מועדוני כרטיס אשראי ששווה לבדוק

טליה פלד-נתנאל5 דקות קריאה
מועדוני כרטיס אשראי
שתף:

לרובנו יש לפחות שני כרטיס אשראי בארנק, אם לא יותר. למה זה? כי לא פעם נתקלנו באותם נציגים שהציעו לנו להצטרף אל מועדון כזה או אחר עם שלל הטבות, הנחות, מבצעים ומתנות. אילו מועדוני כרטיס אשראי פופולאריים היום, ומה כדאי לקחת בחשבון כשמצטרפים למועדון לקוחות כזה.

 

דעו לזהות את סוג כרטיס האשראי שלכם

מועדוני כרטיס אשראי מתחלקים ראשית לבעלי מקצוע מסויימים או מקום עבודה/אירגון כלשהו שעבורו ניתנות הטבות והנחות הייחודיות לו. בין מועדוני כרטיס אשראי אלו ניתן למנות את  קרנות השוטרים, מועדון עורכי הדין, מועדון רואי החשבון, מועדון יותר עבור החיילים בשירות סדיר, מועדון חבר של משרתי הקבע או מועדון אשמורת 360 המיועד לציבור המורים ואחרים.

 

אליהם מצטרפים מועדוני כרטיס אשראי המונפקים עבור הרשתות הצרכניות השונות. לדוגמא, כרטיס האשראי של השופר סל שמאפשר לכם הנחות והטבות בחנויות הרשת, מאפשר לכם להשתתף בשלל מבצעים, וכמובן נותן לכם מתנת הצטרפות. הכרטיס גם נותן הנחות ברכישת דלק. כרטיס אחר הוא של רשת H&O שגם הוא נותן הטבות והנחות במחלקות הרשת השונות.

 

ישנם גם מועדוני כרטיס אשראי המשרתים מספר רשתות. לדוגמא כרטיס אשראי מועדון  cal365 המאפשר הנחות ומבצעים ברשתות המשביר לצרכן, ניו פארם, ועוד. המתחרה שלו הוא כרטיס ה- Life Style הותיק המאפשר הטבות ומבצעים ברשתות הסופר פארם, מקדונלדס, קרביץ ועוד.

 

לטוס עם מועדוני כרטיס אשראי

בשנים האחרונות נחשפנו גם אל מועדוני כרטיס אשראי המאפשרים לנו להמיר את קניותינו למיילים בחברת תעופה זו או אחרת. בין שלל הכרטיס הללו ניתן למצוא את Fly Card Cal, המהווה שיתוף פעולה עם חברות האשראי השונות ומועדון הנוסע המתמיד של אל-על. באמצעות הכרטיס הזה ניתן לרכוש כרטיסי בונוס במחירים מיוחדים כל השנה, וכן לרכוש חלק מכרטיס הטיסה בנקודות הנצברות וחלק בכסף. הנחות ניתנות כאן גם עבור מזוודה נוספת, והזמינות להשגת כרטיסי טיסה גבוהה יותר.

 

מועדון תעופה אחר הוא Miles & More Cal שחובר אל הסטאר אליינס, אחת מרשתות התיגמול עבור טיסה מהגדולות בעולם. המיילים שצברת מקניותך יכולים בסופו של דבר להסתכם לכרטיס טיסה. בניגוד לצבירה של מיילים רגילה אין תאריך תפוגה על המיילים הנצברים.

 

שווה או לא שווה

אז מה כדאי לבדוק כאשר משווים בין מועדוני כרטיס אשראי. צריך לזכור שעבור כל כרטיס כזה אנו משלמים תשלום חודשי, לצידו של התשלום עבור החברות במועדון. כמו-כן מידע אישי שלנו מועבר לידי גופים מסחריים שונים, שאין לנו מושג מה הם עלולים לעשות בו. וכמובן, ריבוי כרטיסי אשראי מחייב אותנו לעקוב אחר החיובים במסגרות השונות. אבל, התשובה לשאלה אם זה כדאי נגזרת בסופו של דבר מהרגלי הצרכיה שלנו. עלינו לבדוק מדי חודש בחודשו את פירוט החשבון החודשי ולוודא שאכן ניצלנו את ההנחות שמבטיח המועדון, ושאלו גבוהות יותר מהתשלום שאנו משלמים עבור הכרטיס והחברות בו.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme