6 כישורים שכדאי לפתח – וייצרו לך הכנסה בשנת 2021

עינת שמואלוביץ2 דקות קריאה
6 כישורים שכדאי לפתח כדי לייצר הכנסה
שתף:

מי שרוצה להצליח ממשיך ללמוד כל הזמן, בתחום שלו ובמקרים רבים גם בתחומים אחרים. למעשה, האנשים המצליחים בעולם הם סטודנטים נצחיים, פשוט משום שהם מבינים שהעולם ממשיך להתפתח ולהשתנות, והם נדרשים להתאים את עצמם למציאות הזו. אם כן, בין אם אתם עצמאיים או שכירים, הנה כמה כישורים חשובים שיעזרו לכם לצמוח ולהשתפר, וגם להרוויח יותר.

 

 

1 – שפות תכנות

אחת משפות התכנות הנפוצות היום היא פייתון (Python), אשר נחשבת קלה יחסית ללמידה. גם ג'אבה (JavaScript) חשובה מאוד היום, שכן זוהי השפה שמאפשרת בניית אתרי אינטרנט ברמה גבוהה מאוד. את שתי שפות התכנות הללו תוכלו ללמוד היום גם אונליין, למשל באתר הזה או כאן.  

 

כישורים שכדאי לפתח
יש כמה כישורים שכדאי לפתח – כמו תכנות

 

2 – אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO)

לעסקים קטנים יש לרוב תקציבי שיווק קצת יותר קטנים, ובוודאי בעת הנוכחית. הנתון הזה הופך את מלאכת ה-SEO לחשובה הרבה יותר, שכן אופטימזציה לאתר האינטרנט יכולה להגדיל את התנועה לאתר, מה שיוביל בסופו של דבר גם למספר רב יותר של פניות ולגידול בהכנסות. SEO אפשר ללמוד, למשל, דרך SEO-Simple, ובהחלט כדאי להעשיר את הידע ולהכיר קצת יותר לעומק את הקידום הממומן בגוגל (Google Ads).

 

3 – אקסל

יכול להיות שאתם מכירים אותו ברמה שטחית למדי, אולי אפילו משתמשים בנוסחאות הבסיסיות או בגרפים האוטומטיים שהוא מייצר. בפועל, יש לאקסל עוד הרבה מה להציע, והוא יכול לעזור לכם כמעט בכל תפקיד, בכל מקום עבודה ובכל עסק שתקימו. תוכלו להשלים קורס אקסל אונליין או להיעזר בשירותיו של מורה פרטי, בהתאם להעדפות האישיות שלכם.

 

 

4 – מסחר אלקטרוני

נדמה שכולם מקימים היום חנויות אינטרנטיות, ויש להן בהחלט שורה של יתרונות. במקום להשקיע הון עתק בחנות פיזית עם שכר דירה גבוה ועלויות תחזוקה לא מבוטלות, אפשר להשקיע הרבה פחות ולמכור מוצרים מהמחשב הפרטי שלכם בבית. הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים מציעה קורס מסחר אלקטרוני ללא עלות, אבל יש כמובן עוד לא מעט דרכים ללמוד את התחום (למשל כאן).

 

5 – עיצוב גרפי

בין אם יש לכם רקע בסיסי בפוטושופ ובין אם תוכנות עיצוב נראות לכם מאיימות, יש היום לא מעט קורסים מקצועיים ללימוד פוטושופ, אילוסטרייטור ותוכנות אחרות. זו ההזדמנות שלכם ללמוד איך ללטש תמונות, לעצב חוברות וניוזלטרים ואפילו לעצב לוגו משלכם. פוטושופ תוכלו ללמוד דרך חשיפה או שירות התעסוקה, אילוסטרייטור אפשר ללמוד בין היתר גם במכללת מנטור או  בשנקר.

 

עיצוב גרפי
עיצוב גרפי הוא תחום מבוקש למדי היום

 

6 – שפה חדשה

אנגלית אמנם שפה חשובה, אבל יש היום עוד לא מעט שפות שכדאי לכם להכיר קצת יותר מקרוב. בין אם אתם רוצים ללמוד סינית, ספרדית או צרפתית להנאה בלבד ובין אם אתם מבינים ששליטה בשפה זרה יכולה לתרום לכם ברמה המקצועית, יש היום שפע של פלטפורמות ללימוד שפות. בברליץ תוכלו ללמוד ערבית, גרמנית, רוסית או סינית (בין השאר), ותמיד אפשר גם לשכור את שירותיו של מורה פרטי המתמחה בשפה המועדפת עליכם.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme