הטבה מדהימה לבני 60+ המחזיקים בבעלותם דירה: קצבה חודשית או הכנסה מיידית לכל צורך או מטרה

מערכת5 דקות קריאה
שתף:

משכנתא הפוכה – הגשמת חלומות מעולם לא הייתה קלה יותר.

הגעתם לגיל הפנסיה ואחרי שנים של עבודה קשה הגיע הזמן להשקיע בעצמכם, לפנק את עצמכם, להגשים חלומות ישנים ולממש תכניות שנשכחו במגירה. צריכים לשם כך עוד כסף? אין בעיה! עם משכנתא הפוכה תוכלו ליהנות מתוספת ההכנסה הנדרשת ולהתחיל ליהנות מהחיים עוד היום! אלפי ישראלים כבר גילו את ההטבה המושלמת לבני 60+ והתחילו את חייהם החדשים. ומה אתכם?

 

אם אתם בני 60 פלוס ובבעלותכם נכס, יש לכם את האפשרות ליהנות מתוספת הכנסה חודשית או לחלופין מהכנסה חד פעמית גבוהה ביותר, הניתנות כהלוואה, ללא כל צורך בערבים או בהתחייבות להחזר חודשי. כן, קראתם נכון! קבלת כסף להגשמת כל חלומותיכם ותכניותיכם לגיל הפרישה ללא ערבים או החזרים חודשיים קבועים. הכירו את המשכנתא ההפוכה – כי עכשיו זה הזמן שלכם.

 

מהי משכנתא הפוכה?

משכנתא הפוכה הינה הלוואה, המתקבלת בתמורה לשעבוד נכס לאחד מהגופים הפיננסיים המורשים (בנקים או חברות ביטוח). בניגוד למשכנתא רגילה, משכנתא הפוכה בעצם מאפשרת ללווה לקבל סכום כסף משמעותי בתשלום אחד או בפריסה חודשית, אך ללא כל צורך מצדו להתחייבות על אופן החזר הלוואה.

אזרחים רבים השקיעו הון עצמי רב ושנות עבודה רבות על מנת לרכוש נכס שיהיה בבעלותם המלאה. השקעה זו מאפשרת כיום לבעלי הנכס ליהנות מהטבה משמעותית המעניקה להם את הזכות לקבל הלוואה כמעט ללא דרישות סף. על מנת לקבל את ההלוואה, כל שנדרש מהלווה לספק הינם הערכת שוויו של הנכס (הניתנת על ידי שמאי) ואת גילו. לאחר בדיקת נתונים אלו ובמידה ועונים לדרישות הגוף הפיננסי, תינתן ללווה ההלוואה המבוקשת, כאשר הנכס ממשיך להיות בבעלותו. כמו כן, מכיוון שהנכס משועבד, הלווה אף לא נדרש להציג ערבים להחזרת ההלוואה.

גובה ההלוואה מחושב לפי ערכו של הנכס וגילו של הלווה ונע בין 15% ל – 50% (ולעיתים אף יותר) מערכו של הנכס.

ההלוואה המתקבלת ניתנת לפירעון בכל עת, בתשלום אחד מלא או לחלופין במספר תשלומים, מההון העצמי של הלווה או באמצעות מכירתו של הנכס. שיטה זו בעצם מאפשרת גמישות טוטאלית באופן ההחזר, הניתן לביצוע על פי הקצב והיכולת של הלווה.

כך, מתאפשרת בימינו לבני 60+ המחזיקים ברשותם בנכס, קבלת הלוואה נוחה ביותר, בזכותה נהנה הלווה מסכום הכסף המתקבל, בתמורה לשעבוד הנכס שבבעלותו ועם זאת תוך שמירה על הבעלות.

 

גיל 60 זה הזמן ליהנות – "ואם לא עכשיו, אימתי"?

ההטבה הייחודית לבני ובנות גיל הפנסיה, המעניקה את היכולת להגשים כל חלום באמצעות סכום ההלוואה המתקבל בקלות ובפשטות, תופסת תאוצה וזוכה לביקוש חסר תקדים. אלפים שגילו את יתרונות המשכנתא ההפוכה כבר מתחילים לקצור את פירות עמלם משנות עבודתם ומהשקעתם הרבה ברכישת הנכס שבבעלותם ונהנים מתוספת הכנסה חודשית המשדרגת את חייהם ומשנה אותם מן הקצה אל הקצה.

בין אם מדובר בהגשמת חלום ישן של רכישת מיומנות או לימוד קורס ייחודי ובין אם בהזמנת חופשת החלומות או שדרוג הרכב ומקום המגורים, סכום הכסף המתקבל מלקיחת המשכנתא ההפוכה יכול לעזור לכם ממש כל תכנית, רעיון או משאלה שלא היו עד עתה בהישג ידכם. כך, משכנתא הפוכה וניצול הנכס בו השקעתם ממיטב כספכם וזמנכם מעניקים לכם את היכולת ליהנות מהשנים היפות בחייכם, לרכוש חוויות חדשות, להגשים ולממש את כל מה שלא יכולתם במשך עשרות שנים.

 

כיצד מקבלים משכנתא הפוכה?

תהליך קבלת משכנתא הפוכה הינו פשוט ביותר ומתבצע אל מול הגופים הפיננסיים המורשים. על מנת לקבל את ההלוואה, תידרשו לבדוק את שוויו של הנכס הנמצא בבעלותכם, להחליט על גובה ההלוואה הרצויה (והיקף השעבוד) וזה הכל.

את תהליך זה, כמו כל תהליך אחר המתבצע מול גופים פיננסיים, מומלץ לבצע בסיוע אנשי מקצוע מיומנים, המוכשרים בתחום זה וביכולתם לספק ללווה את כל המידע הנדרש טרם לקיחת המשכנתא ההפוכה, הנוגע לסעיפי ותנאי ההלוואה, השלכות קבלת ההלוואה ואת אופן החזרתה.

 

לסיכום – משכנתא הפוכה מהווה עבורכם, בני 60 ומעלה, הזדמנות להשיג את כל שברצונכם ושעד עתה לא היה בהישג ידכם משיקולים כלכליים. אז כפי שאומרות מילותיו של השיר המוכר: "זהו הזמן, זה היום, זה הרגע, החופש קורא לי לצאת לחיים חדשים". בזכות המשכנתא ההפוכה – עכשיו זה הזמן שלכם!

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme