משחת החתלה – ההגנה החשובה על עורו של התינוק

מערכת2 דקות קריאה
איך בוחרים משחת החתלה
שתף:

התינוק צמוד לחיתול שלו במשך כל שעות היממה, ובין החלפה אחת לאחרת נדרש טקס שלם שכולל שימוש גם במשחת החתלה. האם היא באמת חשובה, איזו משחה יכולה להתאים ואיך תוכלי לחסוך בעלויות?

 

גם כאשר אנחנו מקפידים להחליף חיתול מדי כמה שעות, אין ספק שהתינוק צמוד אליו במשך כל היום, בין אם כאשר הוא ער – ובין אם הוא ישן. כדי לשמור על עורו של התינוק נדרש ניקיון יסודי בהחלפת החיתול, והוא כולל בדרך כלל שימוש במגבונים אבל גם משחת החתלה שתספק הגנה על העור הרך והעדין. כך ניתן למנוע תפרחת ואדמומיות, ולהבטיח ראש שקט להורים בכל שעה.

 

איך בוחרים משחת החתלה
איך בוחרים את ההגנה האידאלית לעור התינוק?

 

משחת החתלה שמספקת הגנה יעילה

באמצעות משחת החתלה ניתן להגן על עורו של הילד, למנוע התפתחות של גירויים שונים בעור ולצמצם תופעות כמו רגישות, יובש, שפשופים או אדמומיות. משחות שונות מיוצרות מרכיבים שונים, לרוב מחומרים טבעיים בלבד, לרבות שמנים ומינרליים, וכן צמחי מרפא כמו קלנדולה או אלוורה. בנוסף ניתן להצטייד גם במשחות מיוחדות שמתאימות למקרים שבהם הופיעה תפרחת חיתולים, או כאשר עורו של התינוק צורב, ובמקרים אלה מדובר במשחות טיפוליות שמרגיעות את העור ומקלות על התינוק. אם כן, כדאי להכיר היטב את רכיבי המשחות השונות, ולבחור את זו שמתאימה ביותר לצרכי הבייבי שלך.

 

בנוסף, מומלץ לבחור במשחה יחסית סמיכה, שיכולה להחזיק מעמד לאורך זמן, וכמובן שיש גם השפעה לאופן שבו עורו של התינוק מגיב למשחה. במידת הצורך, החליפו את המשחה בחלופה אחרת שעשויה להתאים לו יותר. חשוב לזכור שיש גם משמעות לאופן מריחת המשחה, כאשר הכיוון הוא נכון מהאזור הקדמי של הגוף אחורה, לכיוון הישבן. זאת במטרה למנוע העברה של חיידקים מאזור הישבן, ולהבטחת היגיינה מקסימלית מומלץ לשטוף ידיים היטב לפני ההחתלה – ומיד אחריה.

 

מחירן של משחות החתלה

באופן כללי, מחירה של משחת ההתחלה נע על הטווח שבין 20 ל-50 שקלים, בתלות במשחה המועדפת ובהתאם למחירים המשתנים בין רשתות שיווק שונות. מאחר ומדובר בפריט המשמש באופן יומיומי, בטווח הארוך עשויה העלות להצטבר לסכומים משמעותיים וגבוהים מאוד. עם זאת, כדאי לבחון היטב את האפשרויות ולאתר מבצעים שונים והטבות שמגיעות לאם הטרייה. למעשה, ערכות לידה שונות עשויות לכלול גם את משחת ההחתלה, וכן ניתן למצוא הטבות שיוזילו את המחיר ויהפכו אותו למשתלם במיוחד.

 

אם כן, לפני קבלת ההחלטה וביצוע הרכישה, מומלץ לבדוק את השטח, להשוות את האפשרויות, ולבחור את משחת ההחתלה האולטימטיבית לעורו של הבייבי – בלי להתפשר על ההטבות וההנחות שמגיעות לך. כך תעניקי לתינוק את הטוב ביותר, תגני על עורו העדין ותחסכי עשרות ואף מאות שקלים לאורך זמן.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme