המחשב הנייד הכבד הזה שעולה $9,000 בעל המסך המתעקל הוא הדבר האבסורדי ביותר שהשתמשתי בו

טליה פלד-נתנאל5 דקות קריאה
שתף:

 

כתבה זו הופיעה במקור באתר Business Insider ונכתבה על ידי Jeff Dunn.

 

אייסר הציגו שבוע שעבר את הפרדאטור 21X  “הטורף” בתערוכת CES 2017 בלאס-וגאס. מחירו המשוחת, לדברי אייסר,הוא $8,900 כשיהיה זמין לרכישה בפברואר. הצלחתי לבחון בקצרה את “הבהמה”, אז הנה מבט מקרוב.

 

זהו איננו מחשב נייד לאנשים רגילים, זהו לפטופ עם מסך מתעקל בגודל 21 אינץ

יש לו ראזולוציה של 250X1080, שאינה כה חדה כמו שיכלה להיות, אבל זה בהחלט מספיק בהתחשב בחיי הסוללה של שלוש לחמש שעות. המסך משתמש בטכנולוגית Nanidia’s G-Sync שבאופן מסורתי מאפשרת מסגרת חליפית למשחקים.

 

Business Insider
Business Insider

 

הכל נראה מאוד יציב במהלך הדמו שלי

קשה לומר אם המסך המעוקל מוסיף באופן מיידי משהו בעת השימוש בו, אבל כאשר אתה יושב כל כך קרוב, זה לא מוריד. בעיקר ישנה תחושה שקבלת הרבה יותר מהנדרש.

 

Business Insider
Business Insider

הוא שוקל יותר מ-20 קילו ועוביו 3.27 אינץ, לכנותו לפטופ זאת מתיחת גבולות

המחשב מכביד מאוד, והזזתו מחייבת מאמץ. הרעיון של “הטורף” להחליף שרת משחקים ומסך חיצוני, ובהקשר הזה אולי ניתן לטעון לניידות. מאחר ואינו מתאים לאף תיק גב נורמלי, כדאי שתתכוננו לשאת אותו בתיק נפרד.

 

Business Insider
Business Insider

 

זה אמור להיות חזק מאוד

בברירת המחדל “הטורף” 21X משתמש בליבת אינטל עם שבב I7-7820 HK – שהוא הכי חזק כיום. שני כרטיסים גראפיים של Navidia Geforce GTX 1080 וזכרון ה- RAM ענקי בגודל של 64 GB עם שני דרייברים יציבים מאוד, ומהירים בגודל 512GB, ודיסק קשיח בגודל 1 טראבייט.

 

Business Insider
Business Insider

 

את ה- RAM המשודרג ניתן לאחסן בתא מיוחד מתחת למסך התצוגה, אבל למעשה אין שום משחק שלא יוכל להפעיל במהירות.

 

יש לו הרבה מאוד יציאות

יש שלוש יציאות לחיבורים חיצוניים, יציאה נוספת ל- USB, יציאה ל-HDM, חריץ לכרטיס SD, יציאה לאנטרנט, לנעילה ושתי יציאות המאפשרות חיבור למספר מסכים.

 

המקלדת מכאנית מלאה, דומה לזו המשמשת את המחשב השולחני

באופן טכני נעשה שימוש במתגים של Cherry MX Brown אבל הנקודה היא שזה מרגיש נהדר, מהיר ונוח. אור ה-RGB האחורי שלה יכול להציג מספר רב של צבעים. מקבץ מקשי מאקרו, מאפשרים לבצע פעולות מסויימות, ולהתאים חלקים ברמת המערכת, כמו מהירות המאוורים.

 

Business Insider
Business Insider

 

רוב האנשים שקונים את זה בוודאי ישארו עם העכבר החיצוני, אבל על כר העכבר שלו, נמצאת חתיכה הנצמדת באופן מגנטי לימין המקלדת. החתיכה יכולה להשלף החוצה, וכשהופכים אותה לצד השני מתגלה מקלדת מספרים.

 

רק מעט מעל המקלדת נמצאת מצלמת מעקב מסוג Tobii

המצלמה מסוגלת לעקוב אחרי עיניך, ולהזיז את הסמן בהתאם. הדבר שימושי  במספר משחקים קטן.

 

אז מדוע אייסר הוציאה אותו לשוק?

אריק אקרסון, מנהל השיווק הבכיר של החברה ומנהל המוצר, אומר כי החברה אינה מצפה לעשות הרבה רווח מהטורף 21X, אבל היא רוצה לקדם את התדמית שלה כיצרן בעל ערך, במילים אחרות מדובר במשחק מיתוג. בכל מקרה זהו ללא ספק סמל סטטוס לגיימרים רצינים.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme