לשכור או לקנות: כך תבחרי עריסה ותחסכי מאות שקלים

מערכת2 דקות קריאה
עריסה להשכרה או לקנייה?
שתף:

בחודשי חייו הראשונים, רגע לפני שהוא עובר למיטת התינוק הקבועה שלו בחדר הילדים, הבייבי שלך נשאר צמוד אלייך. את רוצה אותו קרוב כדי שתוכלי להיות שם כשהוא זקוק לחום ולמגע. תכנון נכון יכול לחסוך לך לא מעט עלויות על עריסה שתשמש אותך (ואותו) לתקופה קצרה בלבד, וזה הזמן לקבל החלטות.

 

השכרת עריסה – חיסכון משמעותי

רגע לפני הלידה המתקרבת ההתלבטות שלך היא בוודאי איזו עריסה לבחור, ומה הדרך הטובה ביותר להשיג אותה. האם עדיף לקנות או לשכור? איזה פתרון נכון יותר עבורך וכמובן, מה נכון בשביל הבייבי שלך?

 

רכישת עריסה היא פתרון אפשרי בהחלט, וכיום ניתן לקנות עריסות חדשות בעלות של כמה מאות שקלים. מחיר העריסה תלוי בפרטים רבים, מחומר הגלם (עץ או פלסטיק למשל), דרך עיצוב המיטה ועד למותג ממנו תרכשי, למשל דרך החנויות הגדולות והמותגים המובילים. מנגד, השכרת עריסה עשויה להתברר כפתרון חסכוני הרבה יותר. במקום לשלם 300 שקלים או יותר על עריסה שתחזור אל המחסן לאחר שלושה חודשים, תוכלי לשכור עריסה ולשלם כשליש מהסכום בלבד.

 

מה עדיף - לקנות או לשכור?
מה עדיף – לקנות או לשכור?

 

לפני שבוחרים עריסה – מה כדאי לבדוק?

כאמור, עריסות שונות עשויות מחומרי גלם שונים, מה שעשוי להשפיע לא רק על העיצוב והסטייל, אלא גם על המחיר. כך ניתן לבחור בין עריסות מפלסטיק לאלה המיוצרות מעץ ואף ממקלעת קש. בנוסף, הפתרון הנוח הוא זה שמצויד בגלגלים, כדי שניתן יהיה להעביר את העריסה בקלות מהסלון לחדר השינה (ובחזרה), וכן מומלץ לוודא שהעריסה מגיעה עם מזרן, סדין ומגן ראש. הנוחות, ההגנה על ראשו של התינוק והבטיחות בכלל, אלה הם הנושאים המרכזיים שבהם כדאי להתמקד – ומומלץ לוודא שהעריסה חזקה ויציבה מאוד.

 

הפתרון הקלאסי, זה שמועדף על הורים רבים, הוא העץ. אין ספק שלעריסות עץ יש עיצוב מיוחד במינו, והן משדרות חמימות. חשוב מכך, העץ החזק מבטיח יציבות רבה, והעריסה נחשבת עמידה ואיתנה יותר. מחיר הרכישה לעריסה מהסוג הזה עשוי להגיע ל-300 שקלים ואף למעלה מכך, בעוד השכרה עשויה לעלות כמה עשרות שקלים מדי חודש, ולרוב בין 30 ל-40 שקלים בלבד. המשמעות ברורה: השכרת עריסה יכולה לחסוך לך כ-200 שקלים. בנוסף, בחנויות רבות תוכלי לקבל גם הטבה משתלמת לרכישת מוצרי תינוקות, וזהו עוד יתרון משמעותי שכדאי לקחת בחשבון.

 

בטיחות מעל לכל

אם כן, רגע לפני שתקבלי את ההחלטה המשמעותית, זו שתשפיע על איכות השינה של הנסיך או הנסיכה, וגם על איכות השינה של ההורים העייפים כמובן, כדאי לוודא שאת בוחרת עריסה בטוחה וטובה. השכרת עריסה היא דרך מצוינת לעשות את זה נכון וגם לחסוך בעלויות, ואת ההחלטה הזו כדאי לקבל מראש, עוד לפני הלילה הראשון של הבייבי בבית החדש שלו.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme