עשרת עמודי הפייסבוק האהובים על הגולש הישראלי

אירנה נוזה5 דקות קריאה
שתף:

פייסבוק – הרשת החברתית הפופולארית ביותר מונה היום קרוב ל-1.8 מיליארד משתמשים, מתוכם כ-4.4 מיליון משתמשים ישראלים, כלומר כחצי מכלל אוכלוסיית הארץ. ברור לחלוטין כי לכל משתמש פייסבוק יש את ההעדפות ודפוסי השימוש המאפיינים והמייחדים אותו מיתר משתמשי הרשת החברתית. יש את המשתמשים שאוהבים לגלוש ולראות סטטוסים ועדכונים של חבריהם לפייסבוק, יש הרואים בפייסבוק פלטפורמה נוחה למשחקים ברשת, יש את הגולשים הפעילים בקבוצות עניין שונות ועוד. למרות ההבדלים בדפוסי הצריכה של הגולשים, החלטנו לראות מהם האינטרסים המשותפים לרוב משתמשי הפייסבוק. לעיונכם: עשרת עמודי הפייסבוק הפופולאריים ביותר בקרב ציבור הישראלים.

 

הנתונים שלהלן מתבססים על ממצאיה של חברת Spy The Net המספקת פלטפורמה למעקב אחר נתונים ברשתות חברתיות.

 

ישראלים מצייצים

נכון לנתוני אוקטובר 2016, "ישראלים מצייצים" זהו עמוד הפייסבוק הפופולארי ביותר בקרב הגולשים הישראלים. העמוד מרכז מגוון סטטוסים, תמונות ו"ציוצים" בנושאים אקטואליים שעומדים על סדר יומם של ישראלים רבים. כל אחד מהסטטוסים זוכה בממוצע ל-19 אלף אינטראקציות, משמע לייקים, תגובות ושיתופים. מכובד!

 

מפיק סרטונים דניס צ'רקוב

במקום השני בדירוג נמצא עמוד השייך לדניס צ'רקוב, שהפך לדמות פופולארית בזכות התמחותו בהפקה והעלאת סרטוני וידיאו מקוריים ומלאי הומור. דניס הפך לאחת הדמויות המרכזיות ברשת החברתית ונהנה מאהדה רבה בקרב משתמשי פייסבוק: כל הסרטונים המועלים על ידו מקבלים כ-11 אלף אינטראקציות בממוצע.

 

ראש ממשלת ישראל – בנימין נתניהו

ראש הממשלה בנימין נתניהו זוכה בתמיכה רבה של גולשי פייסבוק. ראש הממשלה נוהג להעלות סטטוסים, סרטונים, תמונות ורואה בפייסבוק אמצעי נוסף להתקשרות עם הציבור הישראלי. כל פוסט של נתניהו מקבל כ-9.5 אלף אינטראקציות.

 

הזמר משה פרץ

במקום ברביעי עם 8.8 אלף אינטראקציות בממוצע מוצב הזמר האהוב – משה פרץ. מעניין כי ניהול העמוד הופקד בידיו המיומנות של דניאל שטרית, מומחה לניהול רשתות חברתיות, הממונה גם על ניהולו של העמוד המוביל ברשימה – "ישראלים מצייצים".

 

בואו ראו

"בואו ראו" זהו עמוד פייסבוק שמטרתו ראויה להערכה – המסרים בעמוד נועדו לחנך את הציבור לערכים כגון, הדדיות, אהבת הזולת, אכפתיות וכו'. סרטונים המועלים בעמוד זה זוכים בממוצע ל-8.4 אלף אינטראקציות.

 

הקומיקאי חן מזרחי

ישראלים אוהבים לצחוק – הפוסטים בעמוד של הקומיקאי הישראלי חן מזרחי מקבלים כ-8.2 אלף אינטראקציות מהגולשים. הקומיקאי מעלה סרטונים, תמונות – בקיצור, מעביר צחוקים ברשת.

 

שוק המכירות ברשת – פשפשוק

מכירות ורכישות יד 2 דרך רשת הפייסבוק תמיד נהנו מפופולאריות. "פשפשוק" מספק לציבור הישראלי פלטפורמה נוחה לסגירת עסקאות מכירה, קניה או החלפת מוצרים  – כ-6.5 אלף אינטראקציות לפרסום. היום אפשר למצוא בעמוד כמעט כל דבר החל מריהוט, מוצרי צריכה, אלקטרוניקה וכלה ברכבים וחיות מחמד.

 

הומור מוגזם

אפשר להתרשם כי בידור מהווה את תחום העניין העיקרי של ישראלים בפייסבוק. עמוד "הומור מוגזם" מצטרף לדירוג העמודים הפופולאריים ותופס את המקום השמיני הרשימה עם 6 אלף אינטראקציות.

 

הצינור

"הצינור" זהו אחד העמודים הפופולאריים ביותר בפייסבוק, למרות הירידה באינטראקציות שהסתמנה בתקופה האחרונה בקרב תומכיו. הפוסטים בעמוד מקבלים כ-5.8 אלף אינטראקציות.

 

הגיון של אישה

במקום העשירי והאחרון לכתבה זו נמצא העמוד "הגיון של אישה" שמרכז מגוון משפטי מחץ של נשים ישראליות. זהו עמוד סאטירה מלא הומור ואהוב במיוחד על ידי ישראלים – כ-5.8 אלף אינטראקציות (בערך כמו "הצינור").

 

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme