הבנקים נלחמים עליך ואתה מרוויח – החזר הוצאות על פתיחת חשבון בנק

איריס קליין5 דקות קריאה
שתף:

כולנו משתמשים בחשבון עו"ש על בסיס יומי. אנחנו מוציאים ממנו כסף ומפקידים אליו את המשכורת החודשית, אבל לא כולם יודעים אם חשבון העו"ש שלהם הוא באמת החשבון היעיל ביותר עבורם. תחרות אינטנסיבית בין הבנקים מציבה את הלקוח בעמדת מיקוח חזקה. הנה כמה מן הנקודות ששווה לבדוק בחשבון הבנק שלך – מפני שיש בנקים שיציעו לך הצעות טובות עבור פתיחת חשבון בנק – שיהיו זולות – ומתאימות לך יותר.

 

 

בנקאות היברידית ועד כמה הבנק שלך היברידי?

הבנקאות ההיברידית היא למעשה שילוב אידיאלי בין אישי ולבין שירות דיגיטאלי שמאפשר לכל לקוח בבנק ליהנות ממערכת יחסים קרובה הרבה יותר עם הבנקאי שלו. הבנקאות ההיברידית למנהלים וגם ללקוח פרטי, מציעה שעות פעילות ארוכות מהרגיל, זמינות של בנקאי בכל ערוצי התקשורת הקיימים וצוות רחב שמגבה כל העת. הבנקאות ההיברידית תעניק ללקוח האישי, בנקאי אישי שהוא יהיה אחראי לרכז את כל הפעילות של הלקוח בבנק. כל התקשורת מול הבנק ואל מול הבנקאי האישי תבוצע דרך שלל אמצעים דיגיטאליים. כל בנקאי אישי מלווה בצוות קבוע שעובד יחד אתו באופן רציף וכך מאפשר לבנקאי לספק תמיד שירות איכותי. כשהבנקאי אינו זמין הצוות שלצדו יעניק את השירות עבור הלקוח או ידאג לכך שהלקוח יקבל את השירות המידי ברגע שהבנקאי האישי שב.

 

רוב הבנקים של המאה ה-21 מתקדמים לעבר שירותים שהם מסביב לשעון באמצעות בנקאי שמעניק שילוב של יחס אישי וקדמה טכנולוגי, מה שהופך התקשורת עם הבנק לפשוטה וישירה– אין דבר כזה שאתה מעוניין למשוך כסף, להזמין צ’ק בנקאי, להפקיד צ’ק או למשוך פיקדון – ואין לך עם מי לדבר. בנקאות היברידית היא מתן שירותים בפלטפורמות שונות – כמו באופן ישיר בסניף (הפתוח עד 12 שעות ביממה), באתר אינטרנט, בדואר אלקטרוני, באפליקציה, וב-SMS. שירותי האונליין של כמה מהבנקים מייתרים את הצורך לכתת רגליים עד לסיף הבנק שלכם – פשוט מרימים טלפון, או מבצעים פעולות בקליק!

 

 

עד כמה הבנק שלך מאחוריך?

מה אתה צריך? הלוואה של עד 50,000 ש"ח בתנאים מיוחדים? פטור מעמלות למשך עד שלוש שנים מיום פתיחת חשבון בנק והחזר הוצאות?

 

מרבית הבנקים ישמחו להציע לא רק הטבות למצטרפים חדשים לבנק, אלא גם תנאים נוחים ללקוחות קיימים, המאפשרים – הלוואות גמישות המאושרות מייד (ובחלק מן המקרים אפילו באופן דיגיטלי); שירותי מומחים בתחום הפיננסים וייעוץ השקעות; עמלות מופחתות – ועוד. ולא רק זאת, אלא שבבנקים האופטימאליים, תקבלו שירות אישי מבנקאי צמוד – בנקאי שיכיר את נתוני החשבון וההיסטוריה שלכם, ויהווה כתובת אליה תמיד תוכלו לפנות בבקשות.

 

פתיחת חשבון בנק שמתאים לכם
הלוואות? שירות דיגיטלי? מה אתם באמת מחפשים?

 

עד כמה הבנק שלך חזק?

בנקאות חזקה היא בנקאות שיש לה גב. בנקאות שאתם יכולים לסמוך עליה בכל מה שקשור לכסף שלכם. לפני פתיחת חשבון בנק כדאי לוודא שאתם בוחרים בנק שיהיה אופטימאלי עבורכם ויידע להתאים את עצמו לצרכיכם. הבנק צריך להיות מקצועי מספיק על מנת להציע ללקוחות את כל חבילת השירותים הרלוונטית לשימוש בחשבון העו”ש ולכל היכולות הפיננסיות. בנקאות חזקה היא בנקאות שמחזיקה בידע רב על לקוחותיה ויש לה את היכולת להתאים את עצמה למגוון הלקוחות שלה. בנקאות כזו תספק סביבה אמינה, תהייה שירותית, ויעילה בכל הפעולות הבנקאיות, תצמצמם את כל הבירוקרטיה ששררה בעבר בכל חתימות חוזה או ביצוע עסקה ובעיקר תאפשר את כל הנוחות ללקוחות באמצעות כל אותן שיטות טכנולוגיה חדשניות, היא תעניק ללקוחות מימוש פעולות בצורה פשוטה שחוסכת זמן וכסף, תספק שירותים ייחודיים ותציע מגוון של קופות חסכונות ובעיקר כלים שיגדילו את הכסף ששוכב בבנק. בנקאות חזקה תסייע ללקוח שלה להתמודד בהצלחה עם כל אתגר שמוצב לו והזדמנות חדשה בדרכו.  

 

מעוניין לפתוח חשבון בנק עם העברת משכורת ולקבל מתנה של 1,000 ש"ח? מעל 22,472 ישראלים בדקו אם הם יכולים לפתוח חשבון בנק ולקבל מתנה של 1,000 ש"ח, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להתחיל בדיקת זכאות לפיצויים על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

 

עד כמה הבנק שלך היברידי?

הבנקים של המאה ה-21 מעניקים שירותים מסביב לשעון – אין דבר כזה שאתה מעוניין למשוך כסף, להזמין צ'ק בנקאי, להפקיד צ'ק או למשוך פיקדון – ואין לך עם מי לדבר. בנקאות היברידית היא מתן שירותים בפלטפורמות שונות – כמו באופן ישיר בסניף (הפתוח עד 12 שעות ביממה), באתר אינטרנט, באפליקציה, ובטלפון. שירותי האונליין של כמה מהבנקים מייתרים את הצורך לכתת רגליים עד לסיף הבנק שלכם – פשוט מרימים טלפון, או מבצעים פעולות בקליק!

 

פתיחת חשבון בנק היברידי
מה עושים כשצריך לבצע פעולה ואין עם מי לדבר?

 

קבוצת לקוחות המהווה כוח רכישה

הבנקים מספקים שירותים שהופכים את לקוחותיהם לקבוצות רכישה רבות עוצמה. כך, לקוחות הבנקים מוזמנים ליהנות מהטבות ייחודיות, מחירים נמוכים ללקוחות הבנק, ועוד מבצעים המסופקים אך ורק ללקוחות הבנקים. לפני פתיחת חשבון בנק אפשר וכדאי להתרשם מהמבצעים, ההטבות, גובה ההנחה וכמות השירותים הנכללים במועדון הלקוחות של הבנק שאתם שוקלים לעבור אליו.

 

בנוסף, חלק מהבנקים מציע אפילו מגוון של פעילויות (למבוגרים וגם לילדים) בסניפים השונים – כמו הרצאות העשרה, שיחות עם מומחים, וכדומה. זה אולי לא יהיה מה שיטה את הכף  – אבל זו בהחלט תוספת נחמדה, כשאתם כבר מוצאים את הבנק שמציע לכם חבילה משתלמת ויעילה.

 

 

פתיחת חשבון בנק – אז מה עושים עכשיו?

חשוב שתדע כל רגע שבו אתה לא פועל – הוא רגע שבו אתה מפסיד כסף. זה הזמן לברר מה אתה באמת צריך מהבנק שלך, וכמה אתה באמת משלם על השירותים שאתה מקבל. בירור קל יעלה את הבנקים הטובים ביותר לעבוד איתם – והמעבר כיום הוא שקוף, בניהול הבנק שאליו תעבור. זה הזמן לקבל יותר מהבנק שלכם ולשלם פחות עמלות – בתהליך קצר ונוח שיש לו רק יתרונות. תתחדש!

 

מעוניין לפתוח חשבון בנק עם העברת משכורת ולקבל מתנה של 1,000 ש"ח? מעל 22,472 ישראלים בדקו אם הם יכולים לפתוח חשבון בנק ולקבל מתנה של 1,000 ש"ח, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להתחיל בדיקת זכאות לפיצויים על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme