5 אתרים מובילים למציאת טיסות זולות לאירופה

אירנה נוזה5 דקות קריאה
שתף:

הרשת גדושה באתרים הכוללים מאגרי מידע אודות טיסות זולות לאירופה וליעדים מגוונים בכל העולם. אתרים אלו, המכונים גם – מנועי חיפוש לאיתור טיסות, צצים כמו פטריות אחרי הגשם, ולא אחת חשים הגולשים אבודים בעודם לא יודעים מהו מנוע החיפוש המועדף למציאת הטיסות הזולות ביותר.

 

הלכנו, בדקנו וריכזנו עבורכם רשימה של 5 אתרי אינטרנט מומלצים לאיתור טיסות זולות לאירופה

 

אליס (Alice)

אליס הוא אתר יחסית צעיר שנכנס לזירת מנועי חיפוש לאיתור טיסות בשנת 2014 והוכיח את עצמו בתור אחת מהמערכות המתקדמות, הנוחות והגמישות ביותר למציאת טיסות זולות. מאגר המידע של אליס כולל למעלה מ-20 מיליון טיסות ל-220 יעדים ברחבי העולם ומציע ממשק נוח וידידותי למשתמש, המאפשר חיפוש טיסות עד 4 יעדים במקביל, לטווח רחב של תאריכים ועל פי סינון מתקדם בהתאם לבחירתו של הגולש. פרט לכך, אלו המחפשים דילים זולים, אך תאריכי הטיסה גמישים מבחינתם, יכולים לבחור במסלול "תאריכים גמישים" (ללא צורך בהגדרת התאריכים המדויקים לטיסה) ולקבל תוצאות בדגש על המחיר הנמוך ביותר. דמי הטיפול שנגבים מלקוח במעמד הזמנת הכרטיסים עומדים על 6 דולר.

 

אתר אליס
אתר אליס

 

אקספלורר (Xplorer)

בדומה לאליס גם אקספלורר נמנה בין האתרים שעלו לאוויר ממש לא מזמן – בשנת 2016. מדובר במנוע חיפוש מתקדם המתבסס על אלגוריתם מורכב היוצר הצלבה בין נתוני טיסות של כל חברות התעופה בעולם ומבצע השוואה בין אלפי צירופים במטרה להגיש למשתמש את התוצאות המדויקות והמתאימות ביותר לדרישותיו. המערכת של אקספלורר מאפשרת לבצע חיפוש לעשרה יעדים במקביל עם אפשרות לשלב שני יעדים במסגרתה של נסיעה אחת. יתרון נוסף של אקספלורר טמון באופן הגשת המידע: תוצאות החיפוש כוללות מידע מפורט אודות כרטיסי הטיסה הרצויים. כך למשל, יודע הגולש מהי עלות הכרטיס הבסיסית, וכן מהי עלות השירותים הנלווים שעליו לשלם דוגמת ארוחות, תוספות מחיר על מזוודות וכו'. הודות לשקיפות זו יכול הגולש להחליט איזה סוג טיסה משתלם ומתאים יותר מבחינתו. בנוסף, המערכת של אקספלורר מדרגת את תוצאות החיפוש על פי ציון יחסי הניתן לכל תוצאה בהסתמך על פילטרים לבחירת המשתמש. לדוגמא, יכול הגולש לסדר את תוצאות החיפוש על פי פרמטר של התמורה הגבוהה ביותר למחיר, או הטיסה הקצרה ביותר ועוד. עלות דמי השימוש במערכת: 10 דולר לכרטיס יחיד.

 

אתר אקספלורר
אתר אקספלורר

 

סמארטאייר (Smartair)

אתר ישראלי נוסף המשמש כפלטפורמה אפקטיבית לאיתור טיסות זולות לאירופה ויעדים נוספים בעולם. סמארטאייר הושק בשנת 2015, אלגוריתם החיפוש שלו מצליב תוצאות של למעלה מ-750 חברות תעופה ומציג את התוצאות הזולות והמשתלמות ביותר עבור המשתמש. החיפוש של האתר מאפשר לבחור את סוג המחלקה המבוקשת (ברירת מחדל – מחלקת תיירים). בנוסף, ניתן להגדיר הצגת תוצאות עבור טיסות ישירות בלבד. כמו כן, פרט לשירותי איתור טיסות, מציע האתר שירות לאיתור מלונות והשכרת רכבים.

 

אתר סמאטראייר
אתר סמאטראייר

 

קיאק (Kayak)

לעומת שלושת האתרים הראשונים, קיאק הוא מנוע חיפוש אמריקאי, אשר בנוסף לממשק לאיתור טיסות, מציע גם מערכת לחיפוש מלונות, השכרת יחידות ודירות נופש, השכרת רכבים, דילים של הפלגות וחבילות נופש. מנוע החיפוש לאיתור טיסות כולל אופציה ייחודית: בחירת נקודת מוצא בלבד, מה שמאפשר לסמן יעד מבוקש במפה כפועל יוצא מהמחיר הרצוי לכרטיס הטיסה.

 

אתר קיאק
אתר קיאק

 

סקייסקאנר (Skyscanner)

סקייסקאנר הוא מנוע חיפוש אירופאי המציע לגולש שפע אפשרויות חיפוש על פי מגוון משתנים, מה שהופך אותו לפלטפורמה נוחה עבור מי שמוכן לגלות גמישות מבחינת תאריכי הטיסה. בדומה למתחריו, מבטיח האתר להציג את התוצאות המדויקות במחירים הזולים ביותר לטווח תאריכים של עד שנה קדימה. גם סקייסקאנר כולל מערכת לאיתור מלונות והשכרת רכבים.

 

אתר סקייסקאנר
אתר סקייסקאנר

 

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme