הוילות והדירות היוקרתיות ביותר בישראל לקבוצות באתר AIRBNB

טליה פלד-נתנאל5 דקות קריאה
שתף:

כיף והעיר הגדולה

באתר אייר בי אנד בי נכון להיום מוצעות לא מעט דירות בתל-אביב. חיפשנו אחר היוקרתיות שבהם, המותאמות למשפחה מורחבת.

בנווה צדק בעלות של 1,627 שקלים ללילה מוצע פנטהאוס דופלקס חדש. יש בו ארבעה חדרי שינה, 3.5 חדרי שירותים, וחמש מיטות. הביקורות באתר היו חיוביות, אם כי הוצע לא לבוא עם ילדים קטנים, ושוהה אחד אף התלונן על מיעוט המגבות.

 

Airbnb
Airbnb

 

בדירה אחרת עם נוף לים בתל-אביב תוכלו למצוא מקום ל-10 אנשים שישתכנו בחמישה חדרי שינה, ויחלקו שש מיטות. אם תרצו להוסיף עוד אורח לחגיגה לא ייגבה תשלום נוסף. במקרה הזה מדובר בבניין חדש שהים נמצא במרחק הליכה ממנו. המחיר ללילה 1,219 שקלים.

 

Airbnb
Airbnb

 

פנטהאוס יוקרתי אחר עם נוף ליום נמצא לא רחוק מחוף גאולה. הפנטהאוס מתאים ל-8 אורחים, ויש בו 4 חדרי שינה. מחירו ללילה הוא 1,098 שקלים.

 

Airbnb
Airbnb

 

בשדרות רושטילד 30 במגדל החדש בקומה ה-13 מוצעת דירה עם ארבעה חדרי שינה. הדירה יכולה להכיל עד שמונה אנשים, אבל תשלום נוסף ייגבה החל מהאורח הרביעי.המתארחים יהנו ממנעמי הבניין: בריכה, סאונה, ג’קוזי, אולם ספורט, ספא ועוד. המחיר ללילה 1,818 שקלים ובסופי שבוע הוא עולה ל- 2,272 שקלים.

 

 

Airbnb
Airbnb

 

ההבדל שבין הקסום למהמם

בהרצליה פיתוח מוצעות מספר וילות. הראשונה, וילה מרווחת עם בריכה המתאימה ל-20 איש שיחלקו ביניהם שישה חדרי שינה. הוילה נמצאת במרחק הליכה של שבע דקות מהים. המחיר ללילה 3,984 שקלים.

 

Airbnb
Airbnb

 

בוילה אחרת, “וילת הקסם”, מוצעים חמישה חדרי שינה המתאימים ל-14 אורחים. בכל חדר ישנה מקלחת. הסלון הרחב שלה פונה לבריכה נחמדה. ותמורת האירוח תשלמו 3,408 שקלים ללילה.

 

Airbnb
Airbnb

 

וילה אחרת שבעליה טוען כי היא מהממת, והנמצאת בהרצליה פיתוח, חובקת גינה ענקית של 1400 מטר. יש בה בריכה פרטית והיא מתאימת ל-16 נפש ויותר. העלות ללילה 1,488 שקלים.

 

 

Airbnb
Airbnb

 

תות שדה טרי מהשדה

ברעננה מוצע בית ענק המיועד ל-16 אורחים שיחלקו ביניהם שמונה חדרי שינה ותשע מיטות. מדובר באחוזה המוקפת בשדות חקלאיים. הבריכה החיצונית מאובטחת לילדים, ומי שיגיע יוכל לקטוף מנגו ושלל פירות מהעצים בגינה, או להתכבד מתותי השדה והעגבניות בשדות שליד. עלות השהייה 3,200 שקלים ללילה, אבל יש להזמין לפחות לשלושה לילות.

 

 

Airbnb
Airbnb

 

המחיר הרבה יותר גבוה

שימו לב כי המחירים בעונה ובסוף השבוע גבוהים יותר. בנוסף, ישנם מקומות הדורשים פקדון שיכול להגיע עד יותר מ-10,000 ש”ח. ובהתאם למדיניות האתר תצטרכו לשלם דמי ניקיון, הנקבעים בהתאם למיקומה של הדירה. צריך לזכור כי הזמנה למספר לילות מוזילה את המחיר ללילה.

 

למרות זאת, בסיכום כלל העלויות, במקרים רבים, העלות ללילה לאדם היא עדיין זולה יותר מחופשה בבית מלון.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme