גם אני רוצה להיות ווינר – 4 צעדים בדרך להצלחה

רון מדינה5 דקות קריאה
שתף:

כולנו רוצים להצליח, להיות ווינרים. המשמעות של להיות ווינר היא להפיק את המירב מהפוטנציאל הגלום בך, להוציא את המקסימום מהכישרונות הטמונים בך ולחלוק זאת עם אחרים. כדי להצליח ולהפוך לווינר יש לפתח את הפוטנציאל שלנו כמיטב יכולתנו ולהשיג תוצאות שיש להן השפעה גם על אחרים. חשבו למשל על אילון מוסק, המשקיע בפיתוח המכוניות החשמליות שיכולות לעזור משמעותית לשמירה על איכות הסביבה. אבל להיות ווינר ולהצליח להגשים את עצמנו ואת החלומות שלנו אינו עניין של מה בכך. מדובר בתהליך, במסע, ארוך וקשה לפעמים, מסע שמצריך התמדה ועבודה קשה.

 

אפשר להפוך את המסע לקל יותר ובעל סיכויים טובים יותר, כל מה שצריך זה לשלב 4 צעדים שכל ווינר מכיר: דימוי עצמי חיובי, היכולת לדמיין מימוש הדימוי העצמי, היכולת לפעול בחוכמה ובתושייה והיכולת ליצור תמיכה דרך יצירת קשרים. 

 

  1. דימוי עצמי חיובי מוביל לתוצאות חיוביות

הדימוי העצמי משפיע על השקפת עולם חיובית שמובילה לתוצאות חיוביות. הדימוי העצמי כולל למעשה את כל הפעולות, המחשבות והרציונל שלנו. לפני כל פעולה שאנו רוצים לעשות או כל כיוון שאנו רוצים לפנות אנו בוחנים, אפילו בתת מודע, האם אנו מסוגלים לעשות זאת. כלומר, הדימוי העצמי שלנו מכתיב למעשה את הפעולות וההתנהגויות שלנו. מכאן שעלינו להבין מה הם הערכים שאנו מבקשים לממש ולדמיין את עצמנו בצורה הטובה ביותר.

 

  1. ויזואליזציה יכולה להגשים את הדימוי העצמי שלנו

כאשר אנו מדמיינים את החיים שאנו רוצים לחיות ואת המקום אליו אנו שואפים להגיע, אנו מייצרים לעצמנו כלים להגשמה באמצעות הדמיון והיצירתיות. כאשר אנו עושים שימוש בכלי זה של דמיון אנו למעשה משפרים את המנגנונים שלנו הפועלים באופן תת מודע וכן את הדימוי העצמי שלנו אשר מקדמים אותנו לנקודה אליה אנו שואפים. שננו לעצמכם ודמיינו באופן עקבי את מה אתם רוצים להשיג ומי אתם רוצים להיות ותזכרו תמיד להגדיר כבר בהתחלה את היעד כך שהמבט תמיד יהיה מופנה כלפיו.

 

  1. עבודה חכמה ומלאת תושייה

הצלחה כרוכה בעבודה קשה ובכלל זה מודעות ומתן מענה לשאלות כגון, מהו הדבר שאנחנו שואפים לו, לאן אנחנו רוצים להגיע, מה אנחנו רוצים להיות. כדאי לתכנן את ההוצאה לפועל של הדרך להגשמת החלום, כלומר להתייעץ עם מומחים ואנשים שעברו דרך דומה, ניצול משאבים רבים שזמינים לנו – ספרים, אתרי אינטרנט, סמינרים ועוד.  הידע של אחרים מסייע לנו להתקדם לאורך המסע שלנו. הידע של אחרים מסייע לנו להגשים את החלומות שלנו.

 

  1. ליצור תמיכה וסיוע באמצעות קשרים חיוביים עם אחרים

בכל נאום קבלת פרס, בין אם זה פרס נובל, אוסקר וכדומה, הנאום תמיד מכיל תודות, תודה למשפחה, לנותני ההשראה, לאלה שסייעו ולאלה שעודדו. המשפט "לא הייתי יכול/ה לעשות זאת בלעדיכם" נשמע שוב ושוב בנאומים אלה. אנחנו זקוקים לאנשים סביבנו, אנשים חיוביים שבאים לעזור, לתמוך ולעודד. העזרה היא לפעמים מקצועית ולעיתים חברית אך תמיד היא תורמת לדימוי העצמי שלנו ומקרבת אותנו להגשמת החלום.

 

לסיכום, אם ברצונך להצליח ולהיות ווינר – זכרו:

  • שינוי עצמי מתחיל בדימוי העצמי
  • בטרם מתקדמים יש להחליט על היעד
  • יש מקום במסע שלנו לאחרים שכן הם אלו שיכולים לסייע בהגשמת חלום
  • הבסיס לכל צעד ולכל הישג הוא אמון – אמונה בעצמי, אמונה ביעד ואמון באחרים.

 אם תצליחו גם אתם לשלב תכונות אלה בחייכם, תמצאו בהם כלים למימוש עצמי – ווינרים אמיתיים, שבמבט לאחור יודעים שעשו הכל כדי להגשים את עצמם וחלומם.

 

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme