, שלא נדבר על טיסות קונקשיין שיכולות להוריד משמעותית את מחיר הטיסה.
  • תאריכים – הידעתם? לתאריך בו אתם טסים יש השפעה ענקית על מחיר הטיסה. רוב הישראלים כבר בקיעים בנושא ויודעים שטיסות בזמן הקיץ הן היקרות ביותר. אבל מלבד לכך, טיסות לחו"ל מסתמכות גם על היום הספציפי בשבוע בו אתם טסים. הטיסות הזולות ביותר יהיו דווקא בימי שלישי. בעזרת אתר להשוואת מחירים אתם תוכלו להיחשף לכך.
  • יעילות – במקום לעבור אתר אתר ולברר את מחירי הטיסות לחו"ל בכל חברה, תוכלו להיכנס לאתר שהוא ניטרלי והוא מציג בפניכם את כל הטיסות הקיימות במרחק של לחיצת עכבר. באתר יוצגו בפניכם כל הפרטים אליהם אותם אתם צריכים להכיר לפני שאתם מזמינים כרטיס טיסה לחו"ל. כל המידע זמין, נגיש וברור ללקוח.
  • סוכן נסיעות – מה שקורה בדרך כלל כאשר אנחנו מזמינים כרטיס טיסה הוא שאנחנו פונים לחברת התעופה דרך אתר הבית שלה, או דרך הטלפון ומשם אנו סוגרים הטיסה בעזרת סוכן הנסיעות. מה קורה באתר להשוואת מחירים? אם תעשו ניסוי תוכלו למצוא שאותה טיסה שהציג בפניכם סוכן הנסיעות, את אותה טיסה תוכלו למצוא באתר השוואת מחירים במחיר נמוך יותר, למה זה קורה? לחברת התעופה יש את הרצון למשוך אליה לקוחות, וכאשר כל הטיסות מפורסמות באותו מקום התחרות גדלה, כל חברה מוזילה את המחירים שלה כדי שאנו, הלקוחות נבחר בה.

 

 

זכרו!

טיסות לחו"ל הן כל מה שאנחנו צריכים כדי לחזור יותר מאופסים לשגרה היומיומית הקשוחה. אבל זה לא אומר שאנחנו צריכים לרוקן את הכיס שלנו בכל פעם שאנחנו טסים. אתרי השוואת מחירים נועדו כדי לאפשר ללקוח לראות את כל האפשרויות שעומדות בפניו בשוק, ואכן מדובר בשוק גדול. אז למה אנשים עדיין לא משתמשים באתרי השוואות? בדרך כלל התשובה הנפוצה ביותר היא חוסר מודעות לדרך הזאת. ברוב הפעמים מדובר על זוגות מבוגרים שאוהבים את הדרך הישנה, אז מעכשיו לפני שההורים מזמינים כרטיס טיסה, אתם תראו להם את הדרך הנכונה לעשות את זה.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme