כך יזמית בת 24 מנהלת עסק שמכניס 70 אלף דולר בחודש כשהיא מטיילת בעולם

אירנה נוזה5 דקות קריאה
שתף:

כשמישהו מספר על הכנסותיו החודשיות ומציין בסיפוריו סכומי עתק הנשמעים לנו כלא סבירים, אנו נוהגים להרים גבה ולהטיל ספק בדבריו. עם זאת, לא כלל הסיפורים מופרכים מיסודם: ההכנסה החודשית של איילין אדאליד, בחורה פיליפינית בת 24, עומדת על 70 אלף דולר בחודש. טעות בידכם, אם חשבתם שאיילין עובדת בלא הפסקה יומם ולילה – למעשה, הבחורה מקדישה לעבודה שעות ספורות ביום ומעבירה את יתר הזמן במסעות וטיולים ברחבי העולם. בואו נראה כיצד עשתה זאת.

 

מסע הנוודות מתחיל

צעירה פיליפינית, איילין אדאליד, החלה את הקריירה המקצועית שלה בהיותה בת 19 בלבד, כאשר סיימה את התואר האקדמי במנהל עסקים באוניברסיטת דה לה סאל במנילה – בירת פיליפינים. לאחר שנתיים של עבודה בתאגיד השירותים הפיננסים "דויטשה בנק", אשר במהלכם הסתכמה הכנסתה רק ב-300 דולר בחודש, איילין התפטרה והחליטה לשנות את אורח חייה באופן קיצוני.

 

Sun-kissed ☀️✨ ~ Throwback #AileenInIndonesia

A photo posted by Aileen Adalid (@i_am_aileen) on

 

איילין בחרה לאמץ את אורח החיים הגמיש של ה"נוודים הדיגיטליים" – פרילנסרים המספקים שירותי דיגיטל אונליין, לפיכך עבודתם אינה מוגבלת במקום או בזמן. כך החלה הבחורה את דרכה המקצועית כפרילנסרית המספקת שירותי עיצוב גרפי, עיצוב אתרים, קידום SEO ושיווק אונליין. לצד לקוחות מזדמנים, את יציבותה הכלכלית של איילין הבטיח לה אחד מלקוחותיה הגדולים – החוזה שנחתם עמו הכניס לצעירה רווח חודשי קבוע בשווי של 600 דולר בחודש (פי 2 מהשכר שקיבלה במהלך עבודתה כשכירה). באותה העת יצאה איילין למסעות הראשונים שלה: צרפת, תאילנד ומדינות עולם נוספות.

 

 

בחלוף שנה לחיי הפרילנסר, החליטה איילין אדאליד ליזום מהלך מהפכני נוסף בחייה, נכנסה לתחום הקמעונאות ופתחה עסק באמזון – "איילין גייר". איילין העתיקה את מגוריה לבלגיה, שם בשותפות עם עמיתה העסקי, חקרה את השוק, איתרה את המוצרים המבוקשים ביותר והרחיבה את פעילות החברה, אשר עסקה בשיווק ציוד ספורט ואאוטדור. כיום הרווח החודשי של "איילין גייר" עומד על ממוצע של 70 אלף דולר בחודש. ואיילין? הצעירה ממשיכה לטייל בעולם, לבקר במקומות היפים ביותר ברחבי הגלובוס וליהנות. פרט לכך, מנהלת הבחורה בלוג אישי בו היא מסקרת את מסעותיה. הבלוג זוכה לפופולאריות בקרב תיירים ומכניס לכיסה של איילין 5 אלף דולר נוספים בחודש. יתרה מזאת, בזכות הפופולאריות שצברה במהלך השנים, נהנית איילין במהלך מסעותיה בעולם מהנחות ומבצעים המוזילים באופן ניכר את הוצאותיה.

 


סוד ההצלחה

לדבריה של איילין אדאליד סוד הצלחתה טמון ביכולת למצוא את האיזון הנכון בין העבודה לבין חיי הבילויים והנופש. בדרך כלל היקף העבודה היומי של איילין אינו עולה על 4 שעות. "כול עוד נישאר ממוקדי מטרה, הפרודוקטיביות לא תיפגע" – טוענת הבחורה – "יש להסתכל רחוק, להציב יעדים לעתיד ולחתור לעברם".

 

מאמר זה הופיע במקור באתר Business Insider

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme