האתרים שיאפשרו לכם לצלם ולהרוויח דרך הסמארטפון שלכם

מערכת5 דקות קריאה
שתף:

פעם, ממש מזמן, היינו צריכים לסחוב איתנו מצלמה דיגיטלית לכל מקום בתקווה לתפוס רגעים מיוחדים, ללכוד זיכרונות ולתעד את הפרטים הקטנים. סביר להניח שהיום אין בבעלותכם מצלמה דיגיטלית כלל, או שאתם פשוט לא זוכרים אם ומתי רכשתם אחת. אפשר להבין למה זה קורה. בעידן שבו הטלפונים החכמים שלנו באמת חכמים, אנחנו יכולים לצלם תמונות באיכות גבוהה מאוד, לעיתים אף יותר מאיכות התמונה שצילמנו במצלמות הקלאסיות והמוכרות. אלא שיש לטלפונים החכמים – ובעיקר למצלמות המצוינות שלהם – עוד יתרון גדול: התמונות שניתן לצלם באמצעותן יכולות להיות שוות כסף. שלושת האתרים שלפניכם יעזרו לכם לצלם ולהרוויח דרך הסמארטפון.

 

 

 

EyeEm

הכירו את הפלטפורמה האידאלית לשיתוף תמונות דרך הטלפון, זו שכבשה את ליבם של למעלה מ-18 מיליון צלמים בכל העולם. זה באמת לא משנה אם יש לכם אייפון או טלפון עם אנדרואיד, אתם עדיין יכולים למכור את התמונות שלכם ולהרוויח לא מעט. תמונות פשוטות יחסית יכולות להכניס לכם כ-20 דולר לכל הפחות, בעוד תמונות מושקעות במיוחד יכניסו לכיסכם סכומים גבוהים יותר, עד 250 דולר. אגב, אם תעדיפו לערוך תמונות בפוטושופ לפני שאתם מוכרים אותן, תוכלו להעביר אותן למחשב, לערוך ולהעלות את הגרסה הערוכה ישירות לאתר.

 

eyeem

 

Foap

האפליקציה החינמית הזו מאפשרת לכל בעלי ובעלות האייפון באשר הם, לצלם תמונות משובחות ולמכור אותן. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לפתוח חשבון ולהעלות אליו את התמונות. כדי להשתמש בתמונות שלכם יצטרכו הלקוחות לקנות זכויות בעלות של 10 דולר, כאשר הרווחים יחולקו באופן שווה בינכם לבין Foap. מאחר והאפליקציה לא מגבילה את כמות התמונות שתוכלו למכור, וגם לא גובה מחיר חד פעמי להעלאת התמונה, אתם יכולים – באופן פוטנציאלי – להגיע להכנסות מרשימות אם התמונה שלכם תזכה לפופולאריות.

 

Foap

 

Fotolia Instant

האפליקציה השלישית והאחרונה היא Fotolia Instant שמאפשרת להעלות תמונות מכל סמארטפון ישירות לאוסף התמונות שמורכב באופן בלעדי מתמונות שצולמו בטלפון הנייד. כאן אתם יכולים לשלוט בפרטים הקטנים, להגדיר את מילות החיפוש הרלוונטיות לתמונה, להגדיר את תאריך ההעלאה ולנהל את תהליך המכירה כולו. למעשה, על כל מכירה שתבצעו תקבלו עמלה של 33% וברגע שתצברו 50 דולר לפחות תוכלו גם לדרוש תשלום באמצעות PayPal.

 

Fotolia Instant

 

טיפים למכירה מוצלחת

שלושת האתרים שהוצעו כאן מהווים פלטפורמה מעולה למכירת תמונות, אבל הם לא יעזרו לכם אם לא תדעו לנהל את התהליך בצורה הנכונה. בתור התחלה רצוי שתתמקדו בצילום תמונות שעשויות להתברר כיעילות עבור בעלי עסקים קטנים או בלוגרים שזקוקים לתמונות באיכות טובה. הקפידו על קבצים גדולים מספיק, כדי שהלקוח שלכם יוכל להקטין את התמונה מבלי לפגוע באיכותה, התמקדו באטרקציות מרכזיות בעיר או במבנים שהם בגדר "סמל", ואם יש לכם כמה רגעים, סרקו את הרשת ובדקו אילו בלוגים פופולאריים ואילו תחומים זוכים לסיקור. זה ייתן לכם השראה לא רעה בכלל, שתעזור לכם להפיק תמונות מצוינות.

 

מאמר זה הופיע במקור באתר Wisebread.com

 

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme