הכנה ללידה: מוצרי הבטיחות החשובים לבייבי שלך

עינת שמואלוביץ2 דקות קריאה
בחירת עגלה וסל-קל
שתף:

היום הגדול מתקרב בצעדי ענק, וכבר עכשיו, שבועות לפני המפגש הראשון והמרגש כל כך, את רוצה להיערך עם כל הציוד המשמעותי והחשוב ביותר. לפני שאת רוכשת עגלה וסל-קל חשוב שתכירי את האפשרויות שלך, ובתכנון נכון תוכלי לחסוך וליהנות משלל הטבות.

 

מקסימום נוחות – מקסימום בטיחות

בבחירת עגלה יש לא מעט שיקולים שיש לקחת בחשבון, כאשר הנוחות והבטיחות נמצאים בהחלט בראש הרשימה. למעשה, העגלה אמורה לספק את השילוב בין שני משתנים אלה בכל מצב, הן כאשר התינוק שוכב והן כאשר הוא יושב, וגם ככל שהוא גדל ומתפתח. אם כן, מומלץ לבחור עגלה מודולרית שמשלבת בין הטיולון המוכר לבין ה"אמבטיה", זו שמתאימה לחודשים הראשונים לחייו של התינוק. כך, גם אם הלידה צפויה בחורף, יש בהחלט סיכוי לא רע שתרצי לצאת לטיולים עם הבייבי שלך, וכדאי להבטיח נוחות מקסמלית גם עבורו, וגם עבורך.

 

כדאי לזכור שהנוחות מושפעת מעוד כמה פרטים טכניים, ובפרט מהקיפול והפתיחה של העגלה, ומהמשקל שלה. ככל שהיא קלה יותר יהיה לך קל יותר לסחוב אותה אל הקומה השנייה בבניין נטול המעלית, או אל תא המטען ברכב. בנוסף, ככל שהיא פשוטה יותר לתפעול ולקיפול, כך תוכלי לחסוך לעצמך זמן יקר במיוחד. עגלה שמשלבת בין כל היתרונות הללו היא העגלה המנצחת, ללא ספק.

 

בחירת סל קל
בלי פשרות – מקסימום נוחות ומקסימום בטיחות

 

סל קל – בטיחות ללא פשרות

כל הורה רוצה לתת לילד שלו את הטוב ביותר, ובעיקר את הבטוח ביותר. בכל הקשור לבחירת סל-קל זו בהחלט נקודה חשובה, שהרי זהו אחד הפריטים הראשונים שאנחנו צריכים לקנות לקראת הלידה, וגם אחד הפריטים שעשויים לספק לו את שכבת ההגנה הנחוצה כל כך. אין ספק שחשובים משתנים כמו נוחות ואסתטיקה, וכמובן התאמה לעגלה שלכם, אבל מכל לכל חשובה הבטיחות והיכולת של הסל-קל לגונן על הילד במקרה של תאונה, למשל. אם כן, מותגים מובילים עם שם עולמי ומוניטין גבוה, אלה הם בדיוק המותגים הנחוצים גם במקרה הזה, והנה כמה פרטים טכניים שכדאי לבדוק:

1 – מומלץ לוודא שהסל-קל מאושר על ידי מכון התקנים, וכן שהוא נושא תו תקן אירופאי או אמריקאי.

2 – מומלץ לוודא שהסל-קל מצויד גם בבסיס עגינה כדי לחסוך זמן יקר בחיבור ובניתוק מהרכב.

3 – מומלץ לוודא את הוראת ההתקנה של הסל-קל וכן את השימוש בו כדי להבטיח בטיחות אופטימלית.

4 – מומלץ לוודא שהסל-קל נעים למגע וכן שניתן להוציאו ולהעבירו למכונת הכביסה.

 

הטבות מיוחדות לקראת הלידה

בין אם זוהי הלידה הראשונה שלך ובין אם מדובר על התרחבות נוספת של התא המשפחתי, כדאי לזכור שניתן לחסוך בעלויות בעזרת הטבות שונות המוצעות לאימהות שבדרך. תכנון נכון ומוקדם, אף חודשיים או שלושה לפני הלידה, הוא צעד שיכול לחסוך לך לא מעט כסף, בלי להתפשר על האיכות, על הנוחות ובעיקר על הבטיחות. כך תוכלי ליהנות מהטבות שונות, הן ברכישת עגלה וסל-קל, והן ברכישת המוצרים הבסיסיים והחשובים ביותר שהתינוק שלך צריך בימים ובחודשים הראשונים לחייו.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme