הלוואה מהירה – כמה מהירות הן ההלוואות המהירות, באמת? כל המידע לטובת אלה שצריכים כסף, ועכשיו

עומר גלעדי5 דקות קריאה
הלוואה מהירה
שתף:

יש הרבה סיבות להגדלת תזרים המזומנים – ולפעמים אנחנו נזקקים לפתרון מהרגע להרגע ושלם כך קיימת הלוואה מהירה. האם יש מוצר בקרב ההלוואות המהירות, ההלוואות החוץ בנקאיות או ההלוואות לכל מטרה, אשר יכול לספק לנו הכנסה משמעותית נוספת – מבלי להתפשר על איכות התנאים של ההלוואה? על כך ועוד – לפניכם.

 

הלוואה לכל מטרה – הרעיון הוא הזרמה מהירה של כספים לחשבון

בין ההלוואות שאתם יכולים ליטול, מככבת בראש רשימת הפופולאריות (בעיקר בישראל, אבל גם בכלל), ההלוואה המהירה, הניתנת לכל מטרה, כהלוואה בנקאית או כהלוואה חוץ בנקאית, במהירות שיא ובתנאים משתנים. מעל 40% מבתי האב הישראלים מספרים שנטלו הלוואה כזו בשנה האחרונה, ולעיתים זו בחירה שיש מאחוריה היגיון כלכלי איתן. בחלק ניכר מן הפעמים אחד מתנאי הסף מבחינת הלקוח לנטילת כזו הלוואה היא מעבר מהיר (עד כדי מהיום להיום) של הכספים אל החשבון.

 

הלוואה מיידית – מהיום להיום. יש חיה כזו?

במרבית הגופים המספקים הלוואה חוץ בנקאית  יש צורך בהליך אישור של הלקוח על מנת להבטיח את החזרי ההלוואה. אבל בגופים הפיננסיים שמכירים אתכם ואשר מחזיקים בערובות להחזרת הכסף, כמו למשל חברת האשראי שאתם עובדים עימה, בתי השקעות שבהם אתם מנהלים מוצרי חיסכון או מוצרי ביטוח, וכמובן – הבנק בו אתם מנהלים את חשבון העו"ש שלכם – תוכלו למצוא פתרון מהיר, עד כדי ממש מהרגע להרגע (בתוך מספר שעות) של העברת כספי ההלוואה.

 

העברה מהירה תלויה לא רק בזיהוי הלקוח אלא גם ביכולת ההחזר שלו, אשר מושפעת מהיתרה בבנק, הלוואות והתחייבויות נוספות אשר מוכרות לגוף המלווה, תקרת האשראי המאושרת בחשבון, גובה השכר החודשי, ועוד. במקרים שבהם הלוואה מיידית בסכום הנדרש תינתן תוך שימוש כערבון בנכסים המוחזקים או בתקרת האשראי המאושרת ללקוח – כספי ההלוואה עשויים להגיע אל חשבון הבנק שלכם ממש בתוך מספר שעות.

 

אם אתם לא חייבים את הכסף היום – אל תגבילו את החיפוש אחר הלוואה מיידית בתנאים אטרקטיביים

גופים רבים מציעים הלוואה מיידית בתנאים שונים, בדרך כלל סכומי ההלוואה מוזרמים אל חשבון העו"ש של  הלקוח בתוך בממוצע יומיים שלושה ועד חמישה ימים מיום אישור ההלוואה על תנאיה. הנה דוגמה לזמני ההעברה של הכספים בגופים שונים המספקים הלוואות מהירות:

 

הלוואה מהירה - ויזה כאלחברת CAL מציעה הלוואות חוץ בנקאיות מיידיות, העברת הכספים מתבצעת בתוך עד שלושה ימי עסקים ללקוחות CAL ועד חמישה ימי עסקים למבקשים שהם לא לקוחות של CAL

 

 

הלוואה מהירה מלאומי-קארדלאומי קארד מציעה הלוואות מיידיות גם למבקשים שהם לא לקוחות החברה, ומציעים עד 50,000 ש"ח ללקוחות ועד 30,000 ש"ח ללווים שהם לא לקוחות החברה. הכספים מועברים בתוך עד שלושה ימי עסקים

 

 

 

הלוואה מהירה מישראכרטחברת ישראכרד מציעה הלוואות מיידיות בגובה של עד 50,000 ש"ח, בתנאים משתנים ללקוחות החברה וגם ללווים שהם לא לקוחות. כל ההלוואות המיידיות מוצעות עם הזרמת הכספים לחשבון הלווה בתוך עד שלושה ימי עסקים

 

 

חשוב לציין, כי במרבית הגופים מצויין כי טווח הזמנים המירבי אינו טווח הזמנים הממוצע לביצוע העברות הכספים וכי בכל מקרה של הלוואות מהירות ובפרט כאשר עניין הזמן הוא מהותי, הכספים מועברים עוד באותו היום או בתוך זמן קצר.

 

איך יודעים באיזו הלוואה מהירה לבחור?

גם אם אתם חייבים את כספי ההלוואה המהירה שלכם בהקדם, חשוב שתבחרו הלוואה איכותית. אם תשקלו לרגע אחד את ההשלכות של בחירת הלוואה מהירה לא איכותית, קל יהיה לשים לב שמדובר בתשלומים גבוהים שלא לצורך, בריביות לא אטרקטיביות ובתנאי הלוואה שאינם תמיד אופטימאליים מבחינתכם. הנה כמה טיפים, לבחירת הלוואה מיידית איכותית שתתאים גם לצרכים שלכם כרגע, וגם ליכולות ההחזר שלכם לאורך חיי ההלוואה

 

  • אתם מעוניינים בהלוואה מיידית עם הריבית הנמוכה ביותר המוצעת לכם, וחשוב שתשימו לב אם מדובר בהלוואה צמודה למדד או לא צמודה (אם ההלוואה לא צמודה למדד, הגיוני שהריבית שלה תהיה גבוהה יותר מזו של הלוואה מהירה שהריבית שלה כן צמודה למדד ותעלה במהלך חיי ההלוואה)
  • דאגו שסכום ההלוואה יהיה הנמוך ביותר האפשרי. אל תיקחו יותר ממה שממש צריך, מפני שעלות הכסף (היא ריבית ההלוואה המהירה שתבחרו) של הסכום שתלוו היא גבוהה יחסית
  • בדקו את התנאים הנוספים של ההלוואה, כמו למשל:
    • מהי הריבית החריגה במקרים של אי תשלום?
    • האם ישנה אפשרות לתקופת גרייס, כלומר לדחיית התשלומים לתקופה מוגבלת?
    • האם ישנם קנסות או עמלות בפירעון מוקדם של ההלוואה?

 

בשורה התחתונה -הלוואה מהירה עשויה להיות פתרון כלכלי מצויין – אם משתמשים בה נכון

הריבית הממוצעת על הלוואות מהירות עומדת על 5% – 10%, תלוי בגובה ההלוואה, פריסת התשלומים ויכולת ההחזר שלכם. אם תתמקחו ותחפשו היטב, תוכלו למצוא הלוואה שתינתן בתנאים טובים אף יותר. אבל הריבית הממוצעת על משיכת היתר שלנו עומדת על 10% – 18%, מה שאומר שזול יותר להשתמש בכספי הלוואה מהירה, על פני כספים שמגיעים ממשיכת יתר. כעת, כשיש לכם את כל הנתונים ואתם יודעים שהלוואות מהירות טובות ניטלות לאחר סקר שוק יסודי – תוכלו לבחור את ההלוואה המהירה המתאימה לכם ביותר, וליהנות מתזרים מזומנים גבוה ותנאי החזר טובים.

 

קבל הצעה להלוואה מיידית, ללא שום התחייבות

כבר 33,523 אנשים קיבלו הצעה להלוואה מיידית

פרטיותך חשובה לנו

הנני מאשר ומסכים לתנאי שימוש, אשר בכפוף להם הפרטים שמסרתי ישמשו לצורך קבלת פניות ו/או הצעות מצד שלישי

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme