6 אפליקציות חינמיות שיחסכו לכם גם כסף וגם מקום בבית

שני ודאוקר5 דקות קריאה
אפליקציות חינמיות שיחסכו לכם הרבה מקום וזמן
שתף:

הטלפון הנייד הוא כבר מזמן לא רק טלפון. ההיפך הוא הנכון. קבלה והוצאת שיחות טלפוניות הפכו לפעולות שכמעט ובקושי מבצעים, כי יש כל כך הרבה אפשרויות לתקשורת כיום וגם בגלל שהטלפונים החכמים מאפשרים ביצוע של שלל פעולות נוספות. לא יהיה רחוק מהאמת לומר שהטלפון הנייד החכם הוא מחשב קטן וככזה הוא יכול להיות בשימוש במקום כל מיני מכשירים אחרים שאולי לא צריך לקנות. עולם האפליקציות מציע אינספור יישומים ואפשרויות לביצוע מהיר וידידותי דרך הטלפון הנייד ומאפשר חסכון עצום בזמן, בכסף ובמקום אחסון. אז אילו אפליקציות חינמיות באמת יחסכו לכם את כל אלה?

 

 

Camscanner – סורק מסמכים ומכונת צילום

גם בעולם הדיגיטלי לא מעט מאיתנו עדיין יכולים למצוא את עצמם בסיטואציה שבה יש להם ביד פיסת נייר מודפס, חשוב ככל שיהיה, שהם פשוט יהיו חייבים ללא דיחוי לשלוח אותו במייל למישהו אחר. האלטרנטיבה האיטית היא סריקת המסמך בסורק, שליחה שלו לתיבת הדואר האלקטרוני הפרטית ולאחר מכן שליחה אל הנמען הסופי. במקום כל אלה – אפליקציית camscanner מציעה סורק מסמכים מובנה בתוך הטלפון הנייד אשר נעזר בעינית המצלמה. מיד לאחר הסריקה והשמירה בגלריית התמונות אפשר יהיה לבחור אם לשמור את המסמך כתמונה או כקובץ PDF וכך גם לבחור את דרך השיתוף.

הורדת האפליקצייה לאנדרואיד כאן | הורדת האפליקציה לאייפון כאן

 

 

Myfax – קבלה ושליחת פקסים דרך הטלפון

לעמוד באמצע הרחוב, לנהל שיחת טלפון ולהבין שחייבים ברגע זה לשלוח או לקבל פקס דחוף – זו סיטואציה מלחיצה ולא נעימה. עם כניסתו של העידן הדיגיטלי כמעט ובקושי אפשר למצוא מכשירי פקסימיליה, גם אצל עסקים מזדמנים. הפתרון – אפליקציה שהיא חינמית בחלקה ומאפשרת חיבור הטלפון הנייד למספר נייח שאליו נשלחים מסמכים דרך פקס. התוצאה – קבלת המסמך באופן מיידי היישר אל סייר הקבצים או לכתובת המייל.

הורדת האפליקצייה לאנדרואיד כאן | הורדת האפליקציה לאייפון כאן

 

 

Switcher – שולטים מרחוק על דוד החשמל

פחות עונה על אפליקציית שחוסכת מקום אבל זמן וכסף – חוסכת ועוד איך! מי לא יודע מה זה לחזור הביתה מהרבה שעות בחוץ ולהיזכר שבעצם – אין מים חמים בדוד. עכשיו כבר לא מגיעים למפח הנפש הזה. בזכות האפליקציה הזאת אפשר מרחוק, דרך חיבור אינטרנטי להדליק את הדוד או לכבות אותו, לכוון את הפעולה שלו לפרק זמן מסוים או לדאוג שיידלק או ייכבה בשעות מסוימות. כך לעולם לא מגיעים הביתה ומגלים מים קרים!

הורדת האפליקצייה לאנדרואיד כאן | הורדת האפליקציה לאייפון כאן

 

 

Control-it – שלט יוניברסלי לכל מכשירי החשמל בבית

יש משפחות ואנשים שמגדירים את עצמם כמבולגנים ולכן אפליקציה זו ושכמותה נחשבת עבורם כהצלה של ממש. תתארו לעצמכם שבמקום השלט של המזגן, של הטלוויזיה, של המחסום לחנייה – יהיה הטלפון הנייד שלכם שיאפשר הדלקה, כיבוי וביצוע פעולות גם במכשירים אלה. כיום נושא זה התקדם אפילו צעד נוסף קדימה – והטלפון הנייד הוא שותף מלא בבתים חכמים אשר מנוהלים דרך מערכת חשמלית מרכזית.

הורדת האפליקצייה לאנדרואיד כאן | הורדת האפליקציה לאייפון כאן

 

Google Keep – מנהלים ומשתפים רשימות ופתקים

אנו חיים בעידן שכמעט ואין בו פתקים, רשימות שכתובות בכתב יד או חתיכות נייר שרשומים עליהן דברים חשובים. האפליקציה המובילה שהחליפה את כל אלה היא Google Keep – אפליקציה של ניהול פתקים ורשימות חשובות – שרבוט של דברים חשובים שלא רוצים לשכוח, רשימת קניות מקוונת ומשותפת עם בן או בת הזוג או כל דבר שצריך לרשום ולא לשכוח. את הפתקים ניתן לחלק לקטגוריות, לרשום כותרת ראשית ומידע נוסף, לצבוע כל רשימה בצבע אחר ולנעוץ בראש המסך את מה שחשוב יותר.

הורדת האפליקצייה לאנדרואיד כאן | הורדת האפליקציה לאייפון כאן

 

 

View this post on Instagram

 

It’s no secret that I love my Google Keep! One of the ways I’m staying organized this school year is by using Stephen Covey’s time management matrix in my weekly to-do lists. I’ve been reading a lot about productivity and learned that the biggest mistake I was making was checking email first thing in the morning. When you start by checking email, you immediately start responding to what other people need from you instead of focusing on your own tasks and goals. I’ve gotten in the habit of starting my day by looking at my 3 to-do lists: •Q1-Urgent and Important •Q2-Not Urgent and Important •Q3-Urgent and Not Important The 4th quadrant is “Not Urgent and Not Important” and that is considered the time suckers and the quadrant to avoid as often as possible. One of my personal goals is to live in Quadrant 2 as often as I can. What are your biggest time wasters at home and at work? Tell me in the comments ⬇️ #googlekeep #techyteachertribe #iteachtoo #appsforeducators #edtech #timemanagement #todolist #schoolprincipal #schoolleadership #intentionalliving #goalsetting #productivemorning #organized #workingmama #edutech #gsuiteedu

A post shared by Sarah | The Eager Teacher (@theeagerteacher) on

 

אפליקציות לקבלת נתונים אודות מזג האוויר

בלא מעט בתים היו מותקנים אבזרים שונים לבחינה של מזג האוויר בתוך הבית או בחוץ. בזכות אפליקציות שונות הניתנות להורדה בחינם – אפשר לפנות מקום על הקירות או על המדף ולדעת בדיוק מה הסיכוי לירידת גשמים, מה הטמפרטורה כעת ומה היא תהיה בכל שעה ביממה, מה אחוז הלחות ובאיזו שעה תזרח או תשקע השמש. בזכות נתונים זמינים אלה קל לדעת מה יהיה נכון ללבוש או לתכנן תכנונים מחוץ לבית ביום זה או אחר.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme