מימון ישיר – אילו הלוואות מוצעות והאם מדובר בהלוואות כדאיות?

מורן בלסר5 דקות קריאה
מימון ישיר
שתף:

הלוואות מימון ישיר הן הלוואות השייכות לקטגורית הלוואות אקספרס (או הלוואות מהירות). בדרך כלל מדובר בסכומי כסף נמוכים עד בינוניים (בדרך כלל עד 80,000 ש"ח) אם כי כאשר מדובר בחברות, בעלי עסק עצמאיים או אנשים פרטיים בעלי ממון רב הסכומים שניתן לקבל בהלוואת מימון ישיר עשויים להיות גבוהים יותר.

 

ישנם יתרונות רבים להלוואות מימון ישיר אולם ישנם גם חסרונות שצריך לקחת בחשבון. בפסקאות הבאות תמצאו מידע מועיל אודות הלוואות כאלה, לאלו מטרה הן יכולות לשמש, מה הדרישות לקבלן, מתי כדאי לפנות לאפיק מימון ישיר, כיצד לוודא שמדובר בהלוואה משתלמת ועוד.

 

 

מימון ישיר
מימון ישיר – הלוואות חוץ בנקאיות באישור מהיר לכל מטרה, המאפשרות הגדלה מהירה של תזרים המזומנים – לפעמים, בדיוק מה שאנחנו צריכים

מימון ישיר – סכום כסף מיידי באישור מהיר

כולנו, בין אם בהתנהלות הפיננסית האישית שלנו ושל משפחתנו ובין אם בניהול כספי עסק בבעלותנו או בו אנו מועסקים, משתדלים לשמור על איזון בין הכנסות והוצאות כך שתמיד יש לנו די ממון לצרכי פעילות שוטפת כמו גם כספי "רזרווה" המיועדים לכסות הוצאות בלתי צפויות או חריגות (טיול לחו"ל, החלפת רכב, רכישת נכס להשקעה, מימון הפקת אירוע חגיגי וכד'). עם זאת, אורח החיים המודרני מציב בפנינו לא פעם אתגרים פיננסיים שקשה להיערך אליהם, כך למשל כאשר נוצרת הזדמנות שאיננו רוצים לפספס או הוצאה הכרחית החורגת בגודלה מסכום שיכולים היינו לצפות מראש. באופן טבעי, מכיוון שאנשים פרטיים ועסקים כאחד נזקקים מדי פעם למענה מהיר לצורך מימוני כזה או אחר גופים שונים בשוק ההון החלו מציעים פתרונות אפשריים בדמות הלוואות בסגנון מימון ישיר. 

 

הלוואות מימון ישיר מאופיינות במשך זמן קצר עד לאישור ההלוואה והעברה מהירה של סכום הכסף הנדרש. לעיתים עוברות רק דקות ספורות מרגע שהלווה פונה בבקשה לקבל הלוואה ועד שהכסף מועבר אל חשבון הבנק שלו.

 

יוצא איפה שהלוואת מימון ישיר מתאימות במיוחד למי שזקוקים להלוואה בסדר גודל קטן עד בינוני וחשוב להם לקבל את הסכום הדרוש מהר ככל האפשר.

 

 

מימון ישיר הלוואה
הלוואות מימון ישיר הן הלוואות בתנאי אישור מקוצרים ולעיתים פשוטים, בעיקר בחברות חוץ בנקאיות שאתם כבר עובדים עימם. לעיתים, ההלוואה מאושרת באופן מקוון בתוך פחות משעה

הלוואה לכל מטרה

היתרון הבולט השני להלוואות מימון ישיר הוא שברוב המקרים אין צורך לפרט על הנסיבות בגינן אנו פונים לקבל הלוואה, שלא כמו בהלוואות המיועדות לתת מענה לצורך מסוים. לעיתים קרובת אין סיבה להימנע ממסירת מידע אודות הצורך שמניע אותנו לבקש הלוואה ובכל זאת עדיף לפנות להלוואת מימון ישיר היות וכניסה לעובי הקורה דורשת מן הסתם זמן ומשאבים (הגשת טפסים, המצאת ראיות שונות, קבלת אישורים וכד'). 

 

כאשר אנו זקוקים להלוואה מיידית ואיננו מעוניינים להיכנס להליך של תיאור ייעודו של המימון שאנו מבקשים, בין אם כדי להימנע ממסירת פרטים או פשוט כדי לחסוך בזמן ומאמץ, יש מקום לפנות להלוואה מסוג מימון ישיר לכל מטרה.

 

נסיבות אופייניות לפניה לקבלת הלוואת מימון ישיר

כאמור, היתרונות המרכזיים של הלוואת מימון ישיר הם המהירות בה ניתן לקבל את סכום הכסף הדרוש לנו והעובדה שאין צורך לפרט אלו הוצאות נועדה ההלוואה לכסות (מן הסתם כך אנו פטורים גם מן הצורך להמציא אסמכתאות כלשהן). נסיבות אופייניות בהן יתרונות אלה הופכים הכרחיים, או לפחות בעלי חשיבות גבוהה, הם הוצאה בלתי הכרחית הקשורה לאיכות חיינו (טיול בחו"ל או החלפת רכב ללא שהדבר חיוני ממש), סגירת מינוס, כיסוי יתרת הלוואה אחרת שמועד פירעונה הגיע, מימון לעסק שנקלע לבעיית תזרים מזומנים, מימון לרכב יד שנייה ועוד.

 

מגבלות שיש לקחת בחשבון

מי שניצבים בפני החלטה אם לפנות לקבלת הלוואה צריכים לקחת בחשבון מאפיינים העשויים, בנסיבות מסוימות, להיות בעייתיים. 

 

ראשית, יש לזכור שבהלוואות אקספרס בכלל ומימון ישיר בפרט, סכום הכסף שניתן לקבל הוא נמוך יחסית. כך יוצא שאם מלכתחילה יש מקום להניח שלא ניתן בדרך זו לקבל מימון מספק עדיף לוותר כליל על אפיק מימון ישיר ולפנות להליך מימון מורכב יותר אך כזה שבמסגרתו ניתן לקבל את מלוא הסכום הדרוש. 

 

עניין נוסף העשוי להוות מגבלה הם תנאי ההחזר. החזרי ההלוואות  פרוסים בדרך כלל על פני משך זמן קצר יחסית לזה העומד לרשות לווים באפיקי מימון אחרים. מי שחשוב להם שלא יידרשו לשלם סכומים גבוהים לטווח קצר, מי שמעדיפים החזרי סכום קטן לאורך חודשים רבים, ראוי שישקלו היטב אם הלוואת מימון ישיר היא אכן האופציה הטובה ביותר עבורם.

עלות ההלוואה

הלוואות מכל סוג נועדו לסייע לנו להתמודד עם אתגרים פיננסיים, חשוב מאוד להקפיד להיעזר בהלוואות תוך שאנו מחזקים עצמנו כלכלית ולא צוברים חובות שקשה יהיה לנו להתמודד עימם. מי ששוקל נטילת הלוואת מימון ישיר טוב יעשה אם ישווה את התנאים המוצעים לו לתנאי הלוואות לכל מטרה הניתנות על ידי בנקים מסחריים. רק אם מסתבר שהתועלת ביתרונות המאפיינים אפיקי מימון ישיר גדולה מן החסרונות כדאי לנצל אפשרות נוחה וזמינה זו.

 

לסיכום, הלוואות אלו מאפשרות קבלת סכום נמוך יחסית במהירות וללא צורך במסירת פירוט אודות הנסיבות בגינן אנו מבקשים את ההלוואה. מומלץ לפנות לאפיק מימוני זה רק כאשר ליתרונות הנ"ל אכן חשיבות רבה עבורכם.

 

קבל הצעה להלוואה מיידית, ללא שום התחייבות

כבר 33,523 אנשים קיבלו הצעה להלוואה מיידית

פרטיותך חשובה לנו

הנני מאשר ומסכים לתנאי שימוש, אשר בכפוף להם הפרטים שמסרתי ישמשו לצורך קבלת פניות ו/או הצעות מצד שלישי

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme