מסמכים שהודלפו מראים שאפל מתכננת להשיק אייפון עם שם קוד "פרארי" בשנה הבאה

מערכת5 דקות קריאה
שתף:

השמועות על הנעשה במעמקי המסדרונות האפלים של אפל מסרבות להניח לנו. בזמן שמחלקת הפיתוח ממשיכה לעבוד על האייפד הבא ועל האוזניות האלחוטיות שלה, שמועה חדשה מתחילה לצבור תאוצה. הקצב המהיר שבו היא מתפשטת, כמו אש בשדה קוצים, הוא ללא ספק תוצאה של מסמכים אשר הודלפו מתוך החברה, ועל פיהם מחלקת הפיתוח עובדת קשה מאוד על האייפון החדש. בהנחה שהמידע שיצא החוצה קרוב למציאות, הרי שאנחנו עומדים להיחשף בשנת 2017 לאייפון חדשני ומתקדם. בחברה אף העניקו לו שם קוד מחייב, פרארי, והוא ככל הנראה מעיד על מה שצפוי לנו.

 

שלושה דגמים חדשים

ההערכות, או ליתר דיוק – ההדלפות ממשרדי אפל – מתייחסות לשלושה דגמים חדשים של אייפון שצפויים לראות אור בשנה הבאה. פרארי הוא דגם אחד, ומתוך הפרטים שהודלפו אפשר לראות היטב היכן ממוקדים המשאבים של אפל כיום. האייפון החדש צפוי לאפשר טעינה אלחוטית, וגם כפתור הבית שלו אמור "להיעלם". אלא שהבשורה הגדולה באמת היא שהמסך של פרארי מיועד להיות מסך OLED ועל פי הצפי יהיה זה מסך קמור, ללא שוליים ובגודל 5.8 אינץ', מהם 5.1 אינץ' שנחשבים "פעילים". למי שתוהה, שני הדגמים האחרים שעתידים לצאת במקביל הם דגמי אייפון 7s וכן 7s Plus, ואף סביר להניח שמכירתם תחל זמן רב לפני שנקבל פרטים רשמיים על הפרארי.

 

הדגם היוקרתי של אפל

נראה שהבחירה בשם הקוד "פרארי" איננה מקרית. כפי שניתן לשער, היוקרה והפאר שמאפיינים את המכונית הקלאסית אמורים לאפיין גם את הטלפון החדש של אפל. מסמכים שהודלפו רומזים למעשה שהטלפון החדש יהווה גרסה יוקרתית ומתקדמת לאייפון 7 על שלל הגרסאות שלו. כך אנחנו צפויים לחזות בעיצוב פנימי חדש ושונה באופן משמעותי מכל דגם קודם. עיצוב זה יחלק את המכשיר לשני אזורים עיקריים. באחד מהם נמצא את זיכרון הפלאש ושבב ה-A11, ובשני את רכיבי התקשורת הסלולרית והאלחוטית. גם כרטיס הסים צפוי לשנות את מיקומו ולעבור – לראשונה – לתחתית המכשיר. אגב, השינוי בעיצוב לא מיועד להיות פנימי בלבד, ועל פי ההערכות העיצוב החיצוני שלו יכלול זכוכית משני צדי המכשיר, כמו גם מסגרת מתכתית.

 

אייפון פרארי – יש למה לחכות?

עדיין לא ברור מתי צפויה ההשקה של האייפון החדש, ונכון להיום ידועים רק פרטים כלליים וראשונים. יש מי שטוען שהשמועות על דגם הפרארי (אייפון 8) החלו לצוץ בעיתוי מעניין, כאשר גועשות השמועות בנוגע לדגם הגלקסי החדש של סמסונג. יחד עם זאת, סמסונג צפויה להשיק את גלקסי 8 בתחילת 2017, בעוד ההערכות הן שדגם אייפון חדש יושק באופן רשמי רק בחודש ספטמבר. בזמן הזה בוודאי יצוצו שמועות חדשות וגם לא מעט הדלפות, מה שאומר שיש לנו בהחלט למה לצפות.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme