אמזון שוקלת להשתמש בספינות אויר כמחסנים מרחפים ענקיים

Business Insider5 דקות קריאה
שתף:

אמזון כבר משתמשת במל”טים על מנת להעביר את מוצריה ללקוחות, אף כי מדובר במספר מקרים מצומצם. אולם, ישנה בעיה אחת קטנה כאשר מל”ט משמש כשליח. שיגור מטוס קטן כזה, ושליחתו אל בתי האנשים, מחייבת כמות מאוד נכבדה של אנרגיה. כדי לעקוף בעיה זו, אמזון שוקלת לאחסן מוצרים בגובה, בספינות אויר ענקיות המתוארות על ידם כ”מחסנים מרחפים ענקיים”, ואשר רשת מל”טים תעביר מהם מוצרים לאנשים בקרקע.

 

החברה הוציאה פטנט על הרעיון ב-22 לדצמבר, שהתגלה על ידי “סי.בי. אינסייט אנליסט זואי לאויט” ביום רביעי האחרון. בתקציר לבקשת הפטנט אמזון מדגישים: “כאשר המל”טים מנמיכים, הם יכולים לנווט באופן אופקי אל עבר מיקומו של יעד המשלוח המדוייק בו נמצא המשתמש, תוך שהם עושים שימוש במעט מאוד כוח. זאת במקום לנסות לייצב את המל”ט ו/או להדריך אותו לאחר ההנמכה.”

 

אמזון גם מציינים בבקשת הפטנט כי: “מדובר במחסן אווירי לאיחסון, העושה שימוש בכלי תחבורה אוויריים בלתי מאוישים, להעביר מוצרים מהמחסן למשתמשים. לדוגמא, המחסן יכולה להיות ספינה אוירית הנמצאת בגובה רב של כ- 45,000 רגל, ומל”ט עם מוצרים מוזמנים יוכל לשנע מהמחסן האוירי למקום משלוח יעודי.” 

 

ספינות אוויר

 

 

בנוסף, יהיה ניתן להשתמש במספר ספינות אויר קטנות יותר, על מנת לאפשר למוצרי אמזון לרחף, ולהיות משוגרים באמצעות מל”ט אל עבר מחסן גדול יותר. דאיייתם של המל”טים מעלה באופן כזה תסייע בשמירה על הסוללות שלהם.

 

“מעבורות (ספינות אויר קטנות יותר), ישמשו כדי לחדש את המלאי במחסן האוירי של מל”טים, אפסקה, דלק וכדומה”, מציינת אמזון.”בנוסף, המעבורות ישמשו גם להעברת עובדים מהמחסן האוירי ואליו.”

 

אמזון ככל הנראה תצטרך להתגבר על כמה משוכות רגולטוריות לפני שהממשל יאשר לה להעביר מוצרים בדרך בה היא חוזה.

 

הכתבה המקורית הופיעה באתר Business Insider

ניתן לעקוב אחריהם בטוויטר

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme