עכשיו אתם יכולים לקנות אייפון מזהב עם פרצוף של דונאלד טראמפ עבור $3,000

אירנה נוזה5 דקות קריאה
שתף:

אייפון מזהב עם דיוקן של הנשיא – סמל לפטריוטיות טהורה

בנובמבר 2015 הצהיר דונלד טראמפ על כוונתו להתמודד בבחירות לנשיאות מטעם המפלגה הרפובליקנית. מאז ועד בחירתו בנובמבר 2016 שמו לא ירד מהכותרות: טראמפ זכה לסיקור תקשורתי נרחב ודעותיו הפוליטיות עוררו תהודה לא מעטה בקרב הציבור. כעת כשדונלד טראמפ נבחר לנשיאות וצפוי להתחיל בינואר 2017 את כהונתו כנשיא ה-45 של ארה"ב, לא נותר אלא לקבל עובדה זו ולתת את לו את הכבוד הראוי – בין אם תמכתם בטראמפ או בהילרי קלינטון.

 

כבר בשלב זה ניתן למצוא תומכים נלהבים של דונלד טראמפ. ביניהם חברת קאוויאר הרוסית (Caviar), אשר העמידה למכירה אייפון מזהב כשהוא מעוטר בחריטה מוזהבת של דמות הנשיא. עיצובו הייחודי של המכשיר משדר יוקרה וסולידיות מאופקת: הפורטרט של דונלד טראמפ ממוקם על צדו האחורי של מכשיר הסלולר, מתחתיו – סמל ארה"ב ושמו של הנשיא טבוע באותיות גדולות.

 

כצפוי, מחיר האייפון אינו זול: החברה מציעה אותו למכירה בעלות של $3,000 (למעלה מ-11,000 ₪) עבור הגרסה הפשוטה של GB 32 אחסון. המעוניין לרכוש את הדגם המשודרג בנפח GB 128 או GB 256 ישלם $250 ו-$500 יותר. ללא ספק, הגאדג'ט לא נגיש לכל כיס. עם זאת, לטענת חברת קאוויאר צפויים להימצא קונים לא מעטים, שכן רכישת האייפון מהווה את הביטוי האולטימטיבי לפטריוטיות.

 

לדבריהם של נציגי החברה, אחת השאיפות המרכזיות של הפרויקט, להביא את האייפון המוזהב לידיו של הנשיא עצמו – דונלד טראמפ.

 

חברת קאוויאר לא היחידה

מפתיע כי גם למוצר כה ייחודי נמצא מתחרה בשוק החברות המתמחות בציפוי מכשירים ניידים ומוצרי יוקרה. חברת Goldgenie הבריטית הרחיקה לכת וייצרה למכשיר האייפון 7 ציפוי זהב עם דיוקנו של הנשיא החדש בשילוב שיבוץ יהלומים. מחירו של אייפון זה עומד על לא פחות מ- $150,000 (!). נכון להיום, מכשיר אחד כבר נמכר והוזמנו תשעה מכשירים נוספים.

לטענת נציגי חברת Goldgenie, עלותו הגבוהה של המוצר אינה תהווה מכשול בפני הקונים הפוטנציאליים, שכן המוצר מכוון לקהל של עשירי העולם שיש בבעלותם את האמצעים הדרושים לצורך הרכישה.

 

אייפון מזהב טראמפ

 

ומה עם מחירי מכשירי האייפון הרגילים?

פרט אירוני, אשר מן הראוי להזכיר, הוא כי על פי התחזית, מדיניותו הכלכלית של דונלד טראמפ צפויה להוביל בעתיד הקרוב לנסיקה במחירם של מכשירי האייפון. זאת, לנוכח תמיכתו בגישת הפרוטקציוניזם, המעמידה במרכז את המסחר האמריקאי והמטילה חסמים על מסחר בין מדינתי. חברת אפל מייבאת רבים מחומרי הגלם מ-28 מדינות ברחבי העולם, כשהחלק הארי של רכיבים מגיע מסין. הטלת מגבלות מכס והעלאת מחירי האספקה של חומרי הגלם, תוביל בהכרח לעלייה במחירי המוצר – כלומר, במחיר של מכשירי האייפון. חברת אפל סירבה לאשר את מהימנותן של תחזיות אלו. 

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme