כך תבחרי את הקורס שיכין אותך טוב יותר ללידה

עינת שמואלוביץ2 דקות קריאה
למה צריך קורס הכנה ללידה
שתף:

חיכית לרגע הזה די הרבה זמן ובשלב הזה את מתחילה להבין שזה ממש עוד רגע קורה, המפגש הראשון עם הבייבי שממשיך לצמוח אצלך בבטן. רגע לפני הלידה כדאי לדעת מה בדיוק עומד לקרות, איך להתכונן ליום הגדול ובעיקר איך להגיע אליו קצת יותר מוכנה. הפתרון: קורס הכנה ללידה.

 

כל השאלות שמטרידות אותך לפני הלידה

היתרון המרכזי שיש לקורסי הכנה ללידה להציע, הוא תחושת הביטחון והידע שילוו אותך עוד לפני הופעתו של הציר הראשון, וגם לאחר הלידה. אז נכון, חששות ותהיות עדיין יהיו לך, אבל הידע שתקבלי במסגרת הקורס ההכנה יאפשר לך להבין טוב יותר את הסיטואציה הלא-שגרתית אליה את עומדת להיכנס.

 

אם כן, קורס ההכנה כולל בדרך כלל מספר נושאים עיקריים ומענה לשאלות שמטרידות כל אישה רגע לפני הלידה: מתי נכון להגיע למיון היולדות? לאן בכלל פונים כשמגיעים לבית החולים? איך מתמודדים עם כאבי הלידה? איך נושמים נכון ואיך ניתן להקל על הכאב? מה הם שלבי הלידה השונים? אילו מכשירים ישמשו את הצוות הרפואי מהרגע הראשון ועד לרגע שבו התינוק ייצא סופסוף החוצה? ומה קורה גם ברגע שאחרי, כשאת שומעת את הבכי הראשון שלו?

 

קורס הכנה ללידה
מה חשוב שתדעי לפני שאת מגיעה לחדר הלידה?

 

קורס פרטי או קבוצתי?

אפשר למצוא היום שלל קורסי הכנה ללידה, חלקם מתקיימים במחלקות היולדות ואחרים על ידי גופים פרטיים. בנוסף ישנם קורסים קבוצתיים ומן הצד השני – קורסים פרטיים שמתקיימים בביתם של ההורים לעתיד, או בכל מקום אחר על פי ההעדפה האישית שלהם. באופן טבעי, לכל חלופה כזו מחיר משלה, ויש גם משמעות רבה להיקף הקורס, כאשר ניתן לבחור בסדנה יומית קצרה שתימשך כשלוש שעות, או בקורס בן מספר מפגשים שיקיף הרבה יותר מידע ויאפשר הכנה יסודית הרבה יותר.

 

לכן מומלץ לבדוק את תכני הקורס ואת היקפו לפני ההרשמה, וכדאי לעשות זאת בסביבות השבוע ה-30 להריון. במידה וההעדפה היא לקורס ארוך, רצוי להשלימו לפני השבוע ה-37. כך יהיה לך מספיק זמן ללמוד בראש שקט ולהבין מה בדיוק עומד לקרות ביום הגדול, וגם לשאול את כל השאלות שמטרידות אותך כבר עכשיו.

 

ההכנה הטובה ביותר ללידה

יש נשים שבוחרות להגיע לחדר הלידה ללא הכנה, אבל אין ספק שהידע המוקדם, ההיכרות עם המחלקה ועם טכניקות הנשימה הנכונות, ובעיקר ההבנה מה קורה בכל שלב בתהליך – כל אלה עוזרים לעבור את הלידה בצורה טובה יותר. זוהי הדרך להבטיח לעצמך חוויה מופלאה ומעצימה, ולקבוע אך ורק מה נכון עבורך.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme