10 מנכ"לים ויזמים מובילים משתפים עצות עיסקיות להצלחה

מערכת5 דקות קריאה
שתף:

כולנו רוצים להצליח. יש לנו חלומות, רעיונות וחזון, ואנחנו שואפים לראות את הפנטזיות הופכות למציאות שהופכת להצלחה כבירה. המטרה הגדולה הזו דורשת מאיתנו לא מעט ומחייבת הפגנת אומץ, ביטחון, תשוקה ומוטיבציה כדי שנוכל לפעול להשגתה. אם אתם עומדים כעת בפני אתגר גדול או פרויקט שאין לכם מושג האם ואיך לשרוד אותו, ובעיקר איך לגרום לו להצליח, לפניכם כמה עצות עיסקיות מהמנכ"לים והיזמים שעשו את זה בגדול.

 

"אי אפשר לחבר את הנקודות במבט קדימה, אפשר לחבר אותן רק כשמביטים לאחור. אם כן, אתם חייבים להיות בטוחים שהנקודות יתחברו בעתיד, איכשהו" (סטיב ג'ובס ז"ל, מייסד שותף ומנכ"ל אפל)

 

Wikimedia / Steve Jobs
Wikimedia / Steve Jobs

 

"אם אתה אוהב את מה שאתה עושה ואם אתה מוכן לעשות כל מה שיידרש, ההצלחה בהישג ידך. זה יהיה שווה כל דקה שתשקיע לבד בלילה במחשבות על מה שאתה רוצה לעצב או לבנות" (סטיב ווזניאק, שותף מייסד באפל)

 

Wikimedia / Steve Wozniak
Wikimedia / Steve Wozniak

 

"תמיד עשיתי משהו שהייתי קצת לא מוכנה לעשות. אני חושבת שככה צומחים. כשיש רגע שבו אני אומרת "וואו, אני לא ממש בטוחה שאני יכולה לעשות את זה" ואני מתמודדת עם הרגע הזה, זה הרגע שבו אני עוברת פריצת דרך" (מריסה מאייר, מנכ"לית Yahoo)

 

Marissa Mayer
Marissa Mayer / Wikimedia

 

"תדאגו שכל פרט יהיה מושלם והגבילו את מספר הפרטים עד לשלמות" (ג'ק דורסי, מייסד שותף בטוויטר).

 

Wikimedia / Jack Dorsey
Wikimedia / Jack Dorsey

 

"אימא שלי תמיד לימדה אותי לא להסתכל לאחור או להתחרט, אלא לצעוד קדימה לדבר הבא. תמיד מדהים אותי לראות את משך הזמן שאנשים מבזבזים על מחשבות על הכשלונות שלהם במקום למקד את האנרגיות במקום אחר" (ריצ'רד ברנסון, מייסד ויו"ר Virgin Group).

 

Wikimedia / Richard Branson
Wikimedia / Richard Branson

 

"הסיכון הגדול ביותר הוא לא לקחת סיכון בכלל. בעולם שמשתנה בקצב מהיר מאוד, האסטרטגיה היחידה שנועדה לכישלון היא הימנעות מסיכונים" (מארק צוקרברג, מייסד ומנכ"ל פייסבוק).

 

Wikimedia / Mark Zuckerberg
Wikimedia / Mark Zuckerberg

 

"תהיו משוגעים ואל תבקשו עצות על מה שאתם רוצים לעשות" (מייקל דל, מייסד ומנכ"ל דל טכנולוגיות).

 

Wikimedia / Michael Dell
Wikimedia / Michael Dell

 

"נדרשות 20 שנים כדי לבנות מוניטין ו-5 דקות כדי להרוס אותו. אם תחשוב על זה, כנראה שתעשה דברים אחרת" (וורן באפט, מנכ"ל Berkshire Hathaway).

 

Wikimedia / Warren Buffet
Wikimedia / Warren Buffet

 

"אנשים רוצים לעשות עסקים עם מישהו שהם מחבבים. אם אנשים מחבבים אותך, אם ירצו לעשות איתך עסקים" (ברברה קורוקורן, מייסדת שותפה בקבוצת קורקורן).

 

Wikimedia / Barbara Corcoran
Wikimedia / Barbara Corcoran

 

"עליבאבא זו לא עוד עבודה. זה חלום. זו מטרה. שהמשקיעים בוול סטריט יקללו אותנו כמה שהם רוצים" (ג'ק מא, מייסד ויו"ר קבוצת עליבאבא).

 

Wikimedia / Jack Ma
Wikimedia / Jack Ma

 

כתבה זו הופיעה במקור באתר Business Insider

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme