קנייה חכמה: זוהי רשימת הקניות החשובה לקראת הלידה

מערכת2 דקות קריאה
רשימת קניות לקראת הלידה
שתף:

דייר חדש עומד להצטרף למשפחה, ולצד ההתרגשות הגיע הזמן לצייד את הבית ולהכין אותו לקראת הרגע הגדול. בשלב הזה את בוודאי רוצה לתת לו את כל מה שצריך, אבל מה זה אומר בדיוק, מתי כדאי לצאת למסע הקניות ואיך תוכלי לקנות את הפריטים הנכונים – במחירים האטרקטיביים ביותר?

 

יש לא מעט פריטים שיכולים להמתין, ובוודאי שאין לך בהם צורך מיד לאחר הלידה. אלה הפריטים שתקבלי במתנה מהחברים, מהקולגות ומבני המשפחה. בגדים וצעצועים הם דוגמה טובה לכך, אבל יש עוד רשימת ציוד ארוכה ומומלץ להגיע למסע הקניות עם רשימה מסודרת ככל האפשר. את הרכישה הזו כדאי לבצע בסביבות השבוע ה-30 להריון, וגם אם נדמה לך שזה קצת מוקדם מדי – הרי שככל שתקדימי לקבל החלטות כך תוכלי לבחור את המוצרים הנכונים וגם לחסוך בעלויות.

 

הריהוט שהבייבי שלך צריך

אחד הנושאים המרכזיים הוא, כמובן, נושא הריהוט. ברשימה הזו ניתן למנות את הריהוט הדרוש לחדר התינוקות ולחדר ההורים, שבו צפוי התינוק לבלות את חודשי חייו הראשונים. הפריטים החשובים ביותר הם:

עגלת תינוק מיטת תינוק מזרן למיטה
שידת החתלה/אחסון אמבטיה (עם מעמד לאמבטיה) סל קל
כיסא בטיחות לרכב בייבי סנס (מוניטור נשימות) אינטרקום
עריסה (השכרה או קנייה) מזרן לעריסה מצעים

 

היערכות לקראת הלידה
זה הזמן להיערך עם כל מה שהתינוק שלך צריך

 

ציוד לטיפול בתינוק

אחרי שדאגנו לריהוט חדר התינוקות, הנה הציוד הדרוש לצורך האכלה וטיפול בתינוק:

בקבוקים פטמות לבקבוקים מברשות לבקבוקים
מוצצים מדחום סטריליזטור
פח טיטולים שמפו אל-סבון
משאבת הנקה רפידות הנקה כרית הנקה

 

חיתולים ומוצרים משלימים

אחת הפעולות שתבצעי כנראה בתדירות גבוהה במיוחד, היא ההחתלה. הנה הפריטים שחשוב שיהיו לך בבית וגם בתיק העגלה:

טיטולים משטח החתלה מגבונים
משחת החתלה חיתולי טטרא סינרים
מגבת רחצה בגד גוף מכנסי רגלית

 

כך תוזילי את העלויות

אפשר בוודאי להרחיב את הרשימה, אבל המוצרים שמופיעים בה הם ללא ספק מוצרים בסיסיים וחיוניים שיאפשרו לך לטפל בילד ובכל צרכיו בצורה הטובה והנוחה ביותר. עם זאת, כדאי לזכור שבמקרים רבים תוכלי להוזיל את העלויות על ידי תכנון נכון ואיתור ההטבות שמגיעות לך עוד לפני הלידה. כך ניתן למצוא שלל ערכות לידה מפנקות המוצעות על ידי חברות שונות, מערכת התנסות שכוללת חיתולים ומשחות – ועד לערכות הכוללות גם ביגוד ראשוני.

 

בנוסף, ישנן הטבות משמעותיות לאימהות הטריות ולאימהות שבדרך, וכדאי להכיר אותן כבר עכשיו, עוד לפני שתצאי למסע הקניות. זוהי דרך נהדרת לחסוך מאות ואף אלפי שקלים בטווח הארוך, ולהתנסות במוצרים בסיסיים כמו חיתולים או בקבוקים.

 

אז נכון, על הבייבי שלך את אולי לא מתכננת לחסוך, אבל אם תיערכי נכון תוכלי בכל זאת לצמצם את העלויות שעשויות להיות גבוהות למדי. עם מגוון רחב של הטבות, מבצעים וערכות לידה, נדמה שתוכלי להעביר את הזמן עד הלידה בקבלת שורה של מוצרים ופריטים שיכינו אותך ליום שאחרי.

 

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme