חולמים על יאכטה מפוארת? אלו 6 היאכטות הענקיות ביותר שנבנו בשנת 2016

אירנה נוזה5 דקות קריאה
שתף:

 

 

יאכטה בהגדרתה נחשבת לכלי שיט קטן יחסית, אשר גודלו מתחיל ממטרים בודדים. עם זאת, לאורך השנים ישנה מגמת עלייה בביקוש ליאכטות גדולות יותר שגודלן מגיע לאורך של עשרות מטרים. חולמים על יאכטה מפוארת? אינכם היחידים שנשבו בקסמו של כלי השיט האגדי. קבלו: ששת היאכטות הגדולות שנבנו במהלך שנת 2016.

 

ששת היאכטות שהוזמנו השנה על ידי עשירי העולם, ללא ספק, יכולות לזכות בתואר "מגה יאכטות", שהרי גודלה של הקטנה ביותר מבניהן עומד על לא פחות מ-85.9 מטר (!).

 

#6 יאכטת אקוויג'ו

"אקוויג'ו" זוהי הספינה הקטנה ביותר ברשימת ששת היאכטות הגדולות שנבנו במהלך שנת 2016 – אורכה עומד רק על 85.9 מטר. כלי שיט זה נבנה בשיתוף בין שתי חברות גרמניות: ויטרס (Vitters) ואוקיאנקו (Oceanсo). "אקוויג'ו" כוללת 6 תאי נוסעים ויכולים להתארח בה 12 אורחים.

 

Yachtharbour.com
Yachtharbour.com

 

#5  יאכטת ליין הארט

"ליין הארט" הינה יאכטה מהודרת המתאפיינת בעיצוב מודרני וחדשני שנבנתה על ידי חברה איטלקית – בנטי (Benetti), אורכה 90 מטר. בעליה, סיר פיליפ גרין – איש עסקים בריטי החליף בה את כלי השיט הקודם שלו – יאכטת ליאונס וי, אשר הייתה בבעלותו משנת 2006.

 

Yachtharbour.com
Yachtharbour.com

 

#4 יאכטת אקוואריוס

יאכטת "אקוואריוס" באורך של 92 מטר נבנתה על ידי חברה הולנדית וותיקה פידשיפ (Feedship) ונמכרה לסטיב ווין שהפך אותה לבית קזינו. הספינה כוללת 7 תאי נוסעים ומתאימה לאירוח של 14 אורחים. היאכטה צוידה במנועי MTU בהספק גבוה במיוחד המאפשר לה לנוע במהירות מרבית של 17 קשר.

 

Yachtharbour.com
Yachtharbour.com

 

#3 יאכטת איליסס

"איליסס" זוהי היאכטה הראשונה שנבנתה על ידי חברת קלוון (Kleven) הנורווגית על פי הזמנתו של גראם הארט. אורכה של היאכטה 107 מטר והיא יכולה לאכלס עד 30 אורחים.

 

Yachtharbour.com
Yachtharbour.com

 

#2 יאכטת דילבאר

"דילבאר" זוהי יאכטה יוקרתית באורך של 156 מטר – גודל כמעט זהה לאורכה של "פולק על סאלאמך". "דילבאר" נבנתה על ידי לורסן (Lurssen) – חברת הספנות המפורסמת עבור האוליגרך הרוסי אלישר אוסמנוב. היאכטה שברה שיאים במשקלה – 15,917 טון (לעומת 15,850 טון של "פולק על סאלאמך"). "דילבאר" כוללת שטח מגורים בגודל 3,800 מ"ר ומציעה לנופשים בריכת שחייה ענקית המכילה 6,350 מ"ק מים. גם במקרה נוכחי, נועד הכלי להחליף יאכטה קודמת של משפחת אוסמנוב.

 

Yachtharbour.com
Yachtharbour.com

 

#1 יאכטת פולק על סאלאמך

אורכה של יאכטת "פולק על סאלאמך" עומד על 159 מטר – זוהי יאכטת הפאר הגדולה ביותר שנבנתה במהלך שנת 2016. כלי השיט היוקרתי הוזמן מחברת מאריוטי (Mariotti) האיטלקית, המתמחה בבניית ספינות יוקרה על ידי משפחת מלוכה של סולטנות עומאן, אשר הזמינה את היאכטה במטרה לספק תחלופה לדגם ישן יותר של יאכטת על סאלאמך, ששירתה את המשפחה משנת 1999 ואורכה קטן יותר – רק 139 מטר.

 

Yachtharbour.com
Yachtharbour.com

 

כתבה זו הופיעה במקור באתר Yacht Harbour

ניתן לעקוב אחריהם בטוויטר

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme